Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני אורן, ואני נוהג על 106 XS שנת 98 1.4 - רכב חמוד, יפה, אבל לא מספיק מהיר... (גם בסיבובים הוא קצת אנמי...)

 

נפלה לי הזדמנות לידיים - מצאתי וולקן 16V מנוע 2000 שנת 94 3 דלתות יד ראשונה של מישהי בת 30+ מצב נדיר ניראת חדשה!!!

 

היא רוצה למכור כנראה....

 

אני שוקל את קניית הרכב הנ"ל ויש לי כמה שאלות לגביו (אם נהגתם עליו , אולי תוכלו לעזור לי...)

 

א- כמה כ"ס יש לו (במקור...)?

ב- אין הוא מבחינת יציבות (סיבובים וכו')?

ג- האם הוא בסיס טוב לשיפורי מנוע (לא יקרים יותר מידיי...)?

ד- איך הרכב מבחינת טיפולים, מוסך, אמינות...?

ה- כמה המחירון שלו ? (הסתכלתי בלוי יצחק באינטרנט ולא מצאתי את הדגם הספציפי 16V רק וולקנים אחרים...)

 

תודה מראש לכל העוזרים.....!!!

 

8)8)8)

בסוף הכל אותו דבר!!!

פורסם
שלום לכולם,

 

אני אורן, ואני נוהג על 106 XS שנת 98 1.4 - רכב חמוד, יפה, אבל לא מספיק מהיר... (גם בסיבובים הוא קצת אנמי...)

 

נפלה לי הזדמנות לידיים - מצאתי וולקן 16V מנוע 2000 שנת 94 3 דלתות יד ראשונה של מישהי בת 30+ מצב נדיר ניראת חדשה!!!

 

היא רוצה למכור כנראה....

 

אני שוקל את קניית הרכב הנ"ל ויש לי כמה שאלות לגביו (אם נהגתם עליו , אולי תוכלו לעזור לי...)

 

א- כמה כ"ס יש לו (במקור...)?

ב- אין הוא מבחינת יציבות (סיבובים וכו')?

ג- האם הוא בסיס טוב לשיפורי מנוע (לא יקרים יותר מידיי...)?

ד- איך הרכב מבחינת טיפולים, מוסך, אמינות...?

ה- כמה המחירון שלו ? (הסתכלתי בלוי יצחק באינטרנט ולא מצאתי את הדגם הספציפי 16V רק וולקנים אחרים...)

 

תודה מראש לכל העוזרים.....!!!

 

8)8)8)

 

נשמעת קניה טובה, אבל אל תוותר על בדיקה בשום אופן.

לגבי א - התשובה שנויה במחלוקת, למיטב זכרוני דווח על כ-150 כ"ס על הנייר, למרות שמעשית זה כ-130+ (אחכה לתשובה של אנשים שיודעים).

מבחינת סיבובים הרכב אמור להיות מדהים, ברשותי וולקן רגילה ואני נהנה ממנה מאוד.

מבחינת אחזקה, דע לך שאתה נכנס למיטה חולה, ותצפה להוצאות! זה לא נורא כמו שזה נשמע אבל לכל פאן יש מחיר: "נו פיין נו גיין".

 

במחירון היא נקראת ZX קופה (בדוק בלוי יצחק), מבדיקה קצרה עולה כי שנת 1994 מחירונה 24000.

יובל.

פורסם
רק חשוב להזכיר פרט חשוב,

מנוע ה-2.0 מפיק 123 כ"ס וזהה לזה שב-306XSI.

 

בהצלחה 8)

 

ממש לא, מדובר על ה-16 שס' הזהה למנוע ב-306S16

 

אתה מדבר על מנוע ה-8 שס'.

יובל.

פורסם

אמרו פו פעם גם שהגיר של ה2.0 ליטר מאוד מסורס וסובל מחורים בין הילוכים... אם אתה לא לוקח את הוולקן, הייתי רוצה לקבל את הפרטים של הבן אדם, זה נשמע לי מעניין.

פורסם
שלום לכולם,

 

אני אורן, ואני נוהג על 106 XS שנת 98 1.4 - רכב חמוד, יפה, אבל לא מספיק מהיר... (גם בסיבובים הוא קצת אנמי...)

 

נפלה לי הזדמנות לידיים - מצאתי וולקן 16V מנוע 2000 שנת 94 3 דלתות יד ראשונה של מישהי בת 30+ מצב נדיר ניראת חדשה!!!

 

היא רוצה למכור כנראה....

 

אני שוקל את קניית הרכב הנ"ל ויש לי כמה שאלות לגביו (אם נהגתם עליו , אולי תוכלו לעזור לי...)

 

א- כמה כ"ס יש לו (במקור...)?

ב- אין הוא מבחינת יציבות (סיבובים וכו')?

ג- האם הוא בסיס טוב לשיפורי מנוע (לא יקרים יותר מידיי...)?

ד- איך הרכב מבחינת טיפולים, מוסך, אמינות...?

ה- כמה המחירון שלו ? (הסתכלתי בלוי יצחק באינטרנט ולא מצאתי את הדגם הספציפי 16V רק וולקנים אחרים...)

 

תודה מראש לכל העוזרים.....!!!

 

8)8)8)

 

היי אורן.

יד ראשונה? מבחורה? בדוק אותה במכון בדיקה ואם היא יוצאת בסדר - קפוץ על זה!!

 

הרכב לא פחות ממדהים. הוא וה-306S16 משנתונים דומים הן מכוניות ההנעה הקדמית המהנות ביותר שעליהן נהגתי.

המנוע במצב טוב בהחלט כן יכול להוציא כ-150 כ"ס. יש מנועים (הרבה, בגלל תקלה מסוימת) שמוציאים יותר כמו 135-140) אבל אופיים הספורטיבי נשאר (לעומת האופי הלא ספורטיבי של מנוע ה-8 שסתומים).

 

מבחינת יציבות ואחיזת כביש - ברמה גבוהה ביותר. כמו שאמרתי, מהטובות שיש.

 

המנוע הספציפי הזה הוא לא בסיס טוב לשיפורי מנוע, אם באמת רוצים לשפר - עדיף להחליף. אם כי אני מכיר אנשים ששיפרו בצורה עדינה (וטובה) גם את המנוע הזה. מצד שני הרכב יהיה לך חזק משמעותית מהרכב הנוכחי.

 

מבחינת אמינות - נו, סיטרואן ספורטיבית בת כמעט 10. אל תצפה ליותר מדי. אבל טפל בה כמו שצריך והיא תחזיר לך אהבה (גם המוסך יאהב אותך :wink: )

 

שוב אגיד - 16V יד ראשונה שנת 94? אם המצב טוב ואין תאונות - לא פחות ממדהים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה לכולכם על התגובות המפורטות....

 

אני חושב שאני יחקור קצת יותר לעומק לגבי מצבו של הרכב הספציפי הזה (בדיקה וכו')

לפי התגובות שלכן האוטו נשמע לטעמי....

 

 

 

sronis אני אשמח לישמוע על השיפורים העדינים שאתה מכיר\שמעת- כי זה מה שאני מחפש לעשות ....

 

 

תודה רבה לכולכם, אם אני לא ייקח את הרכב אני יפרסם אותו...... :)

בסוף הכל אותו דבר!!!

פורסם

בכל מקרה, מאחר שכבר התאמצת ושאלת אז העצה שלי אלייך מתחלקת ל3:

 

1) תתפלל שאין שאסי (יש לך עוד כמה שעות טובות עד צאת השבת :p )

 

2) לך לפחח

 

3) במקרה שהפחח מבשר לך כי תפילותיך מסעיף 1 נענו, אז אתה כבר יודע מה לעשות אני מקווה...

(למקרה שלא הבנת: טוס ממנו ישר לדואר, משוגע :twisted: )

 

 

 

אחחח, איך אני מת על 16V (אפילו יותר מוולקן :roll: )

פורסם

scronics אני אשמח לישמוע על השיפורים העדינים שאתה מכיר\שמעת- כי זה מה שאני מחפש לעשות ....

 

scronics ?? LOOOOOOOOOOOL :lol:

 

בשבילך: sronis :wink:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

scronics אני אשמח לישמוע על השיפורים העדינים שאתה מכיר\שמעת- כי זה מה שאני מחפש לעשות ....

 

scronics ?? LOOOOOOOOOOOL :lol:

 

בשבילך: sronis :wink:

 

איציק

 

 

סליחה :oops: לא שמתי לב כנראה

 

הטעות תוקנה... :wink:

בסוף הכל אותו דבר!!!

פורסם

רוני ...

המנוע הזה הוא חצי דרך למנוע טורבו מסוים :)

בוא נגיד שיש בו כמה וכמה דברים נחמדים

ומה גם אם מסתכלים על 306S16 דומה של מישהו מהפורום ( או לשעבר שלו ... אני לא מעודכן נראה לי ) אז רואים ... שהיא לא נוסעת כזה רחוק מGTI6 כשהיא משופרת, אז לאמר שהיא לא מתכון טוב לשיפורים? קצת סקפטי בעינין.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...