Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לידיד טוב שלי יומהולדת 17 ,ובשל קבלת הרישיון הקרב(ועקב החיבוב העצום שלו לרוקפורד)

אני מחליט לקנות לו סאב,וידיד אחר מגבר:))

 

אז בכל מקרה,

רציתי לדעת-כדאי לקנות לו את הP2 או שבקרוב מגיע דגם חדש שלו?

נכנסתי לאתר של רוקפורד:

www.rockfordfosgate.com

 

וראיתי שיש אחד חדש עם סראונד בצבע שחור ועיצוב שונה לגמרי,

מה אתם אומרים?והאם יהיה הבדל משמעותי ביניהם?

פורסם
הוא לא יגיע בקרוב ,צא מזה .

ישראל היא אחת מעניקיות מוצרי הNOS - ניו אולד סטוק .

 

בגלל זה כל דבר מגיע אלינו בדיליי עצבני .

 

 

לא בקרוב,זה אומר..?

פורסם

אוקי,ויש למישהו איזשהו מידע על ההבדלים בין החדש לישן?

עד כמה החדש יותר טוב/גרוע מהישן?

פורסם

הלוואי שלי היו "ידידים" (בימינו זה נקרא חברים, לא?) כמוך שמתלבטים אם כדאי סאב חדש של רוקפורד או ישן של רוקפורד. :-D

בכל מקרה, תאמין לי ומניסיון עם ה-P2 הישן כביכול שלהם, הוא סאב מעולה! אני באמת שאהבתי אותו בתור הסאב הראשון שלי. סאב מעולה. אבל, אני מציע לך שישים אותו בתיבה פתוחה מתאימה לפי מידות היצרן, כי ככה הוא באמת נשמע טוב (לדעתי). בכל מקרה, אין לך מה לחכות כי כמו שרוני אמר (זה לא יגאל) עד שזה יהיה אצלנו, אני יהיה כבר אבא :-)

 

דרך אגב, איז מגבר אתם מתכוונים לקנות לו? תתאימו בין מה שהמגבר מסוגל להפיק לסאב. סתם נקודה למחשבה.

 

בהצלחה ומזל טוב :lol:

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...