Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורט. לאון\גולף\C4...


Dhp_venom
שימו לב! השרשור הזה בן 6259 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בנוגע לאמינות רכבים צרפתיים.

לא חסרים מספיק סקרים מקיפים של בעלי רכבים בכל מיני מדינות, ובאותם סקרים הצרפתיות מככבות בתחתית הרשימה כרכבים עם מדד האמינות הנמוך ביותר.

:evilbat:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תטפל ברכב שלך כמו שצריך מהרגע הראשון הוא לא יתקלקל, יצרן לא משחרר לשוק חרא, יש בקרת איכות. אז תעשו טובה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו הזכיר פה אוויאו? :)

 

זה לא שצרפתיות לא מתקלקלות, תלוי איך מטפלים בהם,כמו כל רכב אחר. אני מכיר המון יפניות שעושות צרות צרורות לבעליהם.

אל דאגה , בעלי המוסכים של מאזדה וטויוטה לא מובטלים.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאודי אין הנעה אחורית, רק קדמית או קדמית שיורקת לפעמים אחורה (קוואטרו).

 

ההכללה מוטעת.

 

ב-TT (וב-A3) המערכת פועלת כמו שאתה מתאר, לפי מה שאני יודע (ומנסיון) בשאר הדגמים החלוקה קבועה עם יותר כוח העובר לגלגלים האחוריים.

אני יודע שזה ככה היה ב-A8 4.2L (שנת 2004, צורה קודמת) שנהגתי בה וב-S4, גם בA4 רגילות. לגבי הA6 אין לי מושג.

Some days your the bug; Some days your the windshield

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על כל העזרה. אני כנראה אחסוך עוד קצת ואלך על הGTI...

סתם מתוך סקרנות. מה עדיף 3 או 5 דלתות. אם יש לזה בכלל הבדל כולשהו אשמח לשמוע (פשוט אף פעם לא היה לי 3 דלתות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאודי אין הנעה אחורית, רק קדמית או קדמית שיורקת לפעמים אחורה (קוואטרו).

הקוואטרו היא מערכת מכאנית הנעה עפולה קבועה ואמיתית.

מערכת ה-4motion המצויה בגולף V6 ובאודי TT היא המערכת היורקת/מריקה.

ב-TT המערכת נקראת קוואטרו למרות שהיא לא, זה מה שנקרא טריק שיווקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Dhp_venom כתב:

סתם מתוך סקרנות. מה עדיף 3 או 5 דלתות. אם יש לזה בכלל הבדל כולשהו אשמח לשמוע (פשוט אף פעם לא היה לי 3 דלתות).

 

בנוסף למה שרוני אמר, הביקוש בשוק יד שנייה לדגמי 3 דלתות נוטה להיות גבוה יותר (ראה 306 ספורטיביות, בימרים ועוד), ובהתאם המחיר שמקבלים על הרכבים.

PUG-306 XSI MK2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין לך צורך להסיע מישהו מבוגר (מבוגר מאד אפילו) במושב האחורי, אז אין בעיה עם 3 דלתות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם , אבל לפי דעתי ל3 דלתות תיהיה ביקוש יותר גבוה כשהוא ימכור אותה. לדעתי גם יקבל מעל המחירון.

ה3 דלתות גם יותר זולה, גם נותנת לוק ספורטיבי ומושכת יותר את העין.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אתה שוכח שנכון שיש לה לוק וכו' אבל יש לה גם שוק הרבה יותר קטן.

 

רכב 3 דלתות הוא רכב ששום משפחה לא תקנה אלא תעדיף את ה 5 דלתות ומנגד אותם אלה שמחפשים לוק לא יהיו מוכנים לשלם יותר באופן משמעותי לעומת ה 5 דלתות.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההכללה מוטעת.

 

ב-TT (וב-A3) המערכת פועלת כמו שאתה מתאר, לפי מה שאני יודע (ומנסיון) בשאר הדגמים החלוקה קבועה עם יותר כוח העובר לגלגלים האחוריים.

אני יודע שזה ככה היה ב-A8 4.2L (שנת 2004, צורה קודמת) שנהגתי בה וב-S4, גם בA4 רגילות. לגבי הA6 אין לי מושג.

 

 

יש שני סוגי קוואטרו: מבוסס טורסן (הקוואטרו המקורי ומה שקיים במכוניות שציינת) ומבוסס האלדקס (מה שיש בכל מה שבנוי על פלטפורמות הנעה קדמית, כמו הA3 והTT). הטורסן הוא מכאני, ההאלדקס בסך הכל קלאץ' נשלט מחשב.

 

הטורסנים עושים 50:50 כמעט קבוע, עם אפשרות להעביר. ההאלדקס עושים 100:0 לטובת הציר הקדמי (ולרעת הנהג), עם אפשרות להעביר, עד מצב של 50:50 (ונדמה לי שבדגמים החדשים, זה כבר עד העברה מלאה אחורה).

 

עד כמה שאני יודע, הסיבה לשימוש בשני סוגים שונים של הנעה היא בעיקר מיקום המנוע. טורסן דורש מנוע אורכי, בעוד שבהאלדקס אין בעיה כזו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו הזכיר פה אוויאו? :)

 

ניב

15000 של קריעת תחת ובינתיים הכל בסדר, רק הפלסטיקים מקרקשים ב-80 קמ"ש בדיוק וההגה רועד מ-110 קמ"ש ומאבד תחושה של כיוון בערך ב-130 קמ"ש אז נוסעים 100.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6259 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...