Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חזרתי הרגע מבילוי,אייך שאני מגיע הביתה ההגה נעשה פתאום רך בטירוף ,רך כאילו הגלגלים הקדמיים באוויר!

מה לדעתכם קרה??

פורסם

ממש לא אני מדבר איתך הגה שניהיה קל בטרוף! עד כדיי כך שאי אפשר לנסוע הוא מסתובב כאילו לא מחובר אליו כלום ממש מפחיד.!

פורסם

לדעתי,אתה פשוט פושע אם אתה ממשיך לנהוג ברכב-.

מע' ההיגוי היא המע' הבטיחותית ביותר יחד עם מע' הבלמים.

מקומו של הרכב -מאחורי דלתות המוסך עד שיתוקן ויחזור להיות בטיחותי לנהגו ולסביבתו.

תקלות אפשריות: החל מבוקסות שהלכו ועד לחופש בהגה שיצריך החלפת הגה למשופץ.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

חזרתי לאחר ביקור בכמה מוסכים,כל אחד אומר משהו אחר,ההיתי במוסך של פרונטים הוא אומר שההיגוי רך בגלל שאוליי שהגשר פרונט אצלי סדוק ואם זה לא זה אז יש איזושהי בעיה בהגה,במוסך השני מכונאי אומר שזה כנראה המסרק הגה,במוסך השלישי המכונאי אומר,שמשהוא במשאבת הגה נדפק התחיל להסביר לי על איזה שסתום במשאבת הגה קיצר לא הבנתי אותו...אני יזכיר שרק מוסך הפרונטים הרים את האוטו על הליפט..בקיצור לא יודע מה לעשות ההגה מסתובב כמו סביבון כאילו הגלגלים באויר..

שני דברים אני יודע א' שהגשר פרונט סדוק(זה היה עוד ממזמן) ב' נזילה של שמן הגה מאיזושהו מקום עדיין לא בדקתי..

אני אשמח ל קבל דעות נוספות מכם..

בתודה דודו..

פורסם

אולי אני לא מקבל תשובות מפניי שהבעיה אצלי כנראה נדירה..אבל בכל זאת אני אחכה למישהו שייפצח לי את התעלומה

אני לא רוצה שיחליפו לי סתם חלקים באוטו.

×
×
  • תוכן חדש...