Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חימום פנימי בגולף 92 1.3


re_ilan
שימו לב! השרשור הזה בן 6099 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כשנתיים לא הופעל החימום ברכב עקב מפוח פנימי מקולקל. עכשיו החלפתי את המפוח, אבל החימום לא ממש מחמם ויוצאת ממנו רק רוח פושרת, שהיא אמנם יותר חמה מהאויר בחוץ, אבל עדיין לא ממש מחממת.

הערכתי היא שכדאי לי קודם כל לנקות את הרדיאטור הפנימי, אבל לדעתי יהיה די קשה לפרק אותו ברכב הזה כי צריך לפרק קודם כל את הדש-בורד (אני צודק?). מה שחשבתי לעשות הוא לפרק את 2 הצינורות שמובילים אל הרדיאטור ולהזרים דרכו זרם מים חזק.

אבל לפני הכל אשמח לקבל חוו"ד או עצות בנושא.

תודה לכולם ושבת שלום.

אילן

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ייתכן שהטרמוסטט תקוע במצב פתוח לכן לוקח המון זמן לנוזל הקירור להתחמם או/גם הרדיאטור הפנימי סתום.

אתה יכול לנסות להזרים מים כפי שרשמת בכדי לנקות את הרדיאטור אבל, לפי דעתי רכב משנת 1992 ושימוש במי-ברז הרגו את הרדיאטור ואין מנוס מלהחליפו בחדש.

אכן נדרש לפרק את הדשבורד בכדי להחליפו.

עלות החלפה במוסך כ-1500-2000 שקל כולל חלקים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי מרק,

אני אנסה לסדר לבד ובאותה הזדמנות גם ללמוד משהו.

איך אני בודק אם הטרמוסטט פתוח/סגור?

אגב, הטמפ' נשארת בינונית גם אחרי נסיעה ארוכה.

תודה

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד שאלה: האם קיים נוזל שכדאי לי להזרים במע' הקירור בנסיון לפתוח סתימות?

תודה

אילן

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אל תכניס שום נוזל לפתיחת סתימות למערכת הקירור

2. תפרק את התרמוסטט ותכניס אותו לסיר עם מים חמים ומד חום,בטמפ' החדר התרמוסטט צריך להיות סגור לחלוטין.

 

חמם את המים ותבדוק באיזה טמפ' התרמוסטט מתחיל להפתח. במידה והטרמוסטט נפתח בטמפ' נמוכה מ-84 מעלות צלזיוס החלף אותו בחדש.

 

לפי דעתי במידה והתרמוסטט לא הוחלף ב-5 שנים האחרונות והרכב נסע עם מים ולא נוזל קירור ייעודי תחליף אותו מבלי לבדוק כלום.

ייתכן שמישהו אולי בעבר ביטל את התרמוסטט.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6099 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...