Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוצר נוסטאלגי - על קצה המזלג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמונות ממפעל ההרכבה של הטילנים בבית שמש.

כיום על שטח המפעל נמצא מגרש חניה של מתחם ביג בכניסה לבית שמש באיזור התעשיה הישן

wwwm3064to5  אירית.jpg

wwwm3065gh3   אירית.jpg

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התמונה לא עלתה אז נסיון נוסף

1952 - הנעל לרגל הרגישה, אבל מה בינהן?

wwwm3043bn2.jpg

 

בוקר טוב

אירית

פורסם

היי

 

השרשור הזה ממש מעולה.

חזרה נוסטלגית מהממת. המכוניות, הנפשות, התלבושות, התשתיות וכו'.

 

לקשיש כמוני, תמונות יפהפיות אך קשות לצפיה... :lol:

 

מציע לשים את השרשור בדביק חגיגי.

 

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

אבי

זה יכול להיות עוד יותר מעולה לו אנשים היו מעלים תמונות אישיות, ואני יודעת שלמשל לך יש, אני אמשיך לחפש בערבות הרשת אבל הרעיון הוא דווקא להעלות תמונות אישיות.

אירית

פורסם

שני הזלוטי שלי

אבא שלי עם הוספה, אחת מתוך שלוש, ואמא שלי עושה פוזות על הוספה

הוספה האחרונה נמכרה כשאימי היתה בחודש התשיעי איתי. במקומה קנו NSU פרינץ ירוקה

aba vespa.jpg

vespa_1.jpg

vespa_2.jpg

פורסם

סבא שלי אחותי ואני ליד ה NSU 1000

המכונית הראשונה שהורי קנו חדשה. המכונית כונתה "העגבניה" . היא החליפה NSU 1000 לבנה והוחלפה ב 1978 ע"י סוברו DL1400.

באופן מוזר כל הצילום קיבל את הגוון של המכונית

tomato.jpg

פורסם

קבל תיקון קל!!

פרינץ 1200 לגבי התמונה היא מאד ישנה כך שהיא קיבלה גוון אדום

הצבעים המקוריים לא נשמרו בגלל הגלטינה התמונה נחשפת לאור מספר רב פעמים

ולאחר זמן היא דוהה.

יהורם !

אין על מי לסמוך רק על אבינו שנמצא במילואים!!!!!!

פורסם

דן

הווספהבתמונה הימנית בת 5 ספרות ואילו בשני התמונת האחרות יש ווספה אחרת עם שש ספרות, מעניין מה עלה בגורלן-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
קבל תיקון קל!!

פרינץ 1200 לגבי התמונה היא מאד ישנה כך שהיא קיבלה גוון אדום

הצבעים המקוריים לא נשמרו בגלל הגלטינה התמונה נחשפת לאור מספר רב פעמים

ולאחר זמן היא דוהה.

 

באמת 1200 אבל אני כמעט בטוח שלא פרינץ.

 

דן

הווספהבתמונה הימנית בת 5 ספרות ואילו בשני התמונת האחרות יש ווספה אחרת עם שש ספרות, מעניין מה עלה בגורלן-רן

כולן נמכרו וגורלן לא נודע. למרות שאבי מאד נהנה לרכב עליהן הן היו בשבילו רק כלי תחבורה

פורסם

אסופת תמונות שצולמו בשנות ה- 50

תמונות מוקטנות שצורפוattachment.php?attachmentid=90267&stc=1&thumb=1&d=1184177929 attachment.php?attachmentid=90268&stc=1&thumb=1&d=1184177929 attachment.php?attachmentid=90269&stc=1&thumb=1&d=1184177929 attachment.php?attachmentid=90270&stc=1&thumb=1&d=1184178060

 

בתמונה הראשונה מימין יש זנב של דודג' שחור התמונה השניה היא ממצעד יום העצמאות בירושלים ברחוב קינג ג'ורג' פינת הלל. המכונית הדיפומטית היא המבר מאמצע שנות החמישים דומה לה נמצאת בשלבי שיפוץ מתקדם באיזור חיפה.

שלמה דן גדרון


×
×
  • תוכן חדש...