Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בבוקר פתחתי את הבאגז, בשביל לקחת מידות של הבגאז' לפני התקנת המערכת.להפתעתי גיליתי מים באמבטיה של הגלגל.

כמו יש כתם מים על השטיח העליון ,בצד שמאול של הבגאז. מייד חשבתי שהגומיות לא אטומות והתחלתי לשפוך מימ כדי למצוא את הנקודה שממנה נוזלים המים.שפחתי איזה 10 ליטרים ולא ראיתי שנכנסה טיפה אחת לבגזאז.

למישהו יש רעיון אך לעזאזל נכנס לשם מים???:sad::sad::sad:

מדובר על מאזדה לאנטיס שנת 2002 1.6 דגם GLX עם סאן-רוף(יול להיות שהוא קשור?? שכן שראה אותי היום מחפש את הנזילה אמר לי שיכל להיות שזה תעלות ניקוז של הסאן רוף:neutral:?!)

פורסם

לחבר שלום

האם הרכב עבר תאונה קלה מאחורנית?

מקומות מועדים

1 פס קישוט הפלסטיק המכסה את פנסי לוחית הזיהוי,איטום הברגים

2 בוסטיק האיטום מאחורי הפנסים האחוריים ובחיבור בין פח המשקפיים לדופן האחורי

אופן הבדיקה

עליך לפרק את דופן הפלסטיק הפנימי מעל סטרייקר המנעול ,ולהכנס עם פנס לתוך תא המטען כאשר מישהו מבחוץ מרטיב בעזרת צינור מים

יגאל

פורסם

ושאתה נכנס לתא המטען קח איתך סנדוויץ', לאיתור חדירות מים צריך המון סבלנות. יש להקפיד על התזת המים על החלק התחתון ברכב ולהתקדם לאט עם הצינור כלפי מעלה בשלבים.

פורסם
לחבר שלום

האם הרכב עבר תאונה קלה מאחורנית?

מקומות מועדים

1 פס קישוט הפלסטיק המכסה את פנסי לוחית הזיהוי,איטום הברגים

2 בוסטיק האיטום מאחורי הפנסים האחוריים ובחיבור בין פח המשקפיים לדופן האחורי

אופן הבדיקה

עליך לפרק את דופן הפלסטיק הפנימי מעל סטרייקר המנעול ,ולהכנס עם פנס לתוך תא המטען כאשר מישהו מבחוץ מרטיב בעזרת צינור מים

יגאל

ליגאל ודניאל תודה על ההסברים.

יגאל אתה יכול בבקשה להסביר את סעיף 2 בשפה יותר פשוטה,לא ממש הבנתי את המושגים (פח משקפיים,סטרייקר מנעול)

תודה

פורסם

פח משקפיים -ביתו של הפנס ,הפח הקעור שמאחוריו

סטרייקר- בריח המנעול

דופן פלסטיק פנימי -כיסוי הפלסטי הפנימי בחלקו האחורי של תא המטען

בוסטיק -מרק איטום

פח הרכב האחורי בנוי משלושה חלקים ,שני פחי משקפיים ,והדופן התחתונה,כאשר פח המשקפיים מחובר לכנף האחורית

יגאל

פורסם

תודה יגאל

יום שישי נעשה את הניסוי ונחזור לעדכן.

דניאל

איזה סנדביצ'ים מומלץ לקחת איתי??:lol:

פורסם

עכשו שקראתי שוב את המודעה המקורית שלך, אני רואה שיש לך סאן רוף - לדעתי בהחלט מדובר בסתימה בצינורות הניקוז שלו.

 

אתה יכול לגשת לחברה במושב גנות, הם בטוח יפתרו את הבעיה - אבל כך בחשבון שהם יקרים מאוד, אני מעריך שהם ירצו מעל 1000 ש"ח בעבור עבודה כזו

 

שחר

פורסם
עכשו שקראתי שוב את המודעה המקורית שלך, אני רואה שיש לך סאן רוף - לדעתי בהחלט מדובר בסתימה בצינורות הניקוז שלו.

 

אתה יכול לגשת לחברה במושב גנות, הם בטוח יפתרו את הבעיה - אבל כך בחשבון שהם יקרים מאוד, אני מעריך שהם ירצו מעל 1000 ש"ח בעבור עבודה כזו

 

שחר

אכן יש לי סאן-רוף

אתה יכול הסביר לי איפה הצינוריות ניקוז עוברות ואיפה הן יכולות להיסתם,אני רוצה לנסות לפתור לבד

ממש אין לי 1000 ש"ח להוציא .

 

רועי.א

 

הרכב היה בליסינג

למה?

פורסם

אני לא מכיר ספציפית מה קורה במזדה, אבל לרוב יש 4 פתחי ניקוז בכל פינה של בסיס המסילות של הסאן רוף. הצינורות נכנסים לתוך הגג (בין הפח לריפוד התקרה) ויורדים, כל אחד לכיוון הגלגל הקרוב אליו.

 

מה שהייתי מציע לך, זה לקחת בקבוק מים ולנסות לזהות איזה פתח סתום - פשוט תשפוך מים בכל פינה, ותחפש את הטפטוף בפינה המתאימה של הרכב.

עבודת שחרור הסתימה היא בסה"כ עבודת אינסטלציה, הבעיה היא בפירוק הפלסטיקה וההגעה לצינורות.

 

שחר

פורסם
תודה יגאל

יום שישי נעשה את הניסוי ונחזור לעדכן.

דניאל

איזה סנדביצ'ים מומלץ לקחת איתי??:lol:

אני לא יכול להמליץ לך איזה סנדביצי'ם לקחת, כי אני לא מכיר את הטעם שלך, אך אני יכול להמליץ לך איזה לא לקחת - כאלו שגורמים לגאזים.. לתת נפיחה במקום קטן סגור זה לא מעשה מומלץ במיוחד :twisted: .

 

במחשבה שנייה, קח חבר שינסה לאתר את מוקד יציאת הריח בשעה שהוא עומד מחוץ לרכב, כך תוכל לאתר את החדירת מים בקלות יחסית.

×
×
  • תוכן חדש...