Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ככה עבדו עלי ועליכם בתדלוק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא יודע מה גודל המיכל שלך, וכמה ליטר נכנס בצנרת.

ברכב שלי,היצרן כותב שמיכל הדלק הוא 60 ליטר.

יום אחד שכחתי לתדלק למרות שכבר ניצנץ למיכל ריק, ועוד נסעתי בלי להרגיש 50 ק"מ.

למזלי הרכב נתקע בתוך צומת חולון, כמה מאות מטרים מתחנת דלק. בנידנודי הרכב ובשיעולים וגימגומים התנעתי והצלחתי כמעט להגיע לתוך התחנה. את הסוף כבר דחפתי בעזרת הנוסע שהיה איתי.

חנקתי את מיכל הדלק בתידלוק איטי והשתדלתי להכניס עוד ועוד עד שכבר לא היה מקום לכלום.

ואתה יודע כמה נכנס? - 73 ליטר. לא 60, לא 65, לא 70, בדיוק 73 ליטר.

אפילו המתדלק היה מופתע ולא הבין מאיפה נכנס עוד ועוד.

היצרן שלך אומר שנכנס 50, תרוקן מיכל עד הסוף, ואז תמלא ותדע.

 

שנה טובה

דפקו אותך יותר חזק ממני

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפשר להאמין שמיכל הדלק גדל ב13 ליטר ואין גנבים בארץ. ואפשר להאמין שהמיכל נשאר בנפחו ועבדו עליך.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
אפשר להאמין שמיכל הדלק גדל ב13 ליטר ואין גנבים בארץ. ואפשר להאמין שהמיכל נשאר בנפחו ועבדו עליך.

קח ג'ריקן של 4 ליטר, לך לתחנת דלק.

ותבדוק!

תחזור עם תוצאות- אתה פתחת שירשור--> מחובתך לסגור אותו. :wink:

פורסם

לא פוסלת את האפשרות שהמשאבה לא מכויילת.

על מנת לבדוק זאת, ניתן לראות על המשאבה עצמה מדבקה בגודל ברור וקריא מתי המשאבה נבדקה כויילה.

אבל חריגה של 13 ליטר ומעלה נשמע לי מעט מוגזם.

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
קח ג'ריקן של 4 ליטר, לך לתחנת דלק.

ותבדוק!

תחזור עם תוצאות- אתה פתחת שירשור--> מחובתך לסגור אותו. :wink:

לקחתי ג'ריקן 50 ליטר ובדקתי

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
לקחתי ג'ריקן 50 ליטר ובדקתי

 

אני מקווה שברור לך שאם לא הלכת לאותה המשאבה בדיוק, הניסוי שלך לא שווה כלום.

 

ושאלה: האם קיים ברכבים מיכל דלק רזרבי למקרה שהמיכל הראשי מתרוקן?

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

איך מוכרים לנו בקבוק קולה כשהוא לא מלא עד עד הסוף ועוד מעזים לכתוב "מכיל ליטר וחצי" !!

 

לבקבוק כמו גם למיכל דלק שלך יש ספייר שאותו לא מחשבים לאוטו שלך יש צינורות דלק משאבת דלק וכו' בדקת כמה דלק נכנס לשם?

 

אני לא אומר שהמשאבה לא מזייפת אלא שהבדיקה שערכת לא ממש בודקת את זיוף המשאבה, אולי את חוסר הדיוק שיש למאזדה בספר הרכב...

 

רוצה לבדוק ? קח ג'ריקן/מיכל לפחות 4 ליטר (כך שגם סטיות קטנות יתגלו) מלא אותו ותבדוק כמה באמת נכנס ומה רשום במשאבה.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
דפקו אותך יותר חזק ממני

 

בטוח שלא.

אם פעם הייתי רואה מנורה נדלקת ורץ לתדלק בהזדמנות ראשונה ומכניס 55-58 ליטר, מאז ידעתי שאחרי מנורה יש לי בערך עוד 100 ק"מ והייתי מתדלק בד"כ 68-70 ליטר.

להגיע ממש לריק כבר לא קרה לי שוב, רק פעם נוספת הגעתי ל-71,5 ליטר, מה שאומר שהייתי ממש קרוב להתקע.

 

ואתה יודע מה, אתה מוכן להתערב שנכנס אצלך ברכב יותר ממה שאתה חושב ?

אם כן, חכה לשבוע הבא.

אלא אם כן פתאום משהו יעבור ל- ON, כמו שחנן אומר.

שנה טובה

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אתה באופן קבוע ויזום מגיע לתדלוק של 70 ליטר במיכל של 73?

יש לך בבית מלאי של משאבות דלק חדשות שאתה לא צריך?

 

אחרת לא ברור למה לנהוג ככה, נסיעה על הטיפות האחרונות גורמת להתחממות יתר של משאבת הדלק (היא מתקררת ע"י הדלק בו היא טבולה. אין דלק-->אין קירור) וקיצור חייה.

רצוי למלא כשמגיעים לרבע מיכל (לא לפי המחוג, אלא לתזמן כך שאם המיכל 60 ליטר נניח אז להגיע לתחנת דלק מתי שייכנס כ-45 ליטר.)

או לפחות למלא דלק ברגע שנדלקת המנורה, שזה ברכבים המשפחתיים שאני מכיר כ-10 ליטר אחרונים.

 

הכי הרבה שיצא לי למלא זה 49.3 ליטר בקורולה שאמורה להכיל 50 ליטר לפי ספר הרכב. הרכב הגיע לתחנה בנסיעה ולא הראה שום סימנים (למעט כמובן הנורה והמחוג...) של מחסור בדלק. עכשיו אני מבין שאולי היו שם עוד 4-5 ליטר בכיף אם לא יותר :roll:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

בדקתי אישית

חבר שלי נתקע בלי דלק די קרוב לתחנת דלק

לקחתי בקבוק של ליטר וחצי , אמרתי למתדלקת לתדלק לי בדיוק ליטר וחצי

להפתעתי נישפך מחוץ לבקבוק

אז או שהם פינקו אותי בדלק או שמי עדן גונבים לנו ליטרים :)

לצורך העניין תידלקי בדור אלון ...


×
×
  • תוכן חדש...