Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם

 

בירצוני ליקנות מזגן נייד לחדר במחיר לא יקר (עד 800 ש"ח).

 

אני לא יודע איזה דגמים יש ומה מהם מומלץ, לפי עוצמת קירור, רעש וכו' (החדר הוא בערך בגודל של סלון ממוצע)

 

תודה לעוזרים. יבגני.

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם

גם לפי מה שאני יודע הם עולים 2000+ ש"ח.

לפי השמועות הם גם לא משהו...אבל כדאי לבדוק בכל זאת.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

לא לקנות!!

המזגנים האלה עולים סביב ה-2000 ומעלה ש"ח.

מדובר בחרא דבר. לא מזגן, לא מאוור אפילו ולא בטיח.

 

אחותי קנתה אחד (2400 ש"ח כמדומני) והחלה לבכות על הכסף כבר ביום השני של השימוש במזגן הנייד.

המזגן נזרק לאחר תקופה קצרה מאוד, כמו שהוא.

חבל על כל שקל.

פורסם

מניסיון -

 

לא לקנות !

 

היה לנו 2 כאילו (אחד לאבא שלי ואחד לי) , אחד עם צינור שרשורי , ואחד עם יחידה שמתחברת עם כבלים וצינורות

 

זאת עם הצינור שירשור שווה לתחת לא קיררה אפילו חדר של 6 מטר ריבועי !

 

השניה קיררה מעולה, אבל תמיד היה פתח בגלל הצנרת ..

 

וזה לא עולה 800 אלא יותר בכיון של 2500+

 

עדיף לשים מזגן עילי.

פורסם

הבעיה היא שאין לי מצב לשים מזגן קבוע ולכן אני צריך את הנייד.

 

תודה לעוזרים. יבגני.

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם

חרא של דבר. חדר שלם זה לא יקרר. זה טוב רק נקודתי למיטה\כורסא\ספה\ איפה שתרצה קירור.

יש לי אחד, אני משתמש איתו רק לשינה בלילות הסופר- לוהטים של הקיץ.

הצינור מפיץ חום וחייב להיות מונח על חלון, מה שמצמצם את הפונקציונאליות של המזגן.

בהצלחה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
הבעיה היא שאין לי מצב לשים מזגן קבוע ולכן אני צריך את הנייד.

 

תודה לעוזרים. יבגני.

 

עם מחירי התקנת מפוצל היום שווה לשקול את זה גם לדירה שכורה. בסוף התקופה מפרקים, סותים 3 חורים עם קצת מלט וגמרנו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

דווקא יצא לי לדגום מזגן נייד שהותקן אצלנו במשפחה והוא דווקא קירור את החדר בצורה טובה יחסית למזגן נייד. את הפתח שנשאר בחלון (דרכו עוברים הצינורות) פשוט סוגרים עם חתיכת ספוג. את המנוע תולים מתחת לפתח החלון ונגמר הסיפור.

מי שמתמצא בתחום יודע היטב שחדר שאינו אטום היטב לא יתקרר בחיים כמו שצריך - וזה הבסיס לבידוד טוב ונצילות של המזגן.

 

מה שכן - עם המחירים של המזגנים העיליים בימינו, המזגן הנייד הפך להרבה פחות משתלם (אלא אם ממש מתכוונים לנייד אותו יחסית הרבה ואז תוך פעם-פעמיים כבר חסכת לעצמך את הכספים של ההתקנות והפירוקים מהדירות שהיית בהן).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

רכוש אחד יד שניה -

http://www.yad2.co.il/Yad2/Yad2.php?AreaID=&SalesCatID=1&SalesSubCatID=4&Info=%F0%E9%E9%E3&fromPrice=1&untilPrice=1000

 

הבעיה עם המזגנים הללו -

1) מעט כוח סוס 1-1.5

2) רועשים כיוון שהמדחס נמצא בתוך החדר.(כן כן).

3) יש צורך להשאיר רווח שטן בחלון בשביל הצינור , מה שמוריד מהאפקטיביות של המזגן.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

קיבלתי מתנה נייד של אלקטרה

מקרר יופי יופי אבל רועש חבל"ז, אפילו דוב כמוני (שישן בכל מצב) הרעש של המדחס מפריע

לקנות לא הייתי קונה ובטח שלא בסכום מלא

 

אבל בסהכ עושנ את העבודה ומקרר יופי יופי

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

×
×
  • תוכן חדש...