Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חיפוש,הבנתי שהקומפוננט של מורל פולס 6 במידה של 6.5 הוא מומלץ מאוד ולכן החלטתי להתקין אותו מחר.

בזמן הקרוב אני מתכנן להוסיף לרכב את המגבר של פולס אודיו 4400, המגבר הזה ינצל טוב את הקומפוננט שכתבתי?

ברכב יש כרגע hu : פיוניר 5900 = (6950)

רמקולים אחוריים 6x9 פיוניר 300 וואט 40 rms.

תודה רבה לעונים ושיהיה לכם שבוע טוב.

פורסם

לפי הנתונים זה נראה בסדר,אבל אי אפשר לדעת כי לדוגמא יש מערכות hu בשוק של חברות זולות שהנתונים שלהם חזקים יותר ממערכות של פיוניר וכ'ו אבל בפועל המערכות היקרות עם הנתונים הפחות טובים על הנייר יותר טובות בהרבה ולכן רציתי לדעת ממי שהיה לו את המגבר הזה או מי שמכיר אותו האם הוא יעמוד בנתונים שיש לי.

פורסם

סבבה,אז איזה מגבר הייתם ממליצים לי לנתונים אלו במחיר של הפולס אודיו 4400 שיהיה יותר איכותי?

פורסם

יש המלצות למגבר יד שניה ברמה יותר טובה במחיר זה?

הציעו לי מגבר lanzar htg 424 1000w משומש בסביבות ה500-550 שקל..הבנתי שהוא מגבר מצויין.מה אתם אומרים?

יש עוד הצעות למגברים?אני מעדיף חדש.

×
×
  • תוכן חדש...