Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לכל מי שיש NFSHP2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אני יתחיל:

המהירות הכי גבוהה (טופ ספיד): 299 קמ"ש (תעבירו ל KPH במקום MPH באפשרויות)

מהירות ממוצעת: 163

 

בקשר למהירות הממוצעת נראה לי קצת מוזר כי עשיתי עוד כמה מסלולים עם מכוניות הרבה יותר מהירות וכמעט בטוח ששיפרתי את הממוצע אבל זה נשאר על 163 אז נלא יודע מתי זה מתעדכן.

פורסם

לפני מספר ימים קיבלתי את המשחק ואני לא מבין למה הגרפיקה שלי לא טובה.

 

זה שהמשחק "קופץ מדי פעם אני יכול להבין אבל למה עם ATI 64MB הגראפיקה עדיין חרא :?:

 

ד"א, אני די מאוכזב מבמשחק, קיויתי ליותר, אתם ?

פורסם
:(

בונה בית ? זקוק לבעלי מקצוע ? אנוחנו יכולים לעזור במציאת בעל מקצוע אמין ואיכותי ללא תשלום ! לפרטים - שלחו מייל.

פורסם

קצת לא מציאותי?!?

 

המשחק הזה הוא זוועה מבחינת ריאליסטיות! רגרסיה מוחלטת בהשוואה לניד פור ספיד פורשה ולא קרוב אפילו לריאליזם בהשוואה לGT3...!! איך אפשר להיכנס במשאית חזיתית ובקושי משתנה לך נתיב הנסיעה?!

 

ראלימן

מאוכזב.

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
קצת לא מציאותי?!?

 

המשחק הזה הוא זוועה מבחינת ריאליסטיות! רגרסיה מוחלטת בהשוואה לניד פור ספיד פורשה ולא קרוב אפילו לריאליזם בהשוואה לGT3...!! איך אפשר להיכנס במשאית חזיתית ובקושי משתנה לך נתיב הנסיעה?!

 

ראלימן

מאוכזב.

 

אני מאמין שהתכוונת ל GRAN TURISMO 3, נכון? אם כן, אז ממש קשה להשוות משחקי מחשב שונים למשחק הזה, כי הגרפיקה שלו פשוט מדהימה.

חן@זה מזה פשוט!:Fade-color

פורסם

ואם כבר לפליי סטיישן 2...... אפשר לנסות גם את

tokyo midnight racer

שחביב ביותר ומתאר סצינת מרוציי רכוב ופול שיפורים ומכוניות בכבישי ( כן ניחשתם ) טוקיו.

 

an oldie but a godie

 

הבאסה היחידה היא שאין הסכמים עם חברות כך שהמכוניות מופיעות וצריך לפענח איזה מכונית זה מה לפי שמות כינוי במו לדוגמא בסידרה Initial D.

 

וזהוא משחק פצצה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
קצת לא מציאותי?!?

 

המשחק הזה הוא זוועה מבחינת ריאליסטיות! רגרסיה מוחלטת בהשוואה לניד פור ספיד פורשה ולא קרוב אפילו לריאליזם בהשוואה לGT3...!! איך אפשר להיכנס במשאית חזיתית ובקושי משתנה לך נתיב הנסיעה?!

 

ראלימן

מאוכזב.

 

צודק. :o

 

חוקי הפיזיקה לא חלים על משחק זה.

 

חוץ מזה, אני די מרוצה! :wink:

172

פורסם

למרות ש GT3 זה משחק סוף הדרך אבל ממש סוף הדרך ,

חסרים בו דברים

 

למשל שאתה מתנגש

לא רואים שום נזק למכונית

 

אבל בעיקרון זה משחק יפה

 

:) יש קטעים שאני שוכח שזה מציאותי ואני נכנס לסיבוב ונותן גז והמכונית מאבדת לי שליטה :-(

Vw Polo GTI

×
×
  • תוכן חדש...