Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יהודה, לפי מה שראיתי ההבדל היחיד בין ה 5301 ל 5401 זה היציאות של ה preout שב 5401 זה 5V וב 5301 זה 2.5V

האם זה בעצם אומר שאם בעתיד ארצה להוסיף הגברה אז עם 5401 יהיה הבדל מורגש? האם זה באמת משמעותי? תודה.

בעולם נורמאלי שמגברים הם מגברים לא . הבעיה היא שיצרני המגברים לרכב , ובמיוחד הזולים שבהם , מוזילים את המגבר בין השאר ע"י כך שהכניסה שלו היא מרכבים זולים , ולכן אם משתמשים בPREOUT נמוך מקבלים רצפת רעש גדולה יותר

זה הקישור ל5401 היחיד שמצאתי: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=369933 נראה שזה דגם ישן, זמין רק בחנות אחת.

למי שיודע שמאוד יתכן שהוא לא יקנה מגברים טובים זה חשוב

אני חושב שזה שהפאנאסוניק הוא מפלסטיק ו/או נראה פחות טוב לא אומר שהוא פחות טוב מפיוניר . אצלי אישית אם אני צריך לבחור בין פיוניר לפאנאסוניק , ושניהם שווים בעניי מבחינת סאונד , אני אבחר פאנאסוניק , כי אני יותר שקט לגבי האכות . כשזה בא לעובדה שאני גם לא ממש מת על הסאונד של פיוניר , אז בכלל אני חושב שלא כדאי

אבל כמו שיניב אמר נכון , לך לחנות ותבדוק , לא תמיד הטעם שלי ו/או הסיבות שלי נכונות לך או לכול השאר . עובדה שאני במיעוט פה בפורום לגבי הפיוניר

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...