Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר זמן שיטוט רב בפורום זה, ובלוחות בכלל החלטתי להתמקד בשני הרכבים שבכותרת.

מדובר בפורד שנות דגם 03/02 או סיטרואן 04/05 ( דגם קודם ).

מה דעתכם יהיה מהנה יותר לנהיגה- נוחות, היגוי, גיר, מנוע.

אשמח לשמוע נסיונכם אודות אמינות ובכלל, כל ידע ותובנה יתקבלו בברכה.

פורסם

על הסיטרואן אני לא אומר כלום כי לא נהגתי,לעומת זאת המונדיאו הוא רכב ממש מהנה לנהיגה ,יש לו גם 6 כריות אוויר שזה חשוב,הגיר שלו נחמד (4 הילוכים),מבחינת נהיגה הרכב יציב מאוד ונותן תחושה של ביטחון (לפחות לי).

 

אבל הכי חשוב אם לא נסעת על הרכב והרגשת אותו בעצמך אל תקנה ולא חשוב מה אומרים לך.

פורסם

דווקא יש לי ניסיון לא קטן על שתיהן.

מבחינת אמינות, הפורד עדיפה.

מבחינת ספורטיביות, הפורד עדיפה.

מכל בחינה אחרת ה-C5 נמצאת 4 רמות מעל.

הפורד מרגישה כמו פוקוס עם עוד כמה סנטימטרים, גיר פשוט, פנים רכב פשוט (ואני מדבר על הג'יאה).

ה-C5 מאוד מרווחת.

אם להשוות, זה מרגיש כאילו המונדיאו היא גולף וה-C5 היא פאסאט (אם הבנת את ההשוואה שלי).

 

בקיצור ה-C5 הרבה יותר נעימה, מפנקת ונוחה, נראה כאילו אתה מקבל יותר תמורת כל שקל.

המונדיאו יותר ספורטיבית, מתקשרת ואמינה.

 

עם שתיהן יש לי ניסיון של עשרות אלפי ק"מ + טיפולים (אם צריך).

לנו לא היתה שום בעיה מיוחדת עם ה-C5, שני צינורות הידראוליים שהתייבשו ובעיה בחיישן MAF. זהו.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

ראשית, תודה לתגובות. גם אני נוטה יותר לצד ה-c5 .

מנסה לאשש או לבטל אינפורמציה שקבלתי בע"פ: " אם כבר c5 אזי רק משנת ייצור 2004 " :?:

" הגיר האוטומטי במונדיאו שובק חיים במהרה ורצוי רק משנת ייצור 2004 (שוב... ) שאז עבר שדרוג כלשהו " :?:

שנת הדגם מבחינתי פחות חשובה ואם אין בעייה מהותית שתוקנה בדגמים מתקדמים יותר, אעדיף שנת דגם פחותה עם יותר מזומנים בכיס :lol:

פורסם

לא מכיר שום בעיה מיוחדת ששודרגה ב-2004, לפחות בסיטרואן.

אם מדובר על תוכנות גיר/מחשב, השידרוג גם ככה נעשה כל פעם שנכנסים למוסך.

 

תשאל משתמש בשם איציק נ. על בעיות מיוחדות ב-C5 בשנתונים האלה, אולי הוא ידע.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אמנם לא יצא לי לנהוג על הפורד, אבל C5?

יש אחת במשפחה, רמת גימור SX PACK (שאין לי מושג מה זה אומר...).

היא אכן מפנקת ונוחה, אבל יש לי בעיה איתה... היא לא אוהבת לזוז לשום מקום.

מנוע חלש בצורה נוראית בסלד נמוך, עם גיר שלא אוהב להוריד הילוכים, טיפטרוניק שחושב לבד ומחליט על דעת עצמו להעלות הילוך (בבעיטה כמובן). תגובה יפה של הדוושה (חסרת התנגדות לחלוטין, מצערת אלקטרונית?), אבל בשביל לקבל קיק צריך להעמד על הדוושה :(.

 

 

חוץ מזה היא באמת מפנקת.

 

יום נעים :)

טל

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

המזדה 6 לא באה בחשבון ראשית משום מחירה, גם בגלל שאני ממש לא " מת " עליה...

איציק נ. בבקשה תחכים אותי לגבי ה- c5 .

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...