Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחליפה לגולף GTI MK4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אייל - דו"ח האחזקה שלך ממש לא עומד להשמיט לסתות. ברור לי לחלוטין שקנית רכב שמור ולמיטב זכרוני אתה גם נוסע מעט מאוד, כך שרבים הסיכויים שהגיליון של האוטו יהיה די נקי. במאמר מוסגר אני חושב שהשם הרע של ספורטיביות רבות בכל הנוגע לאחזקה (בין אם זה גולף או קליאו או מכונית אחרת) נובע בעיקר מתחזוקה לקויה של בעלים לא מספיק עירניים ומחוסר ידע והאמנה מוגזמת לשמועות. זה גורם לאמונה המטופשת של הציבור שמכוניות ספורטיביות הן יקרות מאוד לאחזקה (ואני לא מדבר פה על איוו או אסתי שהן באמת יקרות לאחזקה...). זו גם אחת הסיבות שכששואלים אותי מכרים (לא חובבי רכב) איזה אוטו יש לי (או כשהנושא עולה לשיחה) אני אומר רנו קליאו שני ליטר. לפעמים המילה "ספורט" מעלה קונוטציות שליליות סתם.

 

רוני, זה בדיוק הקטע ואין קשר לרכב שמור או לא שמור.

אני לא מדבר על טיפולים בעקבות בלאי או תקלה כלשהי (גם היו לי כאלה, וגם שם העלות היתה סבירה לחלוטין)

אלא על עלות טיפולים יזומים כגון טיפולים תקופתיים קטנים וגדולים (טיימינג).

 

בפעם האחרונה שדיברנו על נסועה נמוכה, זה היה לפני מספר שנים, כשהייתי סטונדנט וגרתי מול האוניברסיטה, ועוד הייתי עם הפולו.

היום אני בסטטוס אחר לחלוטין.

יש פה מישהו שנוסע ברכב שלו מעל 15K בשנה? כי זה סדר הגודל המדובר....

 

רוני, בנוגע לשיחות עם מכרים אני לא רחוק ממך : אני אומר גולף.

מי שזה באמת חשוב לו וחובב רכב כמוני, כבר ידע לזהות לבד.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא האמנתי שהפוסט שפתחתי יגרור כל כך הרבה תגובות.

 

אייל, לפי התמונה ליד השם שלך יש לך גולף GTI.

תגיד? למי איכפת כמה עלתה לך האחזקה של הגולף?

איפה כתבתי בהודעה הראשונה שלי שעלויות האחזקה מעניינות אותי?

כתבתי ההיפך, שאני מאוכזב מצ'מפיון ואני לא מאמין שבקרסו יהיה גרוע יותר...

 

צ'מע, אני קונה ת'אוטו הבא שלי אחרי שאני מאוכזב מהגולף כי היא משעממת, אז אתה נותן בפוסט של הודעות שעוסקות בעלויות תחזוקה? את מי זה מעניין? אולי אותך, אבל לא אותי ואני אודה לך אם לא תכתוב יותר בפוסט שלי.

 

תודה.

פורסם

1.בתחילת ה"פוסט שלך" טרחת להזכיר שאינך מאמין שהוצאות אחזקת הקליאו ספורט שלך יהיו גבוהות מאלו שאתה מוציא היום. לכך הגיב אייל וגם אני.

2. להבנתי כבר החלטת שאתה רוצה קליאו ספורט במקום הגולף, אז מה אתה בדיוק מצפה לשמוע? מחיאות כפיים? קח!!

3. כולי תקווה שחדירה זו ל"פוסט שלך", תתקבל בסלחנות והבנה.

פורסם

נהגת פעם על הקליאו ספורט? כי אני שקלתי לרכוש כזו ואחרי שנהגתי התחרטתי.

הכוח זמין רק בסל"ד גבוה יחסית, ומעל 100 היא מרעישה כמו טוסטוס 50 סמ"ק עם חור באגזוז, כך שאם אתה מתכנן נסיעות בינעירוניות רבות, זה באמת מתאים לך רק אם אתה "צעיר".

מצד שני, אני מוכן להקריב בתחום ההתנהגות.

לאוהדי הקליאו - נא לא לכעוס, זו רק התרשמות שלי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אין לי כבר כוח לכמויות השטויות שנכתבות כאן לפעמים.

 

אייל, במיוחד אצלך, זה כבר מתחיל להראות כמו רגשי נחיתות.

הגולף שלך כן משעממת (תקרא עד הסוף) ביחסית לספורטיביות אחרות (במיוחד מול הצרפתיות) - תשלים עם זה.

זה שהיא מאובזרת יותר, בנוייה טוב יותר, מוגדשת -זה משהו אחר. רכב ספורט? ממש לא..

 

ואף אחד לא השמיץ אותך או את הגולף שברשותך (למיטה זכרוני השמתי רק את צ'מפיון, וגם את קרסו)

עד עכשיו איני מבין מדוע שוב הגבת בצורה מתקיפה.

 

אומרים שההגנה הכי טובה היא התקפה.

אני אומר "סייג לחוכמה שתיקה".

 

 

נ.ב. אם יש לך שאלות נוספות לגבי אחזקת הרכבים שלי, אתה מוזמן לשאול בפרטי.

כמדומני, לא היה לך עשירית ממה שהיה לי בגיל שלי. ולא, לא הייתה לי שום תמיכה כלכלית מהוריי.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
נהגת פעם על הקליאו ספורט? כי אני שקלתי לרכוש כזו ואחרי שנהגתי התחרטתי.

הכוח זמין רק בסל"ד גבוה יחסית, ומעל 100 היא מרעישה כמו טוסטוס 50 סמ"ק עם חור באגזוז, כך שאם אתה מתכנן נסיעות בינעירוניות רבות, זה באמת מתאים לך רק אם אתה "צעיר".

מצד שני, אני מוכן להקריב בתחום ההתנהגות.

לאוהדי הקליאו - נא לא לכעוס, זו רק התרשמות שלי.

 

תודה על התשובה.

 

את האמת, לא נהגתי מעולם בקליאו ספורט. ישבתי באחת הראשונות שהגיעו לארץ וישבתי גם באחת חדשה יותר שנראית לי יותר איכותית ובגלל זה שאלתי עליה.

 

אייל הזה כותב דברים בעד ה-GTI כשאני כתבתי שאני מאוכזב מהאוטו הזה שיש בבעלותי, אני לא מבין במה הוא תרם לשרשור הזה.

 

אני שוקל את הקליאו אחרי שעשיתי חיפוש וקראתי קצת בפורום הזה ובסקאלה. איביזה יקרה מדי ולאון דומה מדי לגולף וגם יקרה יחסית.

פורסם

כוח - הרמת לי להנחתה , אז הגבתי.

עוד לא סיפרת לנו (אתה לא חייב) למה מכרת את המכונה הנפלאה הזאת (ולמה זה לקח כ"כ הרבה זמן.)

 

בקשר לשאר הדברים , אנשים הבינו טוב מאוד על מה אני מדבר (מלבד פותח השרשור)

פותח השרשור, אם אתה רוצה פירוט עלויות אחזקה של קליאו, תעשה חיפוש בפורום. הנושא נטחן עד דק בפורום הטכני וגם כאן בייעוץ ברכישת רכב.

אני זוכר שרוני הריץ סיכום עלויות מפורט, וגם כוח סוס פירט לא מעט.

 

לדעתי בשביל להתקדם באמת מכל הבחינות, אתה צריך להשקיע תקציב הרבה יותר גבוה מרנו קליאו.

 

אם אין לך קונה ל GTI, תעביר לי את הפרטים -אני מכיר לא מעט אנשים שמחפשים בנרות.

 

אני ממליץ לך לנסוע ברנו על מנת לקבל התרשמות אמיתית, כי כרגע כל מה שאתה יודע על הרכב הוא מקריאה בפורומים.

כי אין לי מושג איך אתה יודע שאתה מחפש את הדגם עם "הפנסים הגדולים" בלי לדעת באמת למה הוא מסוגל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תחזוקה? את מי זה מעניין? אולי אותך, אבל לא אותי ואני אודה לך אם לא תכתוב יותר בפוסט שלי.

תודה.

 

אומנם פתחת שרשור - כל הכבוד לך.

אבל מכאן ועד לקבוע מי יכתוב ומה יכתוב המרחק גדול.

לא נעים לך לשמוע ו/או לקרוא- זבש"ך.

ממני- שדווקא מעניין אותו עלויות אחזקה כי הוא לא עטוף בכסף.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
כוח - הרמת לי להנחתה , אז הגבתי.

עוד לא סיפרת לנו (אתה לא חייב) למה מכרת את המכונה הנפלאה הזאת (ולמה זה לקח כ"כ הרבה זמן.)

 

בקשר לשאר הדברים , אנשים הבינו טוב מאוד על מה אני מדבר (מלבד פותח השרשור)

פותח השרשור, אם אתה רוצה פירוט עלויות אחזקה של קליאו, תעשה חיפוש בפורום. הנושא נטחן עד דק בפורום הטכני וגם כאן בייעוץ ברכישת רכב.

אני זוכר שרוני הריץ סיכום עלויות מפורט, וגם כוח סוס פירט לא מעט.

 

לדעתי בשביל להתקדם באמת מכל הבחינות, אתה צריך להשקיע תקציב הרבה יותר גבוה מרנו קליאו.

 

אם אין לך קונה ל GTI, תעביר לי את הפרטים -אני מכיר לא מעט אנשים שמחפשים בנרות.

 

אני ממליץ לך לנסוע ברנו על מנת לקבל התרשמות אמיתית, כי כרגע כל מה שאתה יודע על הרכב הוא מקריאה בפורומים.

 

אייל, למה אתה סתם מגיב בלי לקרוא את מה שכתבתי?

זה ממש מעצבן ומוציא את החשק!

שאלתי איך האוטו באופן כללי, אם איך לך מושג וכל מה מציע זה לעשות חיפוש אז ממש תודה.

הגולף עוברת לאבא שלי, כתבתי את זה כבר. אתה לא קורא הודעות בפוסט הזה? תאמין לי שגם אני חיפשתי בנרות את הגולף שלי ואיך אומרים...כגודל הציפיה כך גודל האכזבה.

בוא תגיד לי במה הקליאו היא לא התקדמות לפי מה שכתבתי בהודעה הראשונה ולא לפי מה שאתה חושב.

העצה היחידה הטובה שנתת בנתיים זה לנהוג על אחת, תודה.

פורסם

Shlomi C הנכבד ,

אנו שמחים מאוד על הצטרפותך לפורום , ומקבלים בברכה חברים חדשים .

אבל אנא , נהג בנימוס כלפי אחרים , אנשים מקדישים מזמנם לתת לך עצות , ואתה מאשים אותם בחדירה לפוסט "שלך" ..

מה זה שלך ? אין שלך , זה פורום של כולם , הפוסט לא קדוש , ואין עליו חזקה . לאף אחד .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

אולי אבא שלך ישתעמם ויחליט למכור אותה, במקרה הזה - תעדכן אותי, למרות שאני אישית לא בטוח שהייתי רוצה לקנות רכב ממוכר כמוך...

 

אמרתי לך לחפש כי לאנשים אין כח לחזור שוב ושוב ושוב ושוב על אותם נתונים לגבי הקליאו, ואם תחפש תמצא ים של חומר.

 

למה אני חושב שהקליאו היא לא התקדמות? כשתנהג בה - תבין.

היא התקדמות במובן מסויים, הליכה אחורה במובנים אחרים, ולכן אמרתי שעל מנת להתקדם בכל המובנים זה לא הפתרון האידיאלי.

 

אתה צריך להבין שאף אחד פה לא עובד אצלך, ואתה גם לא יכול להחליט מי יגיב לך ומי לא יגיב לך.

תן קצת כבוד לאנשים שמנסים לעזור כי אף אחד לא חייב לך כלום.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הרמתי להנחתה? איפה בדיוק?!

 

הלאה.

למה מכרתי? סיבות אישיות. לפרט? אני צריך את הכסף ללימודים? אתה מן הסתם אמור לדעת שלימודי תואר ראשון עולים כסף (ולא מעט)

ולא בדיור אפשר לעבוד וללמוד כמו שצריך באותה תקופה. לפחות אני.

 

הלאה.

למה לקח כל-כך הרבה זמן? פה זה כבר נהיה הזוי. בתור מהנדס (אם אני זוכר נכון) וסתם להשכלה כללית, כדי לקבוע עובדה

צריך קודם לברר את הממצאים או לערוך ניסוי עם תוצאות. את שניהם לא עשית.

הקליאו שלי נמכרה תוך יומיים. יותר נכון נעשה זכרון דברים מסודר.

יומיים למחרת הבחור מודיע לי שאין ברשותו את הכסף.

לאחר מכן, לקח יומיים -שלוש לאנשים להתעדכן שהרכב שלי אינו "מכור" כפי שסיפרתי להם לא מזמן בטלפון, כי לבנאדם שהתחייב

עליו אין בדיוק את הכסף לרכוש אותו.

עוד למה?! כי דרשתי סכום כסף מסויים שלדעתי היה שווה את הרכב. ולא, לא הייתי מוכן להתפשר 'רק כדי להעיף אותה'.

 

 

 

ושאלה אחרונה, כי אין לי כח יותר לקביעות המדופלמות שלך,

מהי לדעתך התקדמות מהגולף GTI MK4?

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

טוב , בתור אחד שבבעלותו הייתה גולף GTI MK4

 

כ 3 וחצי שנים ,

 

אני נאלץ להסכים איתך, אבל הכל שאלה של מה אתה מחפש מהרכב.

 

אם אתה מחפש להתגרזן כל היום על הכביש , לתקוף סיבובים כאילו אין מחר, או לעשות ג'ימיקאנות

 

זה לא הרכב הנכון.

 

לעומת זאת, כשקניתי את הGTI השנייה שלי, ידעתי לאן אני חותר,

 

לא חיפשתי להתגרזן כל היום או לחיות באשליה שאני נוסע על STI או איבו

 

זו סך הכל משפחתית קטנה עם שבלול יותר קטן , שמספק הנאה קצת מעל הממוצע.

 

נהנתי מהמראה של הרכב, מהתוספות הרבות הן בקוסמטיקה והן במנוע שיש בכמות עצומה לסוג המנועים האלה ולגולף בפרט.

 

 

כרגע אני מחפש רכב חדש, פוזל לכמה כיוונים מעניינים , אך עדיין לא מוכן להתפשר לטובת יפניות מקרקשות.

 

בכל זאת.. גולף זה גולף :wink:

 

על הפרק, BMW 325 דור חדש, S3 , ליאון קופרה , גולף GTI MK5 .

 

 

לגבי אייל וכל תגובותיו, תנסו להבין

 

הבן אדם לא נוהג על הרכב בצורה "ספורטיבית" לכן הוא לא באמת מבין מדוע היא משעממת עבורך, או עבור כל אחד אחר שחושב שהיא משעממת בפאן של הנהיגה האגרסיבית.

 

אם אני לא טועה, זה הרכב ה"ספורטיבי" הראשון שלו, ולכן הוא כל כך מאותגר לחבוט בכל מי שמעז לפגוע ברכב הזה.

 

למרות שאני מסכים איתו בדבר אחד, עלויות אחזקה.

 

כל עוד אתה בגבול הסטנדרט ולא משפר, העלויות נמוכות מאוד.

 

דלק בתור העיר 1 ל 8.5

 

מחוץ לעיר - 1 ל 12.5

 

משולב 1 ל 10

 

החלפת שמנים , אני אישית מחליף כל 5000-6000 קילומטר, גלון ליקווי מולי סינטטי מלא - 120 ש"ח , פילטר שמן 35-40 ש"ח

 

הטיפול הקריטי היחיד שעשיתי השנה היה טיימינג מלא שכלל את הבוכנה ההידראולית שצריך להחליף ב90K או 120, לא לקחתי סיכון

 

2300 ש"ח . יתרה מזאת שום תיקון רציני.

 

לגבי שיפורים וכדו' עליתי למידה 18" ועם זאת הצמיגים החליטו להתרחב וגם המחיר שלהם מן הסתם- 1200 ש"ח לצמיג F1 GSD3

 

אז ברגע שאתה מתחיל להשתגע גם הכיס משתגע, תישאר סנטדרט , גם הכיס יישאר סטנדרט.

 

 

לגביך , תקציב של 70-80 + הנאה מנהיגה = קליאו ספורט כמו שנאמר , או איביזה FR שיותר קלה מהגולף ומתנהגת יותר טוב, בכל זאת הטורבו יחסר לך אם תלך על הקליאו..

 

ויש גם אפשרות של אימפרזה GT 99

 

שאני מאמין שאפשר לדחוס לתקציב, השאלה מה אפשר למצוא , אם בכלל.

 

בכל אופן בהצלחה :-)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

נוהג בצורה ספורטיבית ובניו... ומודע היטב למגבלות שלו אבל גם ליתרונות שלו.

אתה אולי תופתע - אני כמעט מסכים איתך לחלוטין בכל מה שקשור למטרת הרכב וזה מה שאנשים מתקשים להבין פה - שלכל אחד יש דרישה שונה מהרכב.

אני לא מסכים ש FR או קופרה מהוות התקדמות משמעותית, כי הן לא. כלשונך : הן סופר מיני קטנות עם שבלול קטן.

אני גם לא חושב שרוב האנשים פה ידעו להבדיל בין התנהגות של GTI לקליאו ספורט , אבל זה נושא לדיון אחר.

 

בקשר לשאר הדברים שאמרת ,כוח סוס:

לדעתי מתחת ל100 אלף שקל אין ממש לאיפה להתקדם.אם היה לי כסף מיותר בצד - הייתי משקיע בבולמז וקפיצים משודרגים או סט קויילאוברים, וקצת שיפורי מנוע. וזה יקרה בבוא היום.

מבחינתי הדבר הבא להתקדם אליו הוא ב.מ.וו 6 צילינדר, או GTI דור 5 וכו' - אני רואה את הדברים כמו אלעד פחות או יותר - הבעייתיות היא שהדברים הללו דורשים תקציב מנופח , יותר מפי 2 מהמחירון של ה GTI כיום.

 

נ.ב. , אלעד נראה אותך ממליץ בפורום VAG לעבור מ GTI ל קליאו ספורט... :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
נוהג בצורה ספורטיבית ובניו... ומודע היטב למגבלות שלו אבל גם ליתרונות שלו.

אתה אולי תופתע - אני כמעט מסכים איתך לחלוטין בכל מה שקשור למטרת הרכב וזה מה שאנשים מתקשים להבין פה - שלכל אחד יש דרישה שונה מהרכב.

אני לא מסכים ש FR או קופרה מהוות התקדמות משמעותית, כי הן לא. כלשונך : הן סופר מיני קטנות עם שבלול קטן.

אני גם לא חושב שרוב האנשים פה ידעו להבדיל בין התנהגות של GTI לקליאו ספורט , אבל זה נושא לדיון אחר.

 

בקשר לשאר הדברים שאמרת ,כוח סוס:

לדעתי מתחת ל100 אלף שקל אין ממש לאיפה להתקדם.אם היה לי כסף מיותר בצד - הייתי משקיע בבולמז וקפיצים משודרגים או סט קויילאוברים, וקצת שיפורי מנוע. וזה יקרה בבוא היום.

מבחינתי הדבר הבא להתקדם אליו הוא ב.מ.וו 6 צילינדר, או GTI דור 5 וכו' - אני רואה את הדברים כמו אלעד פחות או יותר - הבעייתיות היא שהדברים הללו דורשים תקציב מנופח , יותר מפי 2 מהמחירון של ה GTI כיום.

 

נ.ב. , אלעד נראה אותך ממליץ בפורום VAG לעבור מ GTI ל קליאו ספורט... :)

 

 

שמח שאתה מסכים איתי :wink:

FR או קופרה מהוות התקדמות כלשהי מבחינת יחס הספק משקל, ויושבות יותר טוב מהGTI על הכביש, זה ללא ספק.

 

אם אני לא טועה פחות 300 קילו + KO3S ולקופרה יש גם אינטר חזית גדול.

 

נהגתי על קליאו ספורט, כמובן שהדבר הראשון שעבר בי , זה החוסר כח .

 

ההגה הרבה יותר מתקשר מאשר בגולף שהוא אנמי לחלוטין , מה גם שאתה לפני סיבוב לדוגמא בהילוך שני עם הגולף

 

ברגע שהטורבו נכנס, נגמר הסיפור, לעומת הקליאו שלא קרה לי איתה הדבר , אבל מן הסתם אין לה את הדחיפת כח המיידית הזאת.

 

לסיכום, אנשים צריכים להציב לעצמם דרישות ולדעת לאן לכוון , אני ואייל מבינים אחד את השני

 

וכן לצערינו בשביל MK5 GTI צריך לשלש את המחיר .. ולBMW 6 צילינדר אפשר גם בחזקת 4 :?

 

אבל אני מאחל לך וכל עם ישראל שזה יגיע בע"ה.

Greddy Type S - טעם החיים 8)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...