Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוצר נוסטאלגי - על קצה המזלג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכוונת להמשיך להעלות תמונות נוסטאלגיות אבל, קצת לבד לי פה, אני בטוחה שלכל אחד מכם או להוריכם יש לא מעט תמונות נוסטלגיות מהסוג הזה, של מקומות וכלי רכב, אז בואו והצטרפו לחגיגה הנוסטאלגית הזאת והעלו כמה שיותר תמונות עם הסברים.

אירית

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום.

פשוט אחלה שרשור!!!

כל הכבוד אירית!!!

וחן, לא ידעתי שיש לך אבא כזה כוסון!!!

אגב, אצלי הדבר מעורר הרבה זכרונות, למשל את ירח הדבש שלי עשיתי, איך לא, במלון מיגדל שלום.

ובדי-זהב אפילו הדגים הכירו אותי בשם :-D.

יש לי רעיון:

אולי כול אחד יתרום משהוא נוסטלגי מההיסטוריה שלו, ואני מתכוון לעבר הרחוק.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
במיוחד עבורך,אירית.

נשמח אם תוסיפי כמה מילים על המלון.

 

""מלון"" סהרה ואני שמה זאת במרכאות כפולות, זה בנין מגורים רגיל שהוסב למלון, זה הייה יותר מלונית, וכמו שאבי ז"ל נהג להגיד זה לא מלון עם כוכבים, זה מלון עם כוכבות.

אבל למען ההגינות הוא הייה מלון נקי, ומאד זול, אני גרתי בשכונה הצמודה לו, ואף רואים בנין אחד מאחורה.

המתקן המרובע שתלוי מתחת לחלון, נקרא דזרט קולר ובעברית מצנן מדבר, הדזרט קולר" הוא מכשיר המזגן שהומצא בשנות ה-60 המוקדמות. המכשיר היה בנוי כקוביית אלומיניום כשעל שני צדדיו היו מותקנות רשתות ובתוכן תחוב קש, בתוך הקובייה מותקן מפוח חשמלי ומשאבת מים חשמלית. המפוח שאב אוויר והוציא אותו כשהוא קריר הודות לבריכת המים הקטנה שבתחתית הקופסה. האוויר שהיה יוצא החוצה היה עובר מעל בריכת המים וכך נוצר בעצם אוויר קריר ומרענן. למשאבה הייתה תכונה מרגיזה להסתם, ויש לי שעות אין ספור של עליה לגג ולפתוח את הסתימה (מה לעשות היתי בתו היחידה של אבי לטוב ולרע). הדזרט קולר מתאים לאיזורים יבשים בלבד, וביומיים הלחים בשנה באילת למי שלא הייה מזגן כגיבוי הייתה בעיה. לפני המצאת הדזרט קולר היו הטפטפות, לכל בית באילת בכניסה היתה מן רשת שבה הייה תחוב קש וטפטפות מעל שהרטיבו את הקש, הרוח המדברית היבשה שעברה דרך הרשת הייתה מצננת את הבית, אחד הדברים שאני נזכרת בו בערגה הוא הריח של הקש הרטוב.

אירית

פורסם

למה בזמנו?

זה עדיין

זה הפתרון האידאלי למזג האוויר היבש באילת, מזגן רגיל מיבש

אירית

פורסם

ואני ממשיכה, כמות התמונות שזורמת, מדהימה, השולח האלמוני מסרב להזדהות, אם אתה פה בפורום, אז בשם כולם תודה!

רחוב בן יהודה, מלון דן במערב, ראו את המדרכות הרחבות בבן יהודה, בית התעשינים, מלון דן פנורמה וכמובן דיויד איטרקונטיננטל בחלומות

wwwm71066zekf4.jpg

 

1954 - רחובות יהודה הלוי והרכבת, KORAL אמרת סטייל? צדקת!

wwwm26137imwb2.jpg

 

 

1952 - ככר לונדון

wwwm26145oled0.jpg

 

רחוב בן יהודה בשלג - המזרח התיכון וכל כך אירופאי לא להאמין

wwwm26490xyfn4.jpg

 

ככר מוגרבי

wwwm26533hocf8.jpg

 

והיו גם אוהבי בירה כמוני גם ב- 1952, ככר דיזנגוף למי שתוהה?

wwwm26504dybn3.jpg

 

 

1947 - גשר הרכבת מעל צמת לה גרדיה

1947ok5dy6.jpg

 

 

נעשה קצת DTOUR למען ההגינות, כביש ירושלים שכם 1912

1912ci4wy1.jpg

 

1945 - כביש חיפה תל-אביב, איזה יופי מזכיר לי את אנגליה בדרך לביולי

1945or3lp4.jpg

 

1953 - סיבוב מוצא כביש מספר1? גנאדי תפוח עיני בשבילך

1953gk8gq7.jpg

 

1969 - הכניסה לירושלים רנצ'וק עם הרבה אהבה לך

1969od7kt6.jpg

 

 

אוקי שנחזור לחידון איזו צמת זה?

wwwm3514kg4yl3.jpg

 

1940 - כביש ראש פינה צפת, ואני אסיים לערב זה, אני לא רוצה להזדעק לטיפול נמרץ :wink: נמשיך מחר, אם הגמד האלמוני ימשיך לשלוח לי צילומים

wwwm3522sk7ph9.jpg

 

שבוע הכי טוב

אירית

פורסם
לגבי "הרמזור הממליץ" שאודותיו כבר הסביר כבוד הרב, תמיד היתה תחושה שהספידומטר ברכב לא תקין,

כי משום מה גם כשנסענו במהירות המומלצת הגענו לרמזור הבא באדום.

 

יום נעים ונוסטלגי

אבי.

 

ככה זה כשאתה נוסע במרצדס...

אין לך מספיק כוכבים בכדי שיהיה לך רכב אמין...:roll:.

 

 

איריתוש תודה על התמונות. שירשור מדהים.

 

 

משה אזולאי.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

wwwm12202jhzb5.jpg

 

יכול להיות שזה נמל חיפה?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

לא! זה לא חיפה, הבנין עצמו נהרס לפני שנים רבות ולמרגלותיו אחד מהחופים המפורסמים ביותר

והתמונה בה מופיעים חן אחותו וסבו היא בטיילת הים משמאל לתמונה

אירית

פורסם
תיקון לא רחוב הירקון... אלא רחוב.. מה שמו.. של הטיילת בת"א :)

 

ליאור.

 

הרברט סמואל?

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..


×
×
  • תוכן חדש...