Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סל"ד ברמקולים....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שמזה זמן מה המגבר הסיני הפשוט הזול והישן(ישן ישן...)עושה בעיות

חבר תרם לי מגבר DHD 4X100W

וקרוס\איקולייזר של PYLE

שמח וטוב לב התקנתי את כל העסק וכיוונתי אותו לפי אוזניי

ועכשיו לציין שבעת הכיוון האוטו לא היה מונע

היום בערב אני נכנס לאוטו מניע מדליק את המערכת

ובום(!)

רעש חלש ומציק שמושפע ישירות מסיבובי המנוע(אני בטוח שאתם יודעים בדיוק למה אני מתכוון)

עכשיו הבעיה מוכרת לי ממזמן (ממס' רכבים של אחרים, לא אצלי,אבל כנראה שעכשיו זמני הגיע)

מה אני עושה?

זה לא היה במגבר הישן

ומכיוון שכבר היה לילה זה לא הזמן להתעסק

איזה שהן עיצות למה אני עושה ואיך פותר את הבעיה הקטנה והמציקה הזאת?

 

תודה מראש לעוזרים

:onfire:
פורסם

אני יגיד לך את מה שמיקמיק היה אומר לך...

תעשה חיפוש:

"יללת אלטרנטור"

"רעש אלטרנטור"

"השראה מהשילדה"

"השראות"

"כבל סיגנל שזור"

"מקור סיגנל חיצוני"

פורסם

המגבר מותקן בבגאז' (שם גם היה מותקן הישן)

רדיו דיסק kenwood kdc4026

הקרוס גם מותקן בבגאז' (הוא מפצל את הכבל היחיד שמגיע מהרדיו דיסק לאחוריים\קדמיים)

למרות שאם אינני טועה יש עדיפות להתקין אותו בתא כפפות אבל אז אני אתעסק איתו יותר

מדי כמו שאני מכיר את עצמי...(במקום להיות מרוכז בנהיגה:oops: )

אז חסכתי את זה מעצמי

נכון,אתמול עוד לא ביצעתי חיפוש...

מחפש ברגעים אלה

:onfire:
פורסם

ishayw,

 

לצורך הבדיקה נתק את הקרוסאובר וחבר את ה - RCA שמגיע מה - HU ישירות למגבר, ל - 2 ערוצים של הרמקולים הקדמיים בלבד. האם עדיין קיימים הרעשים?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

הבעיה נפתרה!

 

אז ככה היום היה לי זמן ודבר ראשון שעשיתי היה לסדר את כל הכבלים שהיו מבורדקים שם

בין הקרוס למגבר(כבר פחות רעש)

בקרוס ישנו לחצן 2 מצבים שאחראי לברור בין זה שהאיקולייזר פעיל או לא פעיל

שהואלא פעיל(האות שמגיע לא מתאקלייזר) אז הרעשים מורגשים הייטב

שהוא פעיל (לאחר הסדר בכבלים)אין רעשים

יופי יופי נפתרה הבעיה

כנראה שהקרוס הזה גם משמש כסוג של פילטר

 

אז כן כנראה שהיא לא נפתרה לגמרי

אבל גם ככה שומעים יותר טוב על מצב מאוקלזר ואם הוא גם סוג של פילטר אין לי טענות

תודה לכל העוזרים

:onfire:
×
×
  • תוכן חדש...