Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

The exhaust is level, the car is level. לא הבנתי.

Handles like a sports car, and suspension still has nice ride.

The front wheels are exactly perpendicular to the ground לא הבנתי מה קשור

The four different angles on front transaxles finally getting power to the wheels is more realistic (straighter to the wheels) לא הבנתי איך הוא הגיע לזה.

Prevented hydroplaning

Sits like a 4 wheel drive , but whole car is lower. לא הבנתי מה קשור

Easy on the fuel pump באמת מה קשור.

Engine temp dropped yet again. מה קשור.

Car has no shakes or vibrations comfortably at 70mph and greater. לא מאמין.

I can sit back and relax with a different view. מה לעזאזל קשור.

Now crosswinds don't even bother the car. מקובל (?)

No body roll, הגזמה.

Takes off quicker,

The front end suspension doesn't stretch out under harder throttling.

The wipers now stick to the windshield above 60mph. מה לעזאזל.

Gear shifter is cold after long run indicating cooler tranny איך קשור.

Top end is cooler from hood->intake->down to exhaust, איך קשור.

the heater vents don't get any engine odors at all -- איך קשור.

And lastly, may not be all, the speedometer became more responsive and accurate וזה באמת מה קשור.

 

 

אם אני מצליח להבין נכון, האתר הזה בצחוק.

פורסם

הרג אותי המשפט האחרון.

איך הוא יכול לקבוע שהספידומטר יותר מדויק :roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

אלון:roflmao:

TOYOTA - PRIUS

חסכונית וידידותית לסביבה.

פורסם

מה לא יגידו, בשביל למכור...

 

אם באמת היה ככה, היו שמים 4 על כל קפיץ...

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

זה לא קיט, זה חלק שתוכל למצוא בחנות כלי עבודה,

סתם חתיכת ברזל, תוכל למצוא 1000 רכיבים כאלה שיתאימו.

זה לא קיט והבחור שרשם את זה צחק.

לקחת אותו ברצינות.

×
×
  • תוכן חדש...