Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחלנו לבדוק אופציות לליסינג מימוני.

האם מישהו כאן במקרה יודע איך נרשם הרכב ברשיון לאחר תום התקופה (60 חודש)

והרכישה שלנו מחברת הליסינג (1% ממחיר העסקה כולה). אנחנו שוקלים לקחת כלקוח

פרטי ולא כעסקי.

נשמע משתלם למדי עבור הרכב המדובר, השאלה היא כיצד ירשם הרכב ברשיונות.

יד שנייה? יד שנייה מליסינג? יד ראשונה מליסינג? מישהו יודע?

Lexus CT200H

פורסם

ליסינג מימוני הוא הלוואה ארוכת טווח לכל דבר ועיניין.

תחזוקת הרכב(טיפולים,ביטוחים וכולי)חלה על בעליו,שלא כמו בליסינג תפעולי.

בתום תקופת החכירה יש באפשרותך לרכוש את המכונית תמורת 1% מערכה כחדשה,או להחזירה לחברה.

הרכב נירשם על שם חברת המימון,אך הדבר לא פוגע בערכו כמשומש.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ליסינג מימוני הוא הלוואה ארוכת טווח לכל דבר ועיניין.

תחזוקת הרכב(טיפולים,ביטוחים וכולי)חלה על בעליו,שלא כמו בליסינג תפעולי.

בתום תקופת החכירה יש באפשרותך לרכוש את המכונית תמורת 1% מערכה כחדשה,או להחזירה לחברה.

הרכב נירשם על שם חברת המימון,אך הדבר לא פוגע בערכו כמשומש.

 

תודה על התגובה המהירה (מאוד).

אני יודע שהרכב נירשם על שם חברת המימון השאלה היא מה קורה לאחר שאני רוכש את הרכב תמורת ה-1% הנ"ל.

הראי צריכה להתבצע העברת בעלות מחברת הליסינג המימוני שעל שמה רשום הרכב אליי משמעות הדבר שיש כאן העברת

בעלות כלשהי. השאלה האם הרכב מחליף ידיים והאם אני נרשם כיד שנייה?

Lexus CT200H

פורסם

בוודאי שאתה נירשם כיד שנייה.

הליסנג המימוני מישתלם במקרה שאתה עוסק מורשה ומיזדכה הן על המע"מ והן על ההוצאה עצמה,מפני שאתה מקבל חשבונית מידי חודש.

ובניגוד להלוואות רגילות(שיטת שפיצר),התשלומים צמודי מדד,וכוללים ריבית מגולמת לא נמוכה במיוחד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לקסוס12 - במצב שלך, הרבה יותר משתלם יהיה לקחת הלוואה מהבנק ולקנות רכב חדש מהיבואן, או לחילופין, משומש בן שנה - שנתיים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הלוואה מהבנק תמיד יותר משתלמת. הבעייה מתחילה אם אין לאדם אפשרות ללוות מהבנק.

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם
יד שניה, לא מוזכר עניין הליסינג, רק השכרה.

 

לא הבנתי את כוונתך. אתה אומר שלא מוזכר עניין הליסינג ורשום שזה מהשכרה? או שלא מוזכר הליסינג ושזה נרשם רק כאשר הרכב הוא מחברת השכרה?

Lexus CT200H

פורסם

שלום רב,

ליסינג מימוני, יש לי כזה, נתחיל ע"פ הסדר :

1. זוהי הלוואה בתנאים גרועים בהרבה מהבנק.

2. אתה כל הזמן בכאב ראש בגלל שהרכב לא על שמך, אז פעולות כמו טסט אתה צריך מהם אישור, ביטוח אתה צריך ביטוח יותר יקר ולא ביטוח פרטי ועוד. (אפילו חלק מהמוסכים המורשים מבקשים מהם אישור שאתה רשאי לתקן את הרכב אצלם)

3. בסוף התקופה הרכב עובר לבעלותך, כך שידיים קודמות הינו : 1.

4. הבעלים הקודמים של הרכב הינו חברת ליסינג, כך שבטוח שבסעיף היד הקודמת לא רשום פרטי.

 

היתרונות :

1. אין צורך בהלוואות וקווי אשראי מהבנק.

2. אם החברה במצב כלכלי לא טוב תמיד אפשר פשוט להחזיר את הרכב, כלומר הקטנת סיכונים.

 

המלצות , אם יש לך כסף לרכב אז תרכוש רכב, אם אין לך אז על תקפוץ מעל הפופיק, זה עולה הרבה מידי.

 

בברכת שבוע טוב

פורסם

שכחתם פרט מאוד חשוב-

בליסינג מימוני מקבלים כל חודש חשבונית שניתן להזדכות עליה.

למרות שההלוואה היא בתנאים פחות נוחים מהבנק, היא נחשבת כהוצאה מוכרת !

ניתן להזדכות על המע"מ.

לעצמאים כדאי לשקול אופציה זו. מובן שלאנשים פרטיים זוהי אופציה יקרה מאוד.

פורסם

להלן תיקון למה שנאמר לעיל:

 

1. מע"מ על רכישה ,השכרה (תפעולי או מימוני) של רכב לא מוכר יותר לצורך מע"מ (למעט מוניות, רכב לבית ספר לנהיגה או להשכרה או כלי רכב מעל 3.5 טון)

החל מיום 10/07/05 .

2. לצורך מס הכנסה מוכר התשלום אופן יחסי בהתאם לתקנות מס הכנסה (בליסינג/השכרה) או בפחת בהתאם לתקנות פחת בעת הרכישה.

 

בברכה

פורסם

ועוד דבר בקשר להיבט הכלכלי בעיסקת ליסינג לעומת רכישה באמצעות הלוואה בנקאית או אחרת:

 

אין דבר כזה הכללה ליסינג יותר טוב או הלוואה יותר טובה כל מקרה לגופו... צריך לבדוק את כל הפרמטרים לרבות פגיעה באובליגו הבנקאי, תנאי הלוואה הכרה בהוצאות לצורך מס ועיתויים... ועוד

פורסם

יש בליסינג המימוני בעיה אחת יסודית.

 

אתם משלמים על רכב שהוא לא שלכם והם לא נותנים שום ביטחונות לכסף. אם החברה תפשוט רגל יבואו לקחת את הרכב ואתם תישארו בלי כלום גם אם נשאר עוד תשלום אחד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...