Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי אותו ב500 ש"ח (חדש בקופסא בתחנה המרכזית בבסטה.)

 

הוא לא הוציא לי חשבונית אבל גם ככה זה לא משנה לי כי הרי אין לו אחריות על הסאבים :/

 

 

בכל אופן איך המחיר? נראה לי שאני אבנה תיבה סגורה בשביל הדגם הזה, אני רוצה סאב פאנצ'י.

 

 

-עריכה-

 

למי שמעניין אותו

הנה הפרטים של הסאב.

 

TS-W305C / TS-W125C

T/S PARAMETERS

Dia. 12 in.

Z 4.0 ohm

Re 3.0 ohm

Zmax TBD

fs 32.7 Hz

Qms 15.10

Qes 0.348

Qts 0.340

Vas 1.817 ft3

51.449 Liters

Sd 0.0460 m2

0.495 ft2

BL 15.988 Tm

Cms 1.717x10-4 m/N

Mms 138.20 g

Rms 1.875 Ns/m

Mg. Wt 2,350 g

83 oz

VC dia. 2.25 in.

56 mm

Hvc 1.12 in.

28.4 mm

Hag 0.39 in.

10 mm

Xmax 0.36 in.

9.2 mm

Levc 2.107 mH

Displ. 0.083 ft3

2.36 Liters

SPL 89 dB/W

Power (nom) 400 Watts

Power (max) 800 Watts

 

RECOMMENDED ENCLOSURES

 

Sealed - 1.5 ft^3

Ported - 1.65 ft^3 (3" diameter, 6" long)

4th order bandpass - 0.9 ft^3 sealed, 0.9 ft^3 ported (3" diameter, 5" long)

פורסם

אם אני אתן לסאב תיבה של בנדפאס ב30הרץ, זה יהיה מספיק טוב לSPL של יום יום נכון?

 

יש לי מקדימה קומפ של מורל, דוטק 6.

פורסם

טוב לבנתיים עלו לי הרעיונות הבאים.

בגרף ההענות הראשון הנתונים הם

חלק אחורי (עם הסאב) 20 ליטר

חלק קידמי (עם הפיר) 10 ליטר

מכוון ל40 HZ

פיר בגודל של 4.70*4.70 סנטימטר

באורך של 38 סנטים.

---------------------------------------

בשני לעומת זאת

ירדתי 30 HZ

חלק אחורי 18 ליטר

חלק קידמי 14 ליטר

שוב - פיר בגודל של 4.7 על 4.7

הפעם לאורך 48.57

 

מה שלא הבנתי, זה איך לחשב בנד פס אם אני משתמש לא בפיר אלה בתעלה שאני יוצר בתוך התיבה עם העץ, יש לך רעיון אייל?

 

-----

 

סה"כ אני חושב שבראשון אני מרוויח מעולם הSPL וגם לא מאבד כל כך הרבה בSQ אבל בשני יש לי קצת איבוד של עוצמה, למרות שיש דגש על חיתוך נמוך וחלק של התדרים.

 

שמתי לב שבשני יש נפילה בSPL לעומת הראשון, אבל הפרדת תדרים יותר גבוהה. מצד אחד חשוב לי לשמוע כמו שצריך, מצד שני, אני רוצה לשמוע מהתחת. :)

מה לעשות!

1.JPG

untitled.JPG

פורסם

פורטד יתן SPL טוב מאוד, כוון ל35HZ ואפילו עדיין תוכל להיות לך איכות סבירה.

 

בכל אופן יש עוד נתונים שעלייך לשים לב כשאתה מתכנן תיבה פתוחה כמו למשל PORT AIR VELOCITY, אתה צריך להכניס את ההספק שאותו תתן לסאב ולשים לב שמהירות האוויר לא תעלה על 100MPH אחרת יהיו לך רעשים. את המהירות אתה מקטין ככל שהפורט יהיה בעל קוטר גדול יותר, אך שים לב ככל שהקוטר גדול יותר כך גם אורך הפורט עולה בהשוואה לפורט שמכוון לאותו תדר אך בעל קוטר נמוך.

 

עוד נתון שכדאי להסתכל עליו הוא הPOWER HANDLING שמראה עם איזה הספק יוכל הסאב להתמודד באותה תיבה שתכננת.

פורסם
הייתי שואל את דן, אבל הוא מזה עסוק בתקופה האחרונה... :drinking:

 

באמת שלחתי לו איזה מייל והוא אמר לי שהוא מקבל מלא SPAM מייל מאיזה איתי מישראל, עכשיו אני מבין... :wink:

 

בכל מקרה 100MPH ידוע כגבול שזה בסדר, הייתי גם מביא לך תשובה של DAN כשהייתה לי תיבה שהמהירות בה עלתה על 100MPH והוא אמר שזה בסדר.

×
×
  • תוכן חדש...