Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה בכל מקרה אחרי שאני כבר השתגעתי מבחירת המערכת שלי..

 

אני פונה אליכם בעזרה שתעזרו לי לבנות מערכת עד 400$..ואל תחשיבו את המכס והמע"מ

 

אבל כולל משלוח לתוך ארה"ב

 

אני מעדיף שתעזרו באתר הזה כי כנראה ממנו אני הולך לקנות

 

http://www.onlinecarstereo.com/

 

או שיש לכם אתר עם מחירים זולים גם משלכם והוא אתר טוב כי באתר הזה אין את כל הדברים

 

מה שחשבתי עליו עד עכשיו זה ככה

 

סאב:

Phoenix Gold OCTANE-ZR 12D2 = 115.00

 

אתם ממליצים D2 או D4?

 

מגבר 4 יציאות:

143.00 = Phoenix Gold R8.0:4

 

קומפ':

MB Quart RUA 216

 

מעדיף שיהיה מעל 70 RMS

 

בתודה אורי.

פורסם

הקומפוננט לא משו

המגבר והסאב מעולים סה"כ..

אבל איך תעביר סאב מבלי שהמכס יתפוס אותך?

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
הקומפוננט לא משו

המגבר והסאב מעולים סה"כ..

אבל איך תעביר סאב מבלי שהמכס יתפוס אותך?

 

מישהו אמר שאני לא מעביר את זה במכס :?

 

אמרתי לא להחשיב את המכס והע"מ מסיבה בתקציב..כי לזה יש תקציב בנפרד :)

 

תודה על התגובה ובקשר לקומפ'..יש לך המלצה ? למה מה שאני בחרתי לא טוב? יענו מה רע בו?

 

ואיך הקומפ' של Lanzar?

 

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=16460

פורסם

בתקציב שלך אלו יכולים להיות סטים לא רעים בכלל:

 

http://www.sonicelectronix.com/item_4295.html

http://www.sonicelectronix.com/item_3742.html

http://www.sonicelectronix.com/item_3953.html

http://www.sonicelectronix.com/item_6855.html

 

הסטים שהמלצתי הם לפחות 2 רמות מעל הסטים שבחרת.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
בתקציב שלך אלו יכולים להיות סטים לא רעים בכלל:

 

http://www.sonicelectronix.com/item_4295.html

http://www.sonicelectronix.com/item_3742.html

http://www.sonicelectronix.com/item_3953.html

http://www.sonicelectronix.com/item_6855.html

 

הסטים שהמלצתי הם לפחות 2 רמות מעל הסטים שבחרת.

 

תודה בקשר לקומפ' אמרו לי לא להתקרב לקליף

 

פולק והדימאונד אני לא מכיר

 

ואינפנטי הבנתי שהוא צעקני מידיי והטוויטרים שלו צורמים ואני רוצה איכות וגם עוצמה

 

אבל לצערי הוא עוקף את התקציב שלי ב27$ שאין לי להוסיף אז חשבתי לקחת אותו ובמקום הZR לרדת ל R

 

מה אתם אומרים?

 

כי גם ככה המגבר ב2 יציאות ברידג' מספק 250 RMS שזה בידיוק לR ובזד R סתם ישאר לי 100RMS פנויים

 

האם יש בינהם שינוי משמעותי? חוץ מרמס והאם הR הוא חזק מבחינת העוצמה?

פורסם

לפי דעתי, אם אתה כבר מתכוון לייבא לשלם על מכס ועל כל המיסים שהמדינה ממציאה כל יום, אז תביא דברים שלא תצטרך להחליף עוד שנה.

מציע לך להקשיב לדראגסטר, או להגדיל את התקציב ולקנות שם משהו ממש מפציץ.

או להגדיל את התקציב ולקנות בארץ את הרכיבים ולקבל אחריות בדרך גם. זה גם דבר חשוב.

מה תעשה עם הקרוס שלך לא יעבוד אחרי שתביא אותו מחול? מי יחליף לך? תתחיל לשלוח לחול וחזרה, זה כבר לא ישתלם לך בסוף.

פורסם

כן אני יודע אבל בכל זאת אני מעדיף לקנות מח"ול אז טוב החלטתי להגדיל את התקציב בעוד כ100$

 

ולהביא :

 

סאב:

 

Infinity Kappa Perfect 12 VQ

 

קומפ':

Infinity Kappa 60.7CS

 

מגבר:

Infinity Reference 7541a

מהדיוטי פרי

 

מה אתם אומרים?

 

ואם אתם יכולים לעזור לי לחשב את המכס של הסאב

 

למרות שלא נראה לי שאני יצטרך לשלם עליו מכס כי הוא עולה ברוב החניות מתחת ל200$

 

אבל נגיד שכן פשוט אין לי מושג איך עושים את זה..ובדקתי באתר של המכס

פורסם

מכס משלמים על מוצר שערכו מעל $40 אם אני לא טועה, והמכס הוא 33% מערך המוצר+משלוח

משאומר שהמכס יהיה בין 45 ל 50$ (בהנחה שתהיה לך חשבונית, אם לא הם יקחו לפי המחיר שלהם במחשב.. :ן)

פורסם
מכס משלמים על מוצר שערכו מעל $40 אם אני לא טועה, והמכס הוא 33% מערך המוצר+משלוח

משאומר שהמכס יהיה בין 45 ל 50$ (בהנחה שתהיה לך חשבונית, אם לא הם יקחו לפי המחיר שלהם במחשב.. :ן)

 

ברגע שאתה חוזר עם מוצר יש לך להביא מתנות עד 200$ מעל זה כבר מכס על רמקולים ומגבר לרכב המכס הוא 32.8

 

אין לי בעיה להזמין כל מוצר בנפרד בסך הכל 2 ובקבלה יהיה רשום שזה מתחת ל200$ שתיי חברים מביאים לי את זה איתם במטוס את הסאב והקומפ' והמגבר מהדיוטי פרי..לכן המכס ירד

 

ומה אתם אומרים על המערכת?

×
×
  • תוכן חדש...