Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה שאלות:

 

1. איך צריכת הדלק. הבנתי כך: 1-18 בינעירוני חסכוני, 1-14 משולב, 1-12 עירוני. אני צודק?

2. איך האמינות? בעיות חשמל? זכור לי מאיפשהוא סיפורים על בעיות באטם ראש.. יש משהו בדבר?

3. איך הסחירות? המחירון מצחיק: 2002 - משהו כמו 30. יש למישהו ניסיון עם השוק שלהן?

 

יש לציין כי אין שום צורך בביצועים/יומרות ספורט'.

 

 

תודה לכולם!

 

עריכה: אופס. שכחתי לפרסם בייעוץ. אשמח אם תעבירו.

פורסם

לא ידוע לי על בעיות אמינות מיוחדות.

 

מדוע דווקא ה-8 שסת'? היא די חלשה - 68 כ"ס זה לא הרבה במיוחד.

חפש לך 16 שסת', עדיפה בהרבה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מנוע ה-8 שסתומים בשנתון 2002 הפיק 60 כ"ס. על הנייר זה נראה מעט, אבל מדובר במנוע נמרץ וגמיש שסוחב מצוין בנסיעה עירונית.

מנוע ה-16V לא גמיש במיוחד ובו רוב הכח מרוכז בסל"ד הגבוהה (מנוע זה עדיף אם רוב הנסיעות הן בינעירוניות). .

 

אם אתה נהג מתון שלא מחפש ביצועים של 0-100 ,ולא מושך את המנוע לסל"ד גבוהה ,לך על מנוע 8 שסתומים.

 

 

 

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

אורן, אתה טועה.

 

גרסת ה-8 שסת' (בארצנו) מספקת 68 כ"ס.

 

וכן, אין ספק שה-16 שסת' מרגיש הרבה יותר טוב בסל"ד גבוה מאשר בסל"ד נמוך

זה כל הכיף :-P

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אורן אני יודע שזו קלישאה אבל יצא לך לעלות את הקסטל עם הדגם המדובר?

מניסיון אני מאמין שאם כן לא היית מגדיר את המנוע הזה כמספק.

היכולת שלו לשמור על מומנטום בעליות היא על גבול המביש.

פורסם

אני מדבר מתוך נסיון, יש לי בבית מכוניות גמישות שרוב הכח מרוכז בסל"ד הנמוך (פולו 98' 60 כ"ס ופולו 07' ),

בנסיעה יומיומית בסל"ד השימושי עד 3500-4000 סל"ד הפולו סוחבת מצוין ואפילו ניתן להגיד נמרצת.

אבל, יש לי בבית גם את הקיצוניות השניה 106xsi ו- Alfasud 1500 שרוב הכח מרוכז מעל 4000 סל"ד .

בנסיעה יומיומית רגועה הפולו 60 כ"ס סוחבת טוב יותר מאשר ה-XSI בגלל אופי המנוע ורצועת הכח השונה.

לנהג רגוע הפולו עם ה-60 כ"ס עדיפה.

את הקסטל אני עולה עם ה-XSI...

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

תודה לעונים.

 

מה שאכפת לי בעיקר זו צריכת הדלק. לשם השוואה, היא יכולה להיות חסכונית כמו קליאו 1.2? למישהו יש ניסיון?

פורסם

הפאבייה 8V צויידה במנוע בעל גל זיזים תחתון,שהיה הגדלה של המנוע הוותיק(מאד)ששימש את הפייבוריט והפליסייה.

ביצועיה של הפאביה הזו סבירים,והמנוע גמיש וחסכוני יחסית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...