Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה ג'אז או טויוטה יאריס - ידניות


דימה ונגר
שימו לב! השרשור הזה בן 6232 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקראת סוף השנה- ממתין לה בחוסר סבלנות :-P

והנה מידע על החדשה:

http://www.skoda-auto.com/global/model/newfabia/home/

 

לפביה יש גרסת סטיישן והאצ'בק - הופסק יצור גרסת הסדאן (למיטב ידיעתי) וגם לא תיהיה סדאן MK2.

תא המטען של הפביה האצ'בק סביר בגודלו - 260 ליטר.

 

לנקמיצ'י,

הפולו מגיעה אך ורק בגרסת ה-80 כ"ס, ומחירה קרוב מאוד למחירה של הפביה 101 כ"ס בגרסת הבסיס (94K. המאובזרת [כמו שלנו - Ambiente Plus] עולה 100K), אז למה להעדיף אותה על הפביה? תחשוב על זה.

 

כי פולו ץימכר אח"כ בהרבה יותר כסף. וכי זה ההבדל בין התג מהיקרים שיש לתג שיצחקו עלייך SAD BUT TRUE. ואני יודע שזה בדיוק אותו אוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל ממליצי הפאביה/פולו וכו', פותח השרשור כתב שחשוב לו הבגאז'. אי לכך מהמשפחה המורכבת של פאביה/פולו/קורדובה/איביזה היחידה עם בגאז' היא הקורדובה...

מעבר לכך הנתונים שלהן זהים וכדאי לבחור את הרכב הכי זמין מבחינת המחיר ומועד האספקה.

לגבי עלות הטיפולים, הם לא חורגים מיפנית ממוצעת והסידרה שהזכרתי אמינה מאד.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תא המטען של הפולו (לא מכיר פאביה) מספק בהחלט לצרכי היום יום, קניות וכו'.

 

קשה להמליץ על רכב כמו הקורדובה מכיוון שהרבה מאוד אנשים נרתעים מלרכוש רכב זה, אפילו אם תיאורטית הוא יותר טוב.

 

בנוגע לפאביה - אתה משלם עליה יותר היום ומקבל עליה פחות בעוד כמה שנים.

 

אני חוזר על המלצתי בנוגע לפולו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הסוויפט הינה רק אוטומטית, אבל לדעתי המחיר קצת יותר זול ממה שצויין כאן.

לגבי היאריס והג'ז - שתיהן נפלאות בגרסא הידנית (היאריס ברובוטית נוראה)

אני ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן בשתיהן.

בכל מקרה אתה גם יכול לשאול את אירית בפורום, יש לא ג'ז שהיא מאוד אוהבת.

 

לגבי כל האופציות האחרות, אני לא הייתי לוקח אותן בחשבון (כי אני חולה על יפניות אמינות וסחירות)

 

בברכת שבוע טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הפולו - היה לנו רכב כזה חדש (1999, 1600, ידני). רכב עם אמינות מזעזעת ושירות מזעזע עוד יותר. זה היה הרכב ששבר לי סופית את המיתוס בדבר האמינות של פולקסווגן. שומר נפשו ירחק !!!

 

לדעתי הבחירות שלך בפתיחת השירשור מצויינות !

לטעמי אחזקת הטויוטה תהיה מעט זולה יותר אבל לא במידה כזו שבגללה תלך על רכב שלא "עושה לך את זה".

לך וסע נסיעות מיבחן בשתיהן - לך עם הלב - כל בחירה שתעשה תהיה טובה שכן שתי המכוניות טובות, אמינות וראויות.

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממליץ על הפולו (יש לי כזאת חדשה שנת 2007), גירסה ידנית עולה 90K ש"ח (ה-206 עולה אותו דבר ורק הפנדה זולה יותר)

תיקח נהיגת מבחן בסוכנות המרכזית (ליד קניון אילון) ואז תחליט.

הפולו רכב אמין אם הרכב מטופל כראוי , לי יש נסיון עם 2 רכבי פולו בבית שניהם יד ראשונה 2007 ו-1998 מנוע 1400

בהצלחה,

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפולו רכב אמין אם הרכב מטופל כראוי , לי יש נסיון עם 2 רכבי פולו בבית שניהם יד ראשונה 2007 ו-1998 מנוע 1400

אורן

 

אורן - אני מטפל בכלי רכב בפדנטיות נוראית. אצלי רכב מקבל את הטיפול לפי הספר ורק במוסך מרכזי. מעולם לא ניסיתי לחסוך שקל על אחזקת מכוניות.

ובכל זאת - הפולו הייתה קניה איומה ונוראית. השירות במוסך המרכזי - זוועה.

במשך כל אותה התקופה הייתה ברשותי אאודי A4 - מודל 1998 - שבמשך 9 שנים לא עשתה שום בעיה.

 

ואגב למי שחושב שאין קשר בין הפולו שהייתה לאישתי לבין הפולו שישנה היום באולמות התצוגה - אז בוודאי שיש קשר. הקשר הוא מערך השירות הנוראי שאיתו יצטרך להתמודד הרוכש ה"מאושר".

 

אגב יש לי חבר עם פולו 1400, 2006 והרכב עגלה. הוא החליט להחליף את הרכב באודי A3. אתם יודעים כמה היו מוכנים לשלם לבחור בטרייד אין של צ'מפיון? 85K. זה מה ששווה אצלם רכב בן שנה שניקנה אצלהם ב- 118K.

 

נ.ב. להלן רשימה חלקית של התקלות שהיו בפולו שלנו: מפלג הוחלף (המגנט מרלי מתקלקלים צ'יק צ'ק), צינורית וואקום של מגבר הבלם ניסדקה. הפלסטיקים של האיוורור לא הפסיקו להתפרק. לוח השעונים התקלקל. הטרמוסטט ניתפס.

זה יפה אם לך לא היו תקלות כאלה - אולם אנחנו נאלצנו להתמודד עם כל התקלות האלה ברכב יד ראשונה 40K ק"מ ביום המכירה שלו. ותסכים איתי שתקלות כאלה לא אמורות להתרחש גם "ברכב שלא מטופל כראוי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6232 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...