Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני, אחרי כל הקריאה והשיטוט פה - התבייתתי על פיאסטה,

אתמול הלכתי לראות כמה פיאסטות והתגלתה לי שאילתה:

יכול להיות שפיאסטה 94' -1400 תהיה עם צריכת דלק של 1-12 בינעירוני

ופיאסטה 96' - 1300 עם 1-16 (!) - בינעירוני...

או שאני בכלל מפספס כאן משהו??

מצאה חן בעייני ה94'.. לכן אני שואל אם אולי יש כאן בעיה אחרת שלא חשבתי עליה..

 

תודה רבה

פורסם

האם נתוני צריכת הדלק שתיארת הגיעו מאיזו ספרות מקצועית או מפרטים טכניים "רשמיים" באינטרנט

או מפי בעלי הרכבים אותם ראית?

 

 

המשפיע העיקרי על צריכת הדלק של הרכב הוא משקלה של רגל הנהג על דוושת האוץ.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

תלוי.. האם הרכב אוטומאטי או עם גיר רגיל? תלוי בלחיצה שלך על הדוושה.. תלוי בדרך שבה טופל (או לא טופל....) הרכב.. :roll:

PEUGEOT // 306

פורסם

גם הדור השני לא יותר מדי חסכניות

פיאסטה מכונית קטנה אבל אוכלת דלק כמו גדולה , ולא שיש הרבה סוסים שצריך להאכיל :)

פורסם

מבחינה סטטיסטית לבדוק רכב אחד מכל סוג יתן לך תוצאה של 100% בכל אחד מהרכבים אז כנראה שזה נכון.

אבל עכשיו ברצינות..

נשמע לך הגיוני שאתה משליך השלכות על תוצאות על פי רכב אחד?

יכול שרכב אחד יש לו איזו בעיה שגורמת לו לצריכה מוגברת ויכול להיות שהשני לא יודע לבדוק צריכת דלק ולכן התוצאה פנטסטית אצלו.או שאחד בדק צריכת דלק בנסיעה עירונית עם מזגן והצריכה אצלו גבוהה יותר והשני בדק צריכת דלק בנסיעה בין עירונית על 90 קמ"ש ללא מזגן עם נהג אחד.

בגדול על מנת לדעת במדויק יותר חכה לשמוע תגובות נוספות מחברי הפורום עם פיאסטות דומות לגבי צריכת הדלק שלהם ותשווה.

ישנו גם שרשור בנושא צריכת דלק ברכבים,חפש אותו ובדוק מה אומרים בעלי פיסטות לגבי צריכה.

בהצלחה.

פורסם

הפיאסטות - שתיהן ידניות..

 

אני הלכתי עליהן מלכתחילה כי הן דווקא ידועות בתור חסכוניות..! למה אתה אומר שתייניות???

 

הנתונים ע"פ בעלי הרכב...

פורסם

לא הייתי מסתמך על נתונים שאתה מקבל בע"פ. אתה יכול לבדוק נתונים ב-CARFOLIO/PARKERS.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

אבל תסכים איתי שנתונים יכולים להשתנות עם הזמן.. בעיקר שהזמן הוא 13(!!) שנה...

 

אני כמובן לוקח בערבון מוגבל את ההשערות שלהם.. אבל אין לי עוד הרבה אופציות..

חוץ מאנשים בפורום בעלי אותו הדגם...

 

בכל מקרה.. תודה

 

אבל בכל זאת בדקתי באתרים...

×
×
  • תוכן חדש...