Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה zx וולקן 2.0 שנת 94 טורבו מנוע RGX.

המנוע יושב על האוטו רק כחודשיים ! ועשה בסך הכול 2000 ק"מ .

המנוע נקנה מיובא במצב נדיר ועבר ישור קו לפני התקנתו .

 

הפרויקט עצמו נעשה לפני שנה וחצי.

המנוע הקודם נפח את נשמתו עכב משאבת שמן שהפסיקה לעבוד ,

כך שמדובר על רכב שנוסע עם הפרוייקט כבר שנה וחצי .

 

גדישה :

טורבו IHI של לגאסי טורבו (גם מיובא) ,זמינות כבר מ 2000 סל"ד ומיועד להספקים גבוהים .

צנרת גדישה 2.5" נירוסטה ללא זוויות של 90 מעלות.

אינטרקולר ענק ! בבניה מיוחדת מוחבא בטמבון הקידמי .

פורק לחץ חיצוני

ברז גדישה

 

ניהול מנוע :

מחשב דלק MEGASQUIRT דור שני כולל FUEL CUT.

מחשב הצתה מקורי

מזרקים 315cc

 

פליטה :

צנרת נירוסטה 2.5"

 

גיר :

סטנדרטי

קלאץ 240מ"מ !!! של T16 לא מחוזק ולא נעליים

מאפשר התניידות יום יומית נוחה וותופס מצויין גם בגדישה חזקה .

 

שילדה :

הנמכה 30 ס"מ (שן אחת מאחורה )

4 בולמי בלשטיין שנסעו בסך בכול 7000 ק"מ

קפיצים EIBACH

סרן אחורי חדש

כריות סרן אחורי של פיגו' ספורט ,לא ביטול אלא הקשחה הופך את האוטו לקארטינג

עם זנב מהנה.

ברקסים של 16V בוכנות 54 מ"מ

צלחות 267 מ"מ ברלינגו

קאליפרים חדשים מאחורה הוחלפו השבוע

משאבת בלם מרכזי + בוסטר חדשים .

גאנטים 15" של 306 XSI

 

האוטו עבר ישור קו ע"י לפני 7000 ק"מ :

משולשים ,תפוחים,שיפוץ מסרק הגה ,החלפת צינורות בלימה ומעבר לנוזל בלמים 5.1, כבלי הצתה .

מערכת המיזוג גם כן טופלה והחימום עובד .

 

 

הרכב ברשותי כבר שמונה שנים ללא תאונות !!!

את רוב חייו בילה בחניות מקורות ובמעט שהיה בשמש תמיד היה מכוסה .

במשך שמונה השנים הרכב משמש אותי כרכב שני לנסיעות ארוכות בלבד בסופ"ש.

הרכב נמכר עכב שינוי מקום מגורים וחוסר שימוש .

הרכב שמור מאוד גם מבפנים וגם מבחוץ וטופל עם המון אהבה ,

ולמי שמכיר אותי יודע שלא נחסך באוטו הזה אפילו שקל אחד .

אני נהג יחיד .

 

לפרטים :

050-2007310

בועז

בבקשה לא בפרטי .

×
×
  • תוכן חדש...