Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא משנת 1999.

אני יודע שזה קצת דבילי לבקש הערכת נזק על גבי הפורום.

אבל אני מבקש את זה בגלל הסיבות הבאות:

-המוסך האמין היחיד שאני סומך עליו נמצא במרחק נסיעה של 45 דקות.

-התקציב שלי, בתקופה הזאת, מאוד מוגבל. ואני לא יודע אם הוא יספיק לתיקון הנזק. אז אני רוצה לדעת את ערך הנזק, פחות או יותר, כדי לא ללכת למוסך לחינם.

-לקבל החלטה, לפי עלות הנזק, אם לערב את הביטוח או לא. (האם זה שווה לשלם השתתפות עצמית + ביטוח יקר יותר לשנים הבאות + הוכחה שזה לא אשמתי ושזאת לא פגיעת חנייה וכו')

 

תודה מראש.

 

*התמונות הוסרו עקב בקשתו של בעל הרכב*

פורסם

אאוץ' , כואב .

 

לגבי לערב או לא - אני לא יכול להמליץ , אבל נראה שניתן למשוך את האזור כלפי מעלה , לישר פחות או יותר ולצבוע - לא עסק יקר מדי . צריך לבדוק מה ניתן לעשות בפגוש , יתכן ולא חייב להחליף את כולו .

פורסם

נראה שמדובר בסך-הכל בכנף ופגיעה קלה בפגוש.

לא סיפור יקר, לא יותר מ1000 שקלים לדעתי.

הדאגה היחידה היא שהפחח יראה שאתה מגיע על מרסדס וידחוף לך מחיר מהתחת.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אוקיי, תודה רבה לכם.

אז אני לא אערב את הביטוח.

נלך למוסך (היותר מדי רחוק :-\) ונראה מה יצא.

 

תודה. :|

פורסם

יש לנו מרצדס E קלאס 2002 , היא היתה מונית של אבא שלי ולפני חודש היא עברה להיות אצלנו בבית , עשינו פחחות וצבע כל האוטו אצל בנאדם תותח על ובמחיר מצחיק .

הוא נמצא בג'וליס , ואני אומר לך מניסיון גם במרכזי במילר בחיפה לא מגיעים לרמה כזו.

 

אין לי כל כך זמן לעלות את כל התמונות (מה שאני מעלה כרגע זה כאלה שצולמו מהפלאפון , יש לי איכותיות יותר ,אני יעשה נושא מסודר ביום שני) אבל העלתי כמה רק בשביל שתראה פחות או יותר , אם אתה מהצפון אני אבדוק את הנושא שאני חוזר ביום שני בבוקר ואני יביא לך טלפון של הבנאדם.

DSC00071.jpg

DSC00072.jpg

45654.jpg

פורסם
יש לנו מרצדס E קלאס 2002 , היא היתה מונית של אבא שלי ולפני חודש היא עברה להיות אצלנו בבית , עשינו פחחות וצבע כל האוטו אצל בנאדם תותח על ובמחיר מצחיק .

הוא נמצא בג'וליס , ואני אומר לך מניסיון גם במרכזי במילר בחיפה לא מגיעים לרמה כזו.

 

אין לי כל כך זמן לעלות את כל התמונות (מה שאני מעלה כרגע זה כאלה שצולמו מהפלאפון , יש לי איכותיות יותר ,אני יעשה נושא מסודר ביום שני) אבל העלתי כמה רק בשביל שתראה פחות או יותר , אם אתה מהצפון אני אבדוק את הנושא שאני חוזר ביום שני בבוקר ואני יביא לך טלפון של הבנאדם.

 

 

כן אני מהצפון ומעוניין ללכת לאיש שעליו אתה מדבר.

 

אודה לך מאוד אם תפנה אותי!

 

neti לא כל כך הבנתי מה אתה אומר.

AssafO תודה על העצה. נראה מה יקרה.

פורסם

מכיוון שהרכב היה מונית לשעבר , אז כמה לקוחות חסרי קאורדינציה נכנסו בו עם עגלות בכל מיני מקומות באוטו וגרמו לכל מיני מעיכות בפח , מלבד זאת היו שירטות קטנות כמה שיפשופים קטנים , וגם כל מיני נקודות כתוצאה מאבנים שעפו לאוטו על המכסה מנוע.

 

בקיצור הוא פירק את הכל כמו שאפשר לראות בתמונות , תיקן מה שהיה צריך , שייף ,וצבע.

כל זה עלה 3500 שקל כולל חשבונית.

 

הכרטיס ביקור שלו נמצא אצלי באוטו , אני לחוץ בזמן קצת , היום בלילה או מחר בבוקר אני ישים את הטלפון שלו.

 

חג שמח.

פורסם

אני הייתי מאד מודאג מ"פחח" שכזה.

 

גם אני צבעתי את הפיאט אונו (זצ"ל) אצל מישהו מגוליס.

 

אחרי שנה כל הצבע התחיל להתפורר וראו את חומר הפחחים על הרכב.

 

תעשה חשבון אם זה משתלם.

 

יום טוב.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

מישהו פעם אמר לי ש"זול" מתחיל ב... (ז)

 

לא שאני אומר משהו על הפחח הזה, המרצדס דווקא נראית מצויין!

190 תמיד בלב, אבל כבר לא בחניה.

פורסם
יש לנו מרצדס E קלאס 2002 , היא היתה מונית של אבא שלי ולפני חודש היא עברה להיות אצלנו בבית , עשינו פחחות וצבע כל האוטו אצל בנאדם תותח על ובמחיר מצחיק .

הוא נמצא בג'וליס , ואני אומר לך מניסיון גם במרכזי במילר בחיפה לא מגיעים לרמה כזו.

 

אין לי כל כך זמן לעלות את כל התמונות (מה שאני מעלה כרגע זה כאלה שצולמו מהפלאפון , יש לי איכותיות יותר ,אני יעשה נושא מסודר ביום שני) אבל העלתי כמה רק בשביל שתראה פחות או יותר , אם אתה מהצפון אני אבדוק את הנושא שאני חוזר ביום שני בבוקר ואני יביא לך טלפון של הבנאדם.

 

 

אז זה אתה,אני חייב לציין שהעבודה נראית מעולה,מה גם הרכב היה נראה מעולה לפני הפחחות.

 

 

 

עידן

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

×
×
  • תוכן חדש...