Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גנבו לי את הסמל מהאוטו - עין רעה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כהרגלי אני מבקר במפגש ברמת גן בכול יום שישי, רק שהפעם הסמל של הרכב שלי MI16 זכה לתשומת לב ניכרת, כלומר קבוצה של אנשים התעניינה בסמל ודיברה על נדירותו.

אני לא ייחסתי לזה חשיבות, מבחינתי גניבת סמלים ממזמן לא מטרידה אותי.

 

אחרי המפגש הלכתי לדיסקוטק בגעש וחזרתי ב- 04:00, אחרי שהחנתי את האוטו לא העפתי מבט על הרכב וגם דמי היה ממש מהול באלכוהול (לא אחראי!).

ביום שבת בבוקר שירדתי למטה גיליתי שמישהו תלש לי את הסמל ולמזלי הרע המחזה לא היה מרהיב כי גם צבע נתלש עם הסמל, שוב כמו פזמון חוזר (לפני כמה חודשים גנבו לי את הרמקולים) אני עובר את אותו הכאב רק שהפעם אני מחושל יותר וגם אני מודה הנזק קטן יותר.

 

תמיד מסקרן לדעת מי השפל שמסוגל לעשות דבר כזה, בטוח לא חובב רכב בדמו אלה סתם ערס שפל.

 

זה דיי מוזר שבדיוק הסמל זכה לתשומת לב באותו היום, וזה גורם לי חשדות שיש אנשים לא "ישרים" במפגש.

 

אז יש דבר כזה עין רעה?

 

גיא.

פורסם

אם תשים לב תמיד יש במפגש אנשים שבוחנים בעין מוזרה

ציוד מסוים ברכבים שונים , החל מספויילרים וכו...

יש כאלו האומרים שהם רושמים את מספר הרכב ואז מגיעים וגונבים את

מה שחפצו בהם , ויש האומרים שזה סתם נראה ככה לחובבי הרכב הקנאים..

.בכל מקרה אני חושב שבמקרה הזה מדובר בחוסר מזל...

 

 

:roll:

פורסם

 

וזה גורם לי חשדות שיש אנשים לא "ישרים" במפגש.

 

 

 

"לא ישרים" זה אנדר-סטייטמנט. יותר נכון לומר: ג-נ-ב-י-ם !!

פורסם

אתה הורדת את הסמלים בגלל הבושה.

 

 

 

וגם קיווית שאם הרכב לא ידע שהוא של פורד, אז אולי הנזילות יפסיקו.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

זה על הפורד טרנזיט, לא על אסקורט.

אומנם אותה עגלה עם נזילות שמן, אבל אחת גבוהה והשניה נמוכה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

דבר ראשון, המשפט נאמר על טרנזיט (ויעיד על כך רוני)

דבר שני, אוייי.... בדיוק שכחתי 8)

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

הפוך גוטה... הפוך!

 

תמיד תהיה פורד אחרייך

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

×
×
  • תוכן חדש...