Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוצר נוסטאלגי - על קצה המזלג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב ושנה טובה ,התמונות עם הליילנד קונטרקטור צולמו בשנות ה 70 לדעתי71 72 הצינורות לקו צינור אשקלון אילת צינורות של 30 מטר מצריפין לדרום עם חברת מטענים שהתפרקה ב1980,הקונטקטור היה המרכבה מקומית החל ב1969 עד 1973,

ttt.jpg

zz33727.jpg

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כ*&%ק איתכם- עכשיו נידלקתי על הקונטרקטור....:twisted: אבל אין אותם יותר, וגם אם היה-אין לי איפה לשים עוד משאית!:?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

שרוליק,

כל התמונות צולמו ע"י מר אנמון ניידיץ (זל)(אבא של חבר קרוב שלי), אשר היה המנהל הטכני של מבצע ההובלה הזה.

התמונות צולמו ב 17 לינואר 69.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כ*&%ק איתכם- עכשיו נידלקתי על הקונטרקטור....:twisted: אבל אין אותם יותר, וגם אם היה-אין לי איפה לשים עוד משאית!:?

 

דווקא באי ביי יש קונטרקטור (אגב, במקורה המשאית היא תוצרת "סקאמל" שהייתה חלק מקבוצת ליילנד) שאתה יכול להרשות לעצמך...

הנה הלינק...

http://cgi.ebay.co.uk/SCAMMEL-CONTRACTOR-TRAILER-LOAD-SIDDLECOOK-BY-TRACKSIDE_W0QQitemZ110047716059QQihZ001QQcategoryZ70101QQtcZphotoQQcmdZViewItem#ebayphotohosting

 

ועוד אחד:

 

l.aspx?k=16944

 

וגם אחד אמיתי ששרד בלטרון...

Truck-latrun-3-1.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

לי זכורים לטוב ראשיי גורר מאק די אם895 אשר שירתו בכבוד ,זכור לי עוצמת וגרגור המנוע האדיר 440 כוח סוס

349121574ByFphM_ph.jpg

361082717moKdlR_ph.jpg

365708745tbwGaa_ph.jpg

עופר בן צבי

פורסם
ואני ממשיכה, כמות התמונות שזורמת, מדהימה, השולח האלמוני מסרב להזדהות, אם אתה פה בפורום, אז בשם כולם תודה!

רחוב בן יהודה, מלון דן במערב, ראו את המדרכות הרחבות בבן יהודה, בית התעשינים, מלון דן פנורמה וכמובן דיויד איטרקונטיננטל בחלומות

wwwm71066zekf4.jpg

 

1954 - רחובות יהודה הלוי והרכבת, KORAL אמרת סטייל? צדקת!

wwwm26137imwb2.jpg

 

 

1952 - ככר לונדון

wwwm26145oled0.jpg

 

רחוב בן יהודה בשלג - המזרח התיכון וכל כך אירופאי לא להאמין

wwwm26490xyfn4.jpg

 

ככר מוגרבי

wwwm26533hocf8.jpg

 

והיו גם אוהבי בירה כמוני גם ב- 1952, ככר דיזנגוף למי שתוהה?

wwwm26504dybn3.jpg

 

 

1947 - גשר הרכבת מעל צמת לה גרדיה

1947ok5dy6.jpg

 

 

נעשה קצת DTOUR למען ההגינות, כביש ירושלים שכם 1912

1912ci4wy1.jpg

 

1945 - כביש חיפה תל-אביב, איזה יופי מזכיר לי את אנגליה בדרך לביולי

1945or3lp4.jpg

 

1953 - סיבוב מוצא כביש מספר1? גנאדי תפוח עיני בשבילך

1953gk8gq7.jpg

 

1969 - הכניסה לירושלים רנצ'וק עם הרבה אהבה לך

1969od7kt6.jpg

 

 

אוקי שנחזור לחידון איזו צמת זה?

wwwm3514kg4yl3.jpg

 

 

נחשון

 

 

 

1940 - כביש ראש פינה צפת, ואני אסיים לערב זה, אני לא רוצה להזדעק לטיפול נמרץ :wink: נמשיך מחר, אם הגמד האלמוני ימשיך לשלוח לי צילומים

wwwm3522sk7ph9.jpg

 

שבוע הכי טוב

אירית

 

.......

פורסם
לי זכורים לטוב ראשיי גורר מאק די אם895 אשר שירתו בכבוד ,זכור לי עוצמת וגרגור המנוע האדיר 440 כוח סוס

לא צריך להסחף לDM הצבאי היה מנוע מקסידיין 325 כוח סוס וגיר מקסיטורק 5X1 לדעתי הקונטרקטור שהיה דור אחד אחורה היה חזק יותר עם מנוע קמינס 335 ובעל כושר בלימה טוב יותר בזכות הג'קובס שהיה הרבה יותר אפקטיבי כמו כן כל המתלה האחורי של הקונטרקטור היה עדיף היות והיו לו הפחתה טבורית [סיטיליטים] שמנעו שבירת מחלקי כוח

פורסם

לקראת סוף שרותו הוחלף במאק המנוע ל440 כוח סוס לצורך בדיקת כשרותו לסחוב את טנק המרכבה שהיה כבד למנוע ה325 כוח סוס,המנוע הוחלף וגירים לא עמדו בעומס,ככה לאט לאט הוצא מהשרות והוחלף בראש גורר אחר

עופר בן צבי

פורסם

אחלה שירשור! נותן גירגורים בלב, כל הכבוד.

יש תמונות כאלו של אשדוד?

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם
דווקא באי ביי יש קונטרקטור (אגב, במקורה המשאית היא תוצרת "סקאמל" שהייתה חלק מקבוצת ליילנד) שאתה יכול להרשות לעצמך...

הנה הלינק...

http://cgi.ebay.co.uk/SCAMMEL-CONTRACTOR-TRAILER-LOAD-SIDDLECOOK-BY-TRACKSIDE_W0QQitemZ110047716059QQihZ001QQcategoryZ70101QQtcZphotoQQcmdZViewItem#ebayphotohosting

 

ועוד אחד:

 

l.aspx?k=16944

 

וגם אחד אמיתי ששרד בלטרון...

Truck-latrun-3-1.jpg

 

 

אני אהרוג אתך!!! :twisted: בגללך קניתי אותו!

 

(לא זה, שבלטרון- הלוואי:roll: )... מישהו יודע, האם קיים עוד קונטרקטור בארץ?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
אני אהרוג אתך!!! :twisted: בגללך קניתי אותו!

 

(לא זה, שבלטרון- הלוואי:roll: )... מישהו יודע, האם קיים עוד קונטרקטור בארץ?

לפני מספר שנים אחת החברות שהשתתפה בפרויקט חוצה ישראל רכשה מצהל כמה קונטרקטורים והסבה אותם לרכינות יתכן ויש להם משהוא לחב קוראים קל בנין ועד כמה שאני יודע המוסך שלהם היה בכניסה לנצרת מכוון ציפורי באזור התעשיה,

פורסם

ייבדק... לא, שיש לי כרגע יכולת לקחת עוד משאית- אבל לפחות נדע... ישראל- אתה יודע משהו על זה?

 

אה, כן, חברים- בואו נעבור לשרשור למשאיות- כאן אמורים להיות דברים "כלליים"- ואנחנו כבר גלשנו לדיון לדגמים ומנועים!(לא, שיש לי בעיה עם זה, אתם יודעים):wink::-o8)

 

העם דורש- אירית, תחזרי עם עוד תמונות!!!!:cry::cry::cry:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

כן ,,,יש עוד קונטרקטורים של הצבא שנכרו לפני 10 שנים לקבלני עפר נדמה לי, קל בניין ,ועבדו בהקמת מודיעין ללא טסט רק בשטח אחרי שהורכבו עליהם הייברים ונשארו בצבע צבאי, פעם אחרונה ראיתי קבוצה באזור תעשיה החדש בשוהם לפניי מספר חודשים ,ויש עוד אחד המוזיאון תובלה בבית נבאללה בתוך הבסיס,

פורסם

אני, הנה אני, גחתי לשניה ואני לא יכול להפסיק לרוץ לאורך השירשור המדהים הזה, לא יודע מה לעשות קודם, להגיב או להמשיך לראות, ולישון, צריך לישון, כי מחר צריך לקום...

 

אין לכם רחמים? בכל אופן אני נהנה לראות שמסתדרים יופי בלעדי... ו,

 

 

 

ש...

 

 

....

 

 

זוכרים ומזכירים אותי!

 

באהבה, דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.


×
×
  • תוכן חדש...