Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנעה אחורית זולה - מועמדות סופיות -דעתכם?


eyalaloni
שימו לב! השרשור הזה בן 6155 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סיירה 2000 שנת 92 ידנית כמובן - 4000

יתרונות - 2000 , מזגן

חסרונות - כבד גדול - דלק, ביטוח.

 

ברנדה משנות הכמעט אספנות - 1300 ידנית - גם באיזור ה 2000 ש"ח

יתרונות - אספנות -(הנחות..), קלה , להשתיל מנוע וגיר סיירה..

חסרונות - מיושנת , ישנה

 

ולסיום:

דייהטסו שרמנט (יש דבר כזה)

שנת 85 1600 2000 ש"ח ,

יתרונות - יפנית , נוסעת ביום יום, היה מזגן, קלה (?)

חסרונות - לא אספנות וכן ניג'וס עם מוסך לפני 2 טסטים בשנה

 

אני מתלבט ונוטה לכיוון השרמנט (רק השם הוסיף פקטור 2-3 נקודות..)

דעתכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביטוח.

 

בכולן עלות הביטוח תהיה זהה.

 

להשתיל מנוע וגיר סיירה..

 

מה המטרה ? קניית רכב בתקציב דל מאוד ? אם כן - שכח מרעיון ההשתלות. אם כן יש לך תקציב ל"השתלות למינהן", למה אתה מתעסק עם אלו ?

 

דעתכם?

קנה את זו שבמצב הפחות גרוע, ושיש לה יותר דלק במיכל.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרמנט במצב ממוצע תעיף לך את הפלייוויל מהמכסה מנוע, את הבוכנה מהכנף ואת הקלאצ מהגריל, וכל זאת בנסיון הראשון לעשות איזהשהוא דריפט איתה.

 

לא כל הנעה אחורית היא הנאה אחורית וההפך!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנעה אחורית זולה= אני יכול להעיף מהאוטו כל דבר לא חשוב בלי לדאוג למכירה מתישהו+ להינות מצריכת דלק נמוכה משמעותית+ תאוצות יותר טובות+ להתחרע בשבילים עם זריקות תחת.

 

תנאי בסיסי לכל עניין השטח והכיף - הנעה אחורית - זה פשוט דבר אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא עדיף BMW E30?

מבחינת התנהגות אחיזה וכל מה שקשור לנהיגה היא הרבה יותר טובה מהאחרות

ולא חסר ישנות כמו שנת 84

אפשר בקלות להוריד משקל ע''י הסרה של חלקים

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסרונות - לא אספנות וכן ניג'וס עם מוסך לפני 2 טסטים בשנה

 

הנעה אחורית זולה= אני יכול להעיף מהאוטו כל דבר לא חשוב בלי לדאוג למכירה מתישהו

 

תנאי בסיסי לכל עניין השטח והכיף - הנעה אחורית - זה פשוט דבר אחר.

 

משהוא שאני מתקשה להבין, זה הולך להיות רכב כביש עם טסטים והכל או באגי לשטח?

בכל מקרה, אם בבאגי שטח מדובר אז השרמנט והאסקורט ללא שיפוץ נרחב ומקדים יחזירו את נשמתן העלובה לבורא תוך 10-15 דקות (במקרה הטוב) מתחילת ה"סטייג' ".

אבל שוב, אם מדובר באיזה באגי לשטח, אני מבטיח לך שאתה תפיק הרבה יותר הנאה מ 205 מתוחזקת היטב מאשר מכל אחת מהדוגמאות שהבאת.

יש בשטח מגוון גדול של פרובוקציות יזומות בכדי להכנס להחלקות או סחיפות של 4 גלגלים ואין הכרח בהנעה אחורית.

אני בזמנו התחריתי עם מיני ומאוד נהניתי, אני מכיר כמה חברה כאן שמתחרים/התחרו עם 106 ראלי/ 205 GTI ומגיעים לתוצאות מעולות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם גם הפינוק והגודל חשובים , אזי אתה יכול לקחת גם פיג'ו 505 עם מנוע 2000 (להזהר מה1800) שנת 89-90 יעלה בערך 2500-4000

 

למה "להיזהר" מה-1800? מנוע טוב ואמין. נכון שהרכב עצל יותר אבל גם ה-2000 אינו מציאה גדולה בתחום הביצועים.

 

ולפותח השרשור,קח בחשבון שקשה למצוא חלקים לשרמנט,חלקים חדשים מחנות עלולים לעלות הון,כך לפחות היה בעבר.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעיון הוא להתקרב לתחושת רכבי הראלי של לפני 20-30 שנה- ג'וניור, במוו כמובן אסקורט וכו.

עם רשיונות לכביש כי אני רוצה לקצר בין לבין נסיעות כביש באיזה שביל פה ושם.

דלק הוא עניין חשוב בימינו ובמיוחד לי כיוון שאני הולך להכנס לרכב הזה מסקסו דיזל ואני מפחד שמהשוק אני אתחיל לנסוע באוטובוס.

אז ככה:

הייתה גם אופציה של 505 2200 - (הכל ב YAD2 מהחודש האחרון..) - מפנקת כן מהירה --מאד, אבל הרכב כבד מאד

ובטוח ישתה דלק יותר מ 1:10.

במוו - הכי מעוכה שראיתי עלתה 5 , ובאמת שלהתחיל איתה זה המון דלק, המון כסף לחלקים - כי כולם מנסים לתחזק במוו ישנות וזה יוצר ביקוש וגם... בחורות סגורות שמי שנוסע בבמוו ישנה הוא ערס. (למה? ישראל.)

 

דיהטסו לפי מה שקראתי היא רפליקה של טויוטה קורולה דאז שלא הגיעה לארץ וחשבתי שאולי יש לה פוטנציאל כי כולם נוטים לזכור את ההיא דווקה לטובה, ולהשיג רכב נוסע עם טסט לחלקים זה עניין של 1500 ש"ח..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6155 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...