Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.. אני חדש פה אז קודם כול שלום הרבה זמן אני קורא דפים של הפורום מחיפושים בגוגל אז הגיע הזמן להירשם לדבר האמיתי..

 

 

אז כמו שבכותרת...המשפחה רוצה לקנות רכב חדש (אני בן 18 וחצי) בכול מקרה ההורים רוצים להחליף רכב...אבא שלי רוצה טויוטה RUNX שנת 2003...

אז יש לי כמה שאלות על הרכב:

1) איך הוא מבחינה כללית? כלומר אני יודע שזה טויטה וכאלה אבל הרכב עצמו איך הוא מבחינת ביצועי מנוע?

2) איך הצריכת דלק שלו? כמה הוא "עושה" לליטר?

3) הבנתי שהרכב מיוצר באנגליה ולא בטורקיה כמו שאר הטויטות..זה נכון? זה משפיע על משהו? איכות הרכבה וכאלה?

 

 

נ.ב

 

מה דעתכם על תוספים? גולדלייבל? K44?

פורסם

במילה אחת אני יגיד לך שזה אוטו מעולה!

 

אני לא יודע כמה הוא שונה מקורולה רגילה, לי היה קורולה סאן 2004 והיא היתה בובה של אוטו אמינה מאוד ולא צורכת הרבה דלק

 

פרט לכמות הדלק אני יכול להגיד לך שזה אוטו מצויין

פורסם
שלום.. אני חדש פה אז קודם כול שלום הרבה זמן אני קורא דפים של הפורום מחיפושים בגוגל אז הגיע הזמן להירשם לדבר האמיתי..

 

 

אז כמו שבכותרת...המשפחה רוצה לקנות רכב חדש (אני בן 18 וחצי) בכול מקרה ההורים רוצים להחליף רכב...אבא שלי רוצה טויוטה RUNX שנת 2003...

אז יש לי כמה שאלות על הרכב:

1) איך הוא מבחינה כללית? כלומר אני יודע שזה טויטה וכאלה אבל הרכב עצמו איך הוא מבחינת ביצועי מנוע?

2) איך הצריכת דלק שלו? כמה הוא "עושה" לליטר?

3) הבנתי שהרכב מיוצר באנגליה ולא בטורקיה כמו שאר הטויטות..זה נכון? זה משפיע על משהו? איכות הרכבה וכאלה?

 

 

נ.ב

 

מה דעתכם על תוספים? גולדלייבל? K44?

 

אז ככה:

ראשית אני אציין שאני בעל RUNX 2005 (אחרי מתיחת הפנים).

1. הרכב מבחינה כללית, נחשב לאחד הרכבים המשפחתיים הטובים בקטגוריה, בעל שילוב גיר-מנוע מהטובים בסגמנט

. הרכב אינו רכב "ספורט" אך השילוב המוצלח של מנוע המפיק 110 כ"ס לגיר האוטומטי המוצלח מאפשר להגיע לביצועים לא רעים (במונחים של רכב משפחתי כמובן).

2. מבחינת תצרוכת הדלק, הרכב אינו חסכוני בדלק כמו מרבית המשפחתומטיות והצריכה תלויה מאד באופי הנהיגה.

התצרוכת אליה אני מגיע הינה 1/10 בעיר וכ- 1/14 בחוץ, אני נוסע דיי הרבה בעיר ובחישוב בין התידלוקים אני מגיע לממוצע של כ- 11.5 ק"מ לליטר.

3. מבחינת היכן הרכב מיוצר, הייתי רוצה לעשות קצת סדר ולנפץ מיתוסים!

טויוטה RUNX אכן מיוצרת באנגליה, החל מ-2003 ועד שנת הדגם האחרונה 2007. אחותה הקורולה יובאה מטורקיה בשנתונים 2003-2004, אך לאחר מתיחת הפנים בשנת 2005 הגיעה מיפן!

לגבי איכות ההרכבה,אני בעל RUNX 2005 (אנגליה) ובמשפחה קיימת קורולה 2004 (מטורקיה). בוודאות אני יכול לומר שאין שום הבדל באיכות הגימור/הרכבה וכו', המפעל בטורקיה עומד בסטנדרטים שהמפעל באנגליה/יפן עומד, ההרכבה הינה ע"י רובוט שעושה את אותה הפעולה ביפן, טורקיה, אנגליה או ישראל לצורך העניין!

 

לסיכום- הבחירה של אביך הינה בחירה מאד מוצלחת! יש לקחת בחשבון שהרכב יקר ביחס למתחרים מקבילים בשנתון!

לרכב ביקוש גבוה בשוק המשומשות ולכן אקזמפלרים שמורים לא יהססו לבקש מחיר הגבוה ממחיר המחירון!

 

בהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

×
×
  • תוכן חדש...