Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, עשיתי בדיקה בקומפיוטסט ורציתי לדעת כמה בערך תעלה עלות התיקון לבעיות הבאות:

מנוע:

מומנט מנוע נמוך 7.74 לעומת 10.6 מומנט יצרן

נזילת שמן

רצועת זימון סדוקה

להחליף חגורות הנעה

תיקון מיחשוב הזרקה חישנים \ מחברים

גאומטריה של המיתלים:

תקן זווית מתלה במיתלה אחורי

לכוון זוויות מתלמה במיתלה קדמי מרווחי יתר

לתקן גומיות מגן פגומות במערכת היגוי

בלמים:

בלם חניה לתקן \ לכוון

בלאי יתר לצלחות \ דיסקים \ תופים בבלמים קדמיים

לתקן רפידות, בלימה לקויה לתקן צלחות \ דיסקים \ תופים בבלמים אחוריים

 

ועוד מעיכה בקורת רוחב קדמית \ מעוך. ( רשום שזה שולי)

תודה רבה

פורסם

יעזור, אם תרשום מאיזה שנה הרכב, וכמה קילומטרים עבר.

דברים, שסבירים לרכב משנת 95, לא סבירים לרכב משנת 2006.

 

בסה"כ הבדיקה טובה, בלמים וטיימינג זה משהוא, שבכל מקרה רצוי להחליף אחרי הקניה.

 

לא ברור רק, מה הכוונה ל"תיקון מחשוב הזרקה" ?

מה אמר לך הבוחן בעל פה בקרש לזה?

 

כמה אחוז קיבל המנוע? מה ההספק המדוד לעומת המוצהר ?

כמה אחוז קיבל הרכב בכלליות ?

 

 

פורסם

הרכב הוא שנת 96 ועבר 158 אלף.

תיקון מחשוב הזרקה רשום תחת מערכת דלק והצתה - לפי מה שאני זוכר הוא דיבר על פלגים.

המנוע קיבל 73 אחוז.

הבלמים 65 אחוז.

המיתלים 71 אחוז.

המרכב 82 אחוז.

השילדה 93 אחוז.

פליטת גז 100 אחוז.

מחוונים 100 אחוז.

הילוכים 100 אחוז.

הספק המנוע לפי היצרן 74 כ"ס ובבדיקה 60 כ"ס אך סומן בטווח התקין.

סיכום משוכלל למצב הרכב 82 אחוז.

תודה רבה !

פורסם

הרכב במצב טוב יחסית לשנתון.

דרוש יחד עם זאת יישור קו שיכלול החלפת טיימינג ללא כל עיקוב,טיפול כללי כולל בלמים.

אי החלפת חגורת טיימינג +מחזירי שמן +מותחנים בזמן עלולה לגרום נזק כבד לראש המנוע ומצב הרצועה שלך אם נאמר בעדינות ממש אינו משביע רצון.

יישור קו הוא עניין של מיקוח במחיר ואם אין ברכב פגיעות במשמעות גבוהה המחיר נתון למו"מ.

דבר מוזר מאוד שמעיכה באחת מהקורות אינה פגיעה במשמעות גבוהה ובכל אופן המתן לדעות נוספות בעניין הספציפי הזה

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...