Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי פונטו שנת 95.

כרגע יש לי ברכב רדיו דיסק פשוט של פיוניר ורמקולים אחוריים פשוטים של פיוניר.

ואיכות הקול היא לא משהוא האם יש דרך לשפר את איכות הקול בסכום של 500 ש"ח?

 

תודה רבה!!!

פורסם

500 שקל?

תהיה קצת יותר נדיב. ב500 שקל אתה לא קונה רמקולים טובים אפילו, שלא נדבר על פאנל איכותי, שלפי דעתי זה הדבר הכי חשוב במערכת

x

פורסם

הלוואי וזה היה עניין של נדיבות:lol::lol::lol:

יותר עניין של חוסר תקציב.

 

אין שום אפשרות שזה יתן שיפור במחיר הזה?, אולי קצת יותר.

מאיזה סכום אפשר לשפר את המערכת הנ"ל?

ובאיזה צורה? כי אין שום דרך לשים רמקולים בדלתות, האופציה לרמקולים קדמיים זה רק3.5 בדש מקדימה.

 

תודה רבה!!!

פורסם

אם אתה מתכנן משהו מאסיבי (סאב מגבר קומפוננט וHU חדש) תחסוך עוד כסף תהיה סבלני.

לא סתם אמרו החיפזון מהשטן.בקשר לדלתות אפשר לעשות בני אבל שוב הכל עניין של תקציב

x

פורסם

אני לא מתכנן משהו מפוצץ, אלא מערכת שתהיה טובה לשמיעת מוזיקה.

כי נראה לי שמערכת עם מגבר והכל זה דיי יקר.

עד כמה ההבדל יהיה גדול? בין מערכת עם מגבר לבלי? והאם ההבדל יהיה גם במוזיקה של MP3? כי זה רוב המוזיקה שאני אשמע.

 

ולגבי בניה בדלתות, יש לי חלונות רגילים ולא חשמליים ולכן לא יהיה מקום לעשות בניה.

 

תודה רבה!!!

פורסם

סאב,מגבר וקומפוננט יעלו לך בסביבות ה2000-2300-בערך.

אתה רוצה רמקולים?תקנה עוד רמקולים קואקסילים(במידה ואתה לא שם מגבר)שתוכל להגביר אותם ע"י הרדיו דיסק.

פורסם

אם אני אחליף את הרמקולים האחוריים לקומפוננט 6X9 זה יתן לי שיפור משמעותי?

 

כי אני לא מאמין שבזמן הקרוב יהיה לי סכום כל כך גבוהה להשקיע בזה.

 

 

תודה רבה!!!

פורסם

אתה מחפש באס ומוזיקה איכותית בלי מחשבה להגביר בקרוב?לא הייתי הולך על קומפוננט מקדימה,לא תהנה מזה.

תקנה לך רמקולים אחוריים של חברת Kenwood/BlauPunkt ב 300-450 ש"ח .

זה יספיק לך לדעתי,

ד"א-איזה רדיו דיסק של פיוניר ישלך?

פורסם

קודם כל אפשר לעשות בניות גם בדלת על חלונות רגילים..

פשוט צריך לבנות אותן לתוך הכיס של הדלת, וניתן לבנות אותן גם מעץ ככה שלא יצא יותר מדי נזק בכיס.

ואז להכניס קומפוננט קדמי חמוד קדימה שיוגבר ע"י רדיו דיסק.

האיכות תשתפר דבר ראשון!

בעתיד תוכל להוסיף משהו חמוד מאחורה והגברה מסויימת ולאט לאט לשפר את הסאונד ברכב.

 

אבל לדעתי הבסיס הוא להתחיל בסט קומפוננט מקדימה כדי שתהיה לך איכות סבירה לפחות ולא שתשמע את המוסיקה בגב.

פורסם

אין צורך בציטוט ההודעה שמעל.

 

 

אבל הוא לא הולך להגביר את זה(לפי מה שהבנתי)-לא בקרוב .

אחוריים ישמעו יותר טוב מקומפוננט לא?

פורסם
אבל הוא לא הולך להגביר את זה(לפי מה שהבנתי)-לא בקרוב .

אחוריים ישמעו יותר טוב מקומפוננט לא?

 

רגע.. אתה שואל או אומר?

אתה לבד לא יודע. אז למה אתה מגיב?

 

אז זהוא שלא.

מקומפוננט איכותי ישמעו הרבה ! הרבה יותר טוב מרמקולים 6/9

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
רגע.. אתה שואל או אומר?

אתה לבד לא יודע. אז למה אתה מגיב?

 

אז זהוא שלא.

מקומפוננט איכותי ישמעו הרבה ! הרבה יותר טוב מרמקולים 6/9

 

מסכים.צעד ראשון לדעתי הוא הפאנל, אך אם כבר יש אחד טוב הצעד הבא הוא בהחלט קומפוננט קדמי.

x

פורסם

ב2000 תוכל כבר להרכיב מערכת חמודה פחות או יותר.



עדיף תחכה ועל תבזבז סתם כסף.

 

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

×
×
  • תוכן חדש...