Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים יקרים

מצטער שפתחתי שוב ת'נושא (=את הנושא) אבל מחקו לי אותו

כי עברתי על חוקי הפורום מבלי כוונה אחרי שקראתי

ת'חוקים (=את החוקים) אני בקיא בהם מקווה שלא תסגרו לי אותו ותתחשבו אני צעיר בתלהבות

כמוכם וכמו שהייתם ....אז לנושא שלנו

 

תרשימו (=תנו לי בבקשה) לי הצעת מחיר

לסאב ומגברר (מספיקה אות אחת בסוף מילה) שיתאימו אחד לשני(לסאב חשבתי על רוקפורד P2 )

וסאב שבא לו תיבה כבר מהיצרןן (מספיקה אות אחת בסוף מילה)

ומגבר שיפעל על רמקולים אחוריים+סאב

אני אחד שאוהב שהבאס חד ופאנצ'י ולא מורח ת'צלילים (=את הצלילים)

אני שומע מוזיקה 50 אחוז האוסים 30 אחוז ראפ 20 אחוז טרנסים

יש לי רכב מאזה לנטיס 97 1800 ויש לה סאנאוף וניראה לי שבורחים משם צלילים

וזה הורס ת'אקוסטיקה (=את האקוסטיקה)

אני בונה על מערכת שתחזיק לי בעתיד על קומפוננטים(שיהיה תקציב)

בינתיים רק סאב ומגבר בתודה נתי...

 

***אזהרה אחרונה לפני מעקב. פה זה לא שכונה. אם אתה מעוניין להמשיך לכתוב בפורום עשה זאת בצורה ראוייה***

פורסם

חיפוש.

חבל לפתוח כל פעם שרשור חדש כשמדובר באותם הנושאים באותם התקציבים

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

קראת את חוקי הפורום וככה אתה כותב?? :lol:

בכל מקרה, P2 זה אחלה סאב למחיר שלו.

אם בעתיד אתה מתכנן לרכוש גם קומפוננט, ולחבר אותם ביחד עם הרמקולים האחוריים, אתה תוכל לעשות זאת אם המגבר כמו שלי, ליטנינג אודיו B2.400.4.

הוא מסוגל לעבוד גם ב2 אום ולכן הוא יכול להחזיק 2 זוגות רמקולים + סאב.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

×
×
  • תוכן חדש...