Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ידית האיתות בסיאט שלי איננה חוזרת למקומה בפניות ולעתים אף לא מאותתת.

חשבתי להחליף אותה אך אינני יודע את תהליך הפירוק שלה .

אשמח לקבל המלצות ותובנות של אנשים עם ניסיון בתהליך הפירוק וההחלפה.

 

תודה מראש,

לירן

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
שלום לכולם

 

ידית האיתות בסיאט שלי איננה חוזרת למקומה בפניות ולעתים אף לא מאותתת.

חשבתי להחליף אותה אך אינני יודע את תהליך הפירוק שלה .

אשמח לקבל המלצות ותובנות של אנשים עם ניסיון בתהליך הפירוק וההחלפה.

 

תודה מראש,

לירן

 

לשם פירוק ידית האיתות אתה צריך לפרק את ההגה

אצלך זה מודל 95, יש לך בהגה כרית אויר אז ניראה לי שזה יותר מורכב

כשאתה מפרק את ההגה תקפיד שהוא יהיה במצב ישר ותסמן אותו ותהברגה שלו מול הגלגל שיניים בטוש בכדי שתחזיר אותו בדיוק למקום.

אם הצלחת לפרק את ההגה, יש לך לפרק עוד בורג קטן ואז אתה מושך כלפיך בעדינות את ידית האיתות

והיא בחוץ

 

בהצלחה

פורסם

אל תתעסק בפירוק ההגה לבד במיוחד אם אין לך את הידע ואת הכלים המתאימים לעבודה.

אל תשכח שאחרי התעסקות עם ההגה תדלק לך מנורת הAIRBAG

 

לפי דעתי תלך למקום שמתמחה בסידור התקלות האלו.

×
×
  • תוכן חדש...