Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רובר 216 קבריולט יד שביעית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם אומרים שווה לקנות רובר 216 קבריולט שנת 94 במחיר של 7500 ש"ח לרכב יש מנוע וגיר של הונדה

 

הגג חשמלי עובד, הרכב מוזנח מבפנים אבל אפשרי לסדר אותו, המזגן עובד, יש רק לסדר את הגיר הרכב לא נכנס לרוורס, וטסט יש לו ל 4חודשים

 

תנו לי את עצתכם

 

והאם אני יוכל למכור את הרכב בשלב מאוחר יותר?

פורסם

תמשיך הלאה, מדובר ברכבים שלא מצליחים למכור גם כשהם נוסעים ומטופלים ושמורים טיפטופ, אז לקנות אחד גמור ?

(לראיה: יש חבר בפורום, דודו, שמנסה מעל חצי שנה למכור את הרכב ב20 אלף ולטענתו הרכב שמור מאוד)

יש לרכב הזה שם רע, אי אפשר למכור אותו נוסע, אז מפורק ? עדיף שלא לגעת, בהצלחה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
כמה עולה התיקון לגיר?

 

בטוח שיותר מהאוטו.

 

 

לדעתי , במקום להתעסק עם כל הקטע של לקנות את האוטו, לסדר אותו, העברת בעלות וכל זה, עוגמת נפש, ולנסות למכור אותו שוב לפראייר הבא, אפשר לקחת את הכסף ,לזרוק לשירותים ולהוריד את המים.

זה ייתן את אותו אפקט ולא יבזבז זמן יקר.

 

הרכבים האלה לא רכבים לתפרנים, כי לסדר אותם יעלה פי כמה וכמה משווי הרכב.

 

זה נראה מפתה כי המחיר זול מאוד, והקטע הזה של "מנוע הונדה, גיר הונדה" רץ חזק אצל המוכרים,אבל אם מה שעושה לך את זה זה מנוע וגיר של הונדה - עדיף לקנות הונדה וזהו :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

 

האוטו חיצונית נראה סביר יש קילופים בצבע . יש קצת קרעים בגג ויש חלודה בחיבור שבין הגג לרכב מאחורה(עניין של 300 שקל תיקון- לא ביצעתי כי רכשתי רכב חדש ולכן אני לא משקיע יותר ברכב הזה) .

 

 

מי שחוסך על 300 ש"ח תיקון... :roll:

 

כשחלודה מופיעה ברכבי קבריולט בחיבור בין הגג למרכב, לרוב זה מעיד שהמסגרת של הגג נסדקה,

 

ומים חודרים לתוך השלדה עצמה, מתיישבים שם, ורק אחרי שנה שנתיים אתה תתחיל לראות חלודה מבחוץ...

 

ב 300 ש"ח אתה לא מסדר את זה, אולי קוסמטית חיצונית, וגם זה לא בטוח.

 

לפתוח השרשור - עבור הלאה.

 

אם אתה מחפש קבריולט, ודווקא רובר, אל תקנה אחת שמלכתחילה מגיעה במצב כזה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אגב, אני ידוע בפורום כסנגור של רובר וחובב בריטיות בכלל, אבל דווקא את הרובר קבריולט אני לא ממש מחבב. לפי דעתי הרכב ממש לא יפה, גם מבפנים - ושם תבלה את רוב הזמן, והחלון האחורי שלו נהיה עכור במהירות יחסית. לא שלא התקשרתי לדודו שמוכר כזו, אבל עובדה שלא הלכתי לבדוק...

אם אתה מחפש קבריו זול, אולי תמצא אחרות, פונטו (גם מכוערת לטעמי) 205 או 306, אבל רכבים כאלה רק לעתים רחוקות יהיו שמורים, ואז יעלו כנראה יותר ממחירון...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לגבי המחירון, קשקוש.

אני מכיר בנאדם, עו"ד אבא לילדים, שהיה לו רובר קבריו שהוא נסע איתה בקושי בקושי, ק"מ מאוד נמוך (לא זוכר כמה) והאוטו היה מיד 2 וללא שריטה וללא תיקון פחחות וללא צבע, פשוט ח-ד-ש, המחירון היה אז 32 והוא הצליח למכור ב25 אחרי לא מעט זמן.

באמת שזו הייתה הרובר קבריו הכי שמורה שאי פעם ראיתי ונסעתי בה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

יש פתגם "נותנים לך תיקח מרביצים לך תברח"

במקרה של הרובר - גם אם נותנים לך תברח

מניסיון של חבר - רובר זו צרה על גלגלים

תשמור על הבריאות שלך ותתרחק .

פורסם
יש פתגם "נותנים לך תיקח מרביצים לך תברח"

במקרה של הרובר - גם אם נותנים לך תברח

מניסיון של חבר - רובר זו צרה על גלגלים

תשמור על הבריאות שלך ותתרחק .

 

רובר זו לא צרה על גלגלים, פשוט מי שמטפל ברכב לא כראוי זה די ברור שלא יסע כמו שצריך.

הבעייה ברובר היא הראש מנוע והבלוק שעשויים אלומיניום ומילוי מים שלא בתקן הנדרש תגרום לנזקים.

דרך אגב ברכבים הכי מתקדמים כיום מותקנים ראשי מנוע ובלוקים שעשויים אלומיניום.

פורסם

לא יודע עד כמה יש לך ניסיון עם מכונאות רכב - אבל ברובר הבניה המכאנית פשוט לא טובה

מה שגורם לחוסר אמינות (בדגמים מסוימים)

כמו למשל ברגיי ראש מנוע ארוכים במיוחד - מה שגורם להם להימתח אחרי תקופה מסוימת

מה שגורם לבעלים של הרובר לפריצה בראש מנוע ושיפוץ ראש - גם אם הרכב שמור ביותר וטופל רק במוסך מרכזי

עובדה - אין למצוא רובר עם יותר מ100 אלף קילומטר שלא עברה ראש מנוע !

דבר נוסף זה צינורות שעוברים במקומות לא הגיוניים ומאיכות לא טובה - מה שגורם לצינורות סדוקים

ובלי לשים לב הנה שוב אתה בדרך לראש

סנסור חום על הרדיאטור ולא בבלוק - גם משם אתה בדרך לראש מנוע

חיווט חשמלי לא טוב שמביא להרבה בעיות חשמל וסנסורים

איכות חומר לא טובה - שבשמש של ישראל מתפרקת

ועוד ועוד - רק אם אתה מעריץ של ה"מותג" ולא חסר לך כסף לשיפוצים (אבל ממש לא חסר) - לך על זה

פורסם
...אבל אם מה שעושה לך את זה זה מנוע וגיר של הונדה - עדיף לקנות הונדה וזהו :)

 

צודק במליון אחוז.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
עובדה - אין למצוא רובר עם יותר מ100 אלף קילומטר שלא עברה ראש מנוע !

חיווט חשמלי לא טוב שמביא להרבה בעיות חשמל וסנסורים

 

מצטער להרוס לך את התאוריה אבל לאחד החברים יש 214 שנתון 97 עם 216,000 ק"מ שלא עברה שיפוץ ראש והוא גם לא סובל מבעיות חשמל

פורסם
עובדה - אין למצוא רובר עם יותר מ100 אלף קילומטר שלא עברה ראש מנוע !

 

עובדה - כותב שורות אלו איש גאון, יסודי וקפדן! בכוחות עצמו הוא בדק מאות אם לא אלפים של רוברים בארץ ישראל וקבע חד משמעית לאחר בדיקה מדוקדקת שכולן עברו ראש מנוע. דבר איתי, אני אסדר לך עבודה בשב"ס אנחנו צריכים חבר'ה איכותיים כמוך.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
לגבי המחירון, קשקוש. - לא דיברתי על מחירון רובר, אלא למשל 205.

אני מכיר בנאדם, עו"ד אבא לילדים, שהיה לו רובר קבריו (אבל בסוף לא קניתי :roll::-))שהוא נסע איתה בקושי בקושי, ק"מ מאוד נמוך (לא זוכר כמה) והאוטו היה מיד 2 וללא שריטה וללא תיקון פחחות וללא צבע, פשוט ח-ד-ש, המחירון היה אז 32 והוא הצליח למכור ב25 אחרי לא מעט זמן.

באמת שזו הייתה הרובר קבריו הכי שמורה שאי פעם ראיתי ונסעתי בה.

 

לגבי אמינות רובר - לי היתה 25, ולא עלה לי יותר לתחזק אותה מאשר את הלנטיס 1.8 שהיתה לי לפניה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...