Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

אני אשמח לקבל הסבר איך מורכב הקלאץ בין הגיר למנוע, על מה הוא מורכב ואיזה אלמנט יכול לגרום לרעידות

כאשר הגיר עצמו תקין , אבל שיהיה ברור הרעידות הן לא בעת ההפרדה אלא בנסיעה מ2000 טור ומעלה, האם ישנו ציר שיוצא מהגיר שיכול לגרום לבעיה כזו?

 

תודה מראש .

ay-ahzakot.co.il

פורסם
תיבדוק את הציריות צמיגים וג'נטים, זה לא קשור לא לגיר ולא לקלאץ'

 

 

זה גם לא קשור הרעידה מתחילה מ 2000טור ורק בהילוך משולב

ay-ahzakot.co.il

פורסם

היתה לי תקלה דומה, אומנם ברכב אחר אבל בכל זאת :

 

רעידות בעומס, כלומר כשנותנים יחסית הרבה גז, רק כשהילוך משולב, בכל ההילוכים, היה מורגש במיוחד בין 2000-3000 סל"ד.

 

הבעייה היתה בציריה (תחליפית וחדשה יחסית).

 

מכונאי ממכון פרונט איבחן לי את זה לאחר נסיעה של 3 דקות, למוסך היתה גירסה אחרת, אבל הבחור ממכון פרונט צדק.

 

 

פורסם
היתה לי תקלה דומה, אומנם ברכב אחר אבל בכל זאת :

 

רעידות בעומס, כלומר כשנותנים יחסית הרבה גז, רק כשהילוך משולב, בכל ההילוכים, היה מורגש במיוחד בין 2000-3000 סל"ד.

 

הבעייה היתה בציריה (תחליפית וחדשה יחסית).

 

מכונאי ממכון פרונט איבחן לי את זה לאחר נסיעה של 3 דקות, למוסך היתה גירסה אחרת, אבל הבחור ממכון פרונט צדק.

 

כן? העניין אצלי שאני מוריד רגל מהגז יש מין חיכוך כזה מכיוון הגיר וחשוב לציין כשהמנוע במצב סרק אז יש נקישות כמו של מיסב לחץ וזה נעלם ברגע שאתה לוחץ על דוושת המצמד. בגלל זה אני בטוח שז מהגיר העניין הוא האם יש מצב שקלאץ לא מורכב כראוי

או ציר ראשי של הגיר(לאגר) יכול לגרום לווברציות/ רעידות ? יש כזה דבר לאגר גיר משוחרר?

ay-ahzakot.co.il

פורסם
כן? העניין אצלי שאני מוריד רגל מהגז יש מין חיכוך כזה מכיוון הגיר וחשוב לציין כשהמנוע במצב סרק אז יש נקישות כמו של מיסב לחץ וזה נעלם ברגע שאתה לוחץ על דוושת המצמד. בגלל זה אני בטוח שז מהגיר העניין הוא האם יש מצב שקלאץ לא מורכב כראוי

או ציר ראשי של הגיר(לאגר) יכול לגרום לווברציות/ רעידות ? יש כזה דבר לאגר גיר משוחרר?

 

ועוד דבר קטן, המצב מחמיר ככל שנוסעים עם האוטו

ay-ahzakot.co.il

פורסם

אני יכול להוסיף רק, שרעש של חיכוך, כשעוזבים גז והגיר משולב להילוך גם היה

לי, וגם במקרה ההוא זה הסתדר אחרי החלפת ציריה.

 

 

פורסם
אני יכול להוסיף רק, שרעש של חיכוך, כשעוזבים גז והגיר משולב להילוך גם היה

לי, וגם במקרה ההוא זה הסתדר אחרי החלפת ציריה.

 

ציריה פועלת רק במידה והילוך משולב?

ay-ahzakot.co.il

פורסם
ציריה מסתובבת כל הזמן, אבל כשהילוך לא משולב, לא מופעל עליה שום עומס.

 

תודה על הערה הזאת אני אבדוק מחר כי חבל לפתוח סתם את הגיר, פשוט רק הרעש של הנקישות בסרק (מכייון הגיר-מיסב לחץ)

גורמות לי לחשוב ולקשר את הבעיה הזאת לגיר.

ay-ahzakot.co.il

×
×
  • תוכן חדש...