Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

קודם כל אתמול החלפתי 2 גלגלים אחוריים ובהמלצת הפורום ניגשתי לאנטון ביפו ובהחלט ההמלצה השתלמה.א ש תודה לכל הממליצים.

שאלה נוספת:

ברשותי אקסנט 2000 אני גר בראשון ושאלתי היא- כפתורי האזעקה בשלט נשחקו לגמרי. איפה ניתן למצוא בית אזעקה חדש? ראיתי אצל מישהו שלט בדיוק כמו שלי (צורך אליפסה) אבל הכפתורים היו מפלסטיק קשיח ולא מגומי (כמו שלי.

תודה למגיבים.

פורסם

אני בעל מוסך בראשל"צ בשביל להמליץ לך אני צריך לדעת איזה אזעקה

מורכבת באוטו יש שלטים שעובדים בטדר כמו של אזעקות אחרות אז ניתן לשדרג

לך את השלט לשלט יותר מיתקדם בעל כפתורים עמידים יותר

פורסם

אם השלט אליפסי עם שני לחצנים אפורים, סביר להניח שבמוסכי יונדאי יהיו חלקים לזה ואם לא, אז בדוק אצל

"גיל קאר"

 

אם אכן זהו השלט, ומותקן על ידי יבואן הרכב לפני מסירתו ללקוח כאשר הוא חדש, ואם אכן מותקן אצל גיל קאר, הרי ששלטים "אוניברסליים" לא יתאימו, שכן הוא בעל קוד מתחלף נגד העתקות.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
אני בעל מוסך בראשל"צ בשביל להמליץ לך אני צריך לדעת איזה אזעקה

מורכבת באוטו יש שלטים שעובדים בטדר כמו של אזעקות אחרות אז ניתן לשדרג

לך את השלט לשלט יותר מיתקדם בעל כפתורים עמידים יותר

 

לחלק גדול מהשלטים ניתן למצוא פלסטיקה חדשה, אין צורך להחליף את כל השלט, רק אם הוא במצב גרוע אלקטרונית (לא מגיב טוב גם לאחר החלפת סוללה)

 

הבעיה היא למצוא איש מקצוע שיסכים להחליף לך רק את הפלסטיקה. הרוב ינסו פשוט למכור לך שלט חדש לגמרי. במחיר x4 או יותר מהפלסטיקה עצמה.

 

עריכה: תודה דני!

 

בברכה,

דביר

Renault Clio 1.4 carb. mk1 1993 manual

 

מחפש קרטר (וחלקי מנוע חיוניים אחרים) במצב טוב למנוע אנרג'י 1.4 קרבורטור של רנו קליאו. בה"פ.

פורסם
אם השלט אליפסי עם שני לחצנים אפורים, סביר להניח שבמוסכי יונדאי יהיו חלקים לזה ואם לא, אז בדוק אצל

"גיל קאר"

 

אם אכן זהו השלט, ומותקן על ידי יבואן הרכב לפני מסירתו ללקוח כאשר הוא חדש, ואם אכן מותקן אצל גיל קאר, הרי ששלטים "אוניברסליים" לא יתאימו, שכן הוא בעל קוד מתחלף נגד העתקות.

 

דני

איך אני יכול לדעת האם השלט הותקן אצל גיל קאר?

פורסם

נראה לי שכן,

 

האם זה השלט? אם כן המערכת נקראת Sangi_dx-200

 

spic1011_1.jpg

 

אם כן, תתקשר אליהם(גיל קאר) 03-6394455, תאר אותו בפני הטכנאי /מעבדה, ושאל איפה קרוב לאיזורך ניתן להחליף את הבית לשלט.

 

 

 

בהצלחה

 

תעדכן.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...