Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזה אנשים הולכים להיות נגדים?

 

קצת העשרה:

1. תוכניתנים בצבא מחוייבים לחתום שנתיים וחצי קבע, אחרת הם מקבלים פסילת מקצוע, ולא משרתים כתוכניתנים*.

2. לא כל התוכניתנים יוצאים לקצונה, לכן חלקם נשארים כנגדים.

3. אני לא "מתנגד לחייל", להפך, אני גאה במקצוע שלי ובמה שאני עושה וכן, כיף לי לתרום**.

4. כל הנגדים שסובבים איתי לא מצ'וקמקים, כמו שהגדרת, ולהפך, הם מאוד מקצועיים.

 

לסיכום, אני לא אוהב הכללות, וצר לי, תמיר, שבאת ממקום כזה בצבא.

 

גל (הרס"ל).

 

 

* - יש כמה "תוכניתנים שחורים" יוצאי דופן.

** - נשמע קצת פלצני...[/quote

 

מהמקום שני באתי בצבא,אתה לא היית מגיע...

גם אח שלי היה נגד....(בשייטת...)

אין היוצא מהכלל מעיד על הכלל,כולנו יודעים איזה אנשים נשארים בצבא בתור נגדים...:shock:

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתקופה שהיה לנו נגד משמעת ביחידה, הוא לא העז לדבר איתי (אחרי תקופה קצרה של ניסיונות סנג'ור). הייתי הולך לו מול הפרצוף בלי כומתה עם נעליים מולכלכות, לא הייתי מנקש עשב אחד בתור עבודות רס"ר (הוא לא היה מתקרב למשרד שלי), וכמה פעמים כשהוא עקץ אותי ליד כל החיילים אני העמדתי אותו במקום. (דוגמא? נגדוס: תאמין לי אתה, חבל על האוכל שאתה אוכל. אתה לא מועיל בכלום. אם היית מנסה להתקבל אליי לעבודה, לא הייתי מסתכל עליך. אני: נכון, אני לא אעבוד אצלך כי בחיים לא יהיה לך עסק משלך).

אך... אין כמו הרס"ר של לוט"ם !

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
אך... אין כמו הרס"ר של לוט"ם !

הוא באמת גבר-גבר

 

ולעניין המדובר:

 

בזמן שירותי הצבאי (שעתיד להסתיים ממש ביום ראשון), הציעו לי, מספר פעמים, לצאת לקצונה (לא הלך להם).

כעת הציעו גם איזה תפקיד בתור נגד (עוד יותר לא הלך להם), נכון לעכשיו אני נשאר עוד חודש או חודשיים לכל היותר כדי לא לצאת לאזרחות עירום וחסר פרוטה (להחזיק רכב בזמן הצבא זה לא כיף).

 

אם אתה מאמין במה שאתה עושה בצבא, אוהב את העבודה, השעות בסדר וגם המפקדים ועדיין לא מצאת את עצמך באזרחות אני הייתי מיעץ לך לחזור, אתה תמיד יכול לצאת וכרגע חשבון הבנק לא יסבול מזה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

טוב חברה החלטתי לחזור מכמה סיבות

קודם כל המשכורת! והתנאים שבזכותם אני לא צריך לבזבז את הכסף שלי על אוכל נסיעות וכ''ד

אני אוהב את העבודה שלי (צב''מ - גנרטורים הידראוליקה מלגזות גרורים)

יש לי את המפקד הכי גבר בעולם

ואף מקום עבודה לא ייתן לי לעבוד בסבבה שלי בכיף בלי לחץ ושטויות בנוסח הזה

והכי חשוב אני חותם מקסימום חצי שנה חוזה ראשון אז במקרה הכי גרוע נעזוב אחרי שנעשה בוחטה קטנה

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
אם היה לי שקל על כל נגד שאמר את זה.

 

בתור התחלה זה לא רע

ואם לא יהיה לי טוב אני תמיד יכול לעזוב להשלים לתעודה אזרחית ולפתוח עסק משלי

גנרטורים הולך טוב היום השכרה מכירה ותחזוקה שלהם

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אוי ווי

חתמת חצי חתמת חיים

 

חכה עכשיו זה חצי שנה חודשי קבע

אחר כך איזה סאל מבקש שתחתום בשבילו כי קשה במערך

אחר כך קבע ראשוני , הרי מה אני פראייר , אני מקבל מענק

אחר כך , מה באמת??,תואר על חשבון הצבא? מה? רק לחתום פה 7 שנים? אין בעיה

חוזר מהלימודים, הראש נפתח, אתה חתום

אתה מסיים 7 שנים אתה בן שלושים וקצת, ילד אישה ,כבר אי אפשר לעשות מה בזין, קם לראות ירוק בעיניים

אבל רגע מה הולך פה, הצבא כבר לא רודף אחרי כל היום שאני אחתום כי אני תותח, היום אני רודף אחריו להראות לו כמה שאני משקיע.

אתה מדבר בחוסר הגיון, שותה הנשיא, חיי בפרנוייה שיפטרו אותך ואומר לחיילים שלך שבחיים לא יחתמו קבע

ומעל הכל יש לך מפקד שיכול להיות הבן שלך

יש לך סגן אלוף שאם הוא לא אוהב אותך הוא מוותר עלייך באיזה תוכנית קיצוץ חסרת משמעות

 

כיף חיים

ראיתי את זה מאוד מקרוב, לא הייתי נגד , עבדתי עם סאל שהיה אחד האנשים היותר טובים ומוערכים שכמובן מתחלף כל שנתיים

מפקד חדש כריזה חדשה, אחלה חיים שיהיה לך

פורסם

מזל טוב,

קיבלת מקום עבודה טוב, םעם תמאים טובים, בוס טוב ואתה משפר את המקצועיות שלך :)

יש כאלו ששונאים צבא (אני אחד מהם) אבל אני בהחלט חושב שזה תלוי בעיקר בתפקיד ובמנהל הישיר שלך.

אז שמח ששמעת קצת גם לעצתי ומאחל לך בירכת דרך צלחה

פורסם
אוי ווי

חתמת חצי חתמת חיים

וואו איזו הגזמה פראית! הבן אדם חתם חצי שנה וכבר אתה קובר אותו עד הפנסיה.

אני חתמתי קבע חצי שנה (ועזבתי אחרי פחות מזה עקב התקעות פרוייקט וחילוקי דעות עם קצין מסויים). ואני ממש לא נמצא כרגע בצבא.

חתימה על קבע קצר כזה זה בדרך כלל בכלל מוגדר כמילואים בתנאי קבע, וזה בלי תקן.

בחירה אישית של כל אחד אם להמשיך לחתום, לצאת לאזרחות או לחזור מהאזרחות לצבא (ואת זה אני מכיר שניים שעשו אחרי מעל שנה בחוץ).

אני בחרתי לחתום חצי שנה כדי לממן טיול במזרח. כשחברים שלי השתחררו וחיפשו עבודות שחורות לעשות כמה גרושים אני עשיתי פרוייקט שמאוד עניין אותי והרווחתי יותר מהקצינים הצעירים ביחידה, וכמובן שבלי שמירות ושטויות. זה היה כמו להגיע ליום עבודה ולא כמו להיות חייל בסדיר.

ואתה יודע מה? אם היו מציעים לי תפקיד ממש מעניין ומשכורת יפה - לא הייתי פוסל להשאר בצבא. ממש לא.

את הסיפוק מהעבודה ותחושת השליחות שהיו לי בצבא לא היה לי בשום מקום אחר מאז.

פורסם

אישפוז, קרא מה שכתבתי, מדובר על תפקידי חימוש וכמו שהוא הולך לעשות, גנרטורים, ברור שאם היה תפקיד שהיה מצליח להטריד לי את המוח לפחות פעם ביום גם אני הייתי שוקל להשאר.

התפקידים המדוברים בשרשור זה אינם כאלה.

פורסם

גם אתה כתבת שבשביל EASY MONEY שווה לעשות כמה חודשים. זה בטוח כסף יותר טוב וקל מעבודה מועדפת.

ואם הוא מדבר על לעבוד על גנרטורים בצבא או באזרחות, גם בתחום הזה אני אישית חושב שהעבודה בצבא מספקת יותר.

לדעתי יותר מספק ללכת כאיש קבע לתקן גנרטור לחבורת חיילים בבסיס מאשר ללכת כפועל או עצמאי לתקן גנרטור מעלית באיזה בנין.

אם יש שתי עבודות זהות במהותן וההפרש בשכר הוא לא היסטרי - כאיש קבע הסיפוק (ואולי גם הסטטוס) עדיפים על פני להיות פועל של מישהו.

אם יש לבן אדם שאיפות למקצוע אחר בחיים או את האופי והמוטיבציה להיות עצמאי ולנסות לבנות עסק שיצמח ויתפתח - אין ממש בסיס להשוואה. הכוונה שלי הייתה להשוואה בין תפקידים זהים בצבא ובאזרחות.

פורסם
איזה אנשים הולכים להיות נגדים?

 

קצת העשרה:

1. תוכניתנים בצבא מחוייבים לחתום שנתיים וחצי קבע, אחרת הם מקבלים פסילת מקצוע, ולא משרתים כתוכניתנים*.

2. לא כל התוכניתנים יוצאים לקצונה, לכן חלקם נשארים כנגדים.

3. אני לא "מתנגד לחייל", להפך, אני גאה במקצוע שלי ובמה שאני עושה וכן, כיף לי לתרום**.

4. כל הנגדים שסובבים איתי לא מצ'וקמקים, כמו שהגדרת, ולהפך, הם מאוד מקצועיים.

 

לסיכום, אני לא אוהב הכללות, וצר לי, תמיר, שבאת ממקום כזה בצבא.

 

גל (הרס"ל).

 

 

* - יש כמה "תוכניתנים שחורים" יוצאי דופן.

** - נשמע קצת פלצני...

 

מצטרף לדבריו של גל...

פורסם

חברה תודה על התמיכה והעידוד ועל כל העצות לטוב ולרע

ואישפוז אני באותה דעה כמוך

 

ובוא תראו עוד דוגמה: אבא שלי היה חשמלאי טנקים וחתם קבע 3 שנים ואחר כך יצא לאזרחות והיום הוא עובד בחברת חשמל

והוא סיפר לי שממש חטפו אותו אליהם בגלל שהוא עם נסיון והיה בקבע וזה נותן הרבה בקורות חיים גם בחו''ל!

ואני מתכוון לחתום שנתיים שלוש שאני יוכל לקנות אוטו ולחסוך ללימודים.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

ואתה יודע מה? אם היו מציעים לי תפקיד ממש מעניין ומשכורת יפה - לא הייתי פוסל להשאר בצבא. ממש לא.

את הסיפוק מהעבודה ותחושת השליחות שהיו לי בצבא לא היה לי בשום מקום אחר מאז.

 

אז זהו, שאת זה לרוב לא מציעים ל'צעירים'.

פורסם

אני הייתי במישטרה צבאית והנגדים שם זה אסון עלי אדמות החיילים שלהם פשוט מסכנים... אם כול כבוד פשוט הזכיר לי כמה קציני SS פשוט ככה ובהגזמה מטורפת שכזו... המצב בחיל הזה הוא כזה שאתה חייל ואתה לא בן אדם קודם כול אתה כלב ואז חייל ורק אחרי שתעשה בלאגן יראו אותך כאדם.. פשוט נוראה

 

**ברוך השם אני לא שם יותר...


×
×
  • תוכן חדש...