Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחאה / פרסום שלילי של לקוח נגד חברת רכב (נערך, נו מה ?!)


wacky
שימו לב! השרשור הזה בן 6358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נו אתה רואה, אפילו במקרים הקיצוניים ביותר זה עובד :)

אגב חברה שלי הייתה במרכז שירות שוב היום ולא הלך :) וגם הפעם לא צעקנו.

 

 

אחד, הודיעו לו שאשתו בחדר לידה.

רץ לחדר לידה, הגיע.

אומרת לו האחות - "מזל טוב, נולדה לך תינוקת בריאה".

"מה תינוקת ? אני רוצה בן זכר. לא יוצא מפה עם תינוקת".

 

"אדוני, נולדה לך תינוקת, אין מה לעשות".

 

"אין מה לעשות ?" הוא צועק, והופך את השולחן על האחות.

הרופא המיילד שומע את הצעקות מהחדר הסמוך ושואל מה הבעיה.

מסבירים לו שהגיע האדון, ונולדה לו בת, והוא רוצה בן.

 

הרופא אומר "יש לכם טעות. אני יילדתי את אשתו. באמת נולד לו בן זכר. תעדכנו אותו".

 

הולכים, ומודיעים לו שהיתה טעות של האחות, ולו נולד בן זכר.

הוא אומר "עד שלא הופכים פה שולחן אתם לא מזיזים עניינים".

Time is the only thing standing between me and the throne

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כמעט הכנתי גם כן שלט כזה לגבי יונדאי אלנטרה שהיתה לי.

כמות הימים שהייתי במוסכים, עלויות התיקון, הפעמים שנתקעתי, הדברים שתיקנתי וכו' היה פשוט מזעזע (בלי לציין את הרעש ואת צריכת הדלק).

אחרי חודשיים של פרסום בעיתון למכירה נפטרתי מהרכב חזרה לליסינג (הייתי ליסינג מימוני) והוא עדכן אותי לאחר מכן שבאופן מפתיע הרכב נגנב.

 

אין הוצאת לשון הרע באמירת האמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשון הרע? למה? הוא בסך הכל כנראה נתן עובדות אמיתיות לגבי הנסיון שלו עם יונדאי.

 

במקרה הזה לדוגמא:

 

היה אותו סיפור עם טויוטה היילאקס 4X4

 

 

עריכה:

attachment.php?attachmentid=8247&d=1070753624

 

בעל הרכב נתבע ע"י היבואן, בסף הושגה פשרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו אתה רואה, אפילו במקרים הקיצוניים ביותר זה עובד :)

אגב חברה שלי הייתה במרכז שירות שוב היום ולא הלך :) וגם הפעם לא צעקנו.

 

אתה לא חייב לצעוק. תאמין לי. הנציגים לא עשו לך דבר. מספיק לדעת לדבר כמו שצריך.

כמו כן אתה בבעיה כי אתה עובד באותה חברה וזה לא נעים.

דרוש לדבר אך ורק עם המנהל/אחראי משמרת כי הבעיה שלך כנראה לי פתירה ברמה של הנציגים/טכנאים.

 

ניב

לא חותם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך תמיד לדבר בשקט אבל להיות עקביים ולא לוותר,כאחד שנותן שירות ללקוחות,כאשר לקוח בא בגישה מסריחה וישר צורח הוא יקבל יחס דומה,כאשר לקוח מדבר בצורה אדיבה ומתעקש שיפתרו לו את הבעיה ,עושים בשבילו את המקסימום,מנסיון!

 

לבחור עם הבעיה בפלאפון של חברה שלו,קודם כל תבקש לדבר עם טכנאי וברר שאכן התקלה במכשיר בוודאות,אחרי שתוודא שאכן יש בעיה במכשיר שלא תוקנה,תבקש את המנהל ותסביר לוה את המצב שבעצם החברה לא מימשה את כתב האחריות,לכן צריך להחליף את המכשיר,אני בטוח שהמנהל יוכל לעזור לך באיזשהיא צורה כדי שתצא מרוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא חייב לצעוק. תאמין לי. הנציגים לא עשו לך דבר. מספיק לדעת לדבר כמו שצריך.

כמו כן אתה בבעיה כי אתה עובד באותה חברה וזה לא נעים.

דרוש לדבר אך ורק עם המנהל/אחראי משמרת כי הבעיה שלך כנראה לי פתירה ברמה של הנציגים/טכנאים.

 

ניב

 

היי ניב.

האמת היא שהדרך היחידה שעובד יכול לקבל טיפול הולך זה לדבר עם המנהל שלו.

המנהל נכנס לרשומה מעדכן ש"צריך להחליף את המכשיר" והמכשיר מוחלף.

Time is the only thing standing between me and the throne

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...