Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאדה עדיפה בגלל זמינותם הרבה של חלקי פיאט 125? :lol::lol::lol:

תראו לי פיאט 125 אחת בפירוקיה. אחת!

דבר שני - סיירה כבדה? תפסיקו עם השטויות האלו. סיירה שוקלת כמו פיז'ו 306. פחות מטון מאה.

 

אחחחח... אני זוכר איך אחרי F&F הראשון הפורום היה מוצף בנערים שהדיו עוד לח על רשיונם עם שאלות על אולטרות להונדה.

עכשיו, אחרי טוקיו דריפט הפורום מוצף בשאלות על רכבי דריפטים בחסכונות מהעבודה בחופש הגדול.

מי ייתן וF&F הבא יעסוק בBASE JUMPING ולא ברכב וכך ייחסכו מאיתנו השטויות האלו, פורומי צניחה חופשית יעסקו בשאלת בניית מצנח מהחזיה של סבתא, וצעירים יימרחו מתחת לצוקי חוף נתניה במקום על גדרות הפרדה, מכוניות והולכי רגל.

פורסם
תשמע אחי ******דבר עם אחיך בבית וחסוך מאיתנו**********

 

אחרי שראתי את כל מה שנכתב פה לדעתי הכי טוב בשבילך זה במוו שנת 80 עד 90 1800 גם יכול

להספיק לך

תדאג לצמיגים טובים מקדימה! ואל תזלזל בזה!

מאחור שים צמיגים משומשים אבל לא גמורים! בפיצוץ צמיג אתה תאבד את השליטה (מין הסתם אתה הולך להתחרע בכביש ציבורי)

סע בלילה כשאין תנועה מצא לך כיכר גדולה מספיק כנס בפול גז ותתחיל ללמוד לשלוט על הרכב

יש לך דרך ארוכה ממה שאתה חושב

בהצלחה,ועד שלא תצבור נסיון אמיתי אל תעשה את זה בתנועה עם עוד אנשים

כבר אתה שולח את הבנאדם לאבד את האוטו והרישיון בכיכר??

שיהיה ניסיון לעשות דריפטים בכיכר עם תנועה של רכבים אחרים? :shock: אתה שפוי עם ההצעות האלו?

אימונים כאלו עושים במגרשים נטושים הרחק מעין הציבור!

פורסם
אם כבר לאדה אז 2106 .

 

המנוע זהה למנוע של 2107 ( גרסת ה 1.5 ) , היא חולקת את רוב החלקים של פיאט 125.

אפ אני לא טועה הרכב גם הרבה יותר קל מה 2107.

הדימיון של 2106 לפיאט 125 הוא מקרי. היא בנויה על חלקים של 2101 שהוא פיאט 124 שהותאם לתנאי בריה"מ.

כל הלאדות עם הנעה אחורית חולקות פחות או יותר את אותם חלקים, פשוט יש גירים של 4 ו5 הילוכים ומנועים בנפח שונה (שה-1600 נחשב לחזק שבהם).

לאדות עם הנעה קדמית (לארץ הגיעו באופן סדיר 2108, 2109 ו-21099 שההבדל בינהם הוא תצורת מרכב ומספר דלתות) זה כבר רכבים שונים בתכלית.

אבל אתה יכול תמיד למצוא מוסכניק רוסי בעל כושר אילתור שיתאים לאוטו חלקים של רכבים אחרים (כפי שאני מבין, המושגים "רישוי" ו"ביטוח" לא באים בחשבון).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני מנסה למצוא נתונים על סיירה 1800 סמ"ק כמו שמוכרים בארץ, אך אני לא מצליח למצוא! מישהו יכול לעזור או לשפוך קצת מידע על מנועי 1.8 של סיירה? כ"ס? שסתומים? מערכת הזרקה? הילוכים?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
תשמע אחי ******דבר עם אחיך בבית וחסוך מאיתנו**********

 

אחרי שראתי את כל מה שנכתב פה לדעתי הכי טוב בשבילך זה במוו שנת 80 עד 90 1800 גם יכול

להספיק לך

תדאג לצמיגים טובים מקדימה! ואל תזלזל בזה!

מאחור שים צמיגים משומשים אבל לא גמורים! בפיצוץ צמיג אתה תאבד את השליטה (מין הסתם אתה הולך להתחרע בכביש ציבורי)

סע בלילה כשאין תנועה מצא לך כיכר גדולה מספיק כנס בפול גז ותתחיל ללמוד לשלוט על הרכב

יש לך דרך ארוכה ממה שאתה חושב

בהצלחה,ועד שלא תצבור נסיון אמיתי אל תעשה את זה בתנועה עם עוד אנשים

ע-נ-ק

פורסם

**********ההודעה נמחקה , הסברים , ראה כאן.*********

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

כיצד הופכים קורולה 2003 סדאן להאצ'בק שאלתם?

 

עושים דריפט:

 

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

הדבר האחרון שהייתי עושה זה לשלוח אותו לאבד את הרשיון והרכב!

אמרתי (למי שלא שם לב) שמין הסתם הוא יעשה את בכביש ציבורי - כמובן שעדיף במגרש סגור

ורחוק מעיני המשטרה וכ"ו

הסקתי שזה מה שהוא מתכנן ולכן אם כבר אז בשעות הלילה במקום שומם ללא סיכון

כמובן שעדיף מגרש וההתחלה הכי טובה תהיה בדרכי עפר\חצץ

אני מצטער שלא ציינתי את זה קודם

בכול אופן,בהצלחה!

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

 

 

מי ייתן וF&F הבא יעסוק בBASE JUMPING ולא ברכב וכך ייחסכו מאיתנו השטויות האלו, פורומי צניחה חופשית יעסקו בשאלת בניית מצנח מהחזיה של סבתא, וצעירים יימרחו מתחת לצוקי חוף נתניה במקום על גדרות הפרדה, מכוניות והולכי רגל.

מילים כדרבנות!!!

קו---------------------------------------

פורסם

אני במקומך הייתי משתמש בשיטה הזולה ביותר :)

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
עוד אופצייה, יותר יקרה, אבל עדיין המחיר לא בשמיים, זה וולוו 740,(שנת 90 כזאת לפי מחירון תמכר בסביבות ה10 אלף שקל!) אם אני לא טועה יש דגם של וולוו, (שנת 80 ומשהו) שהוא הנעה אחורית, ואפילו יש לו מנוע 2.0 טורבו (אז עם הטורבו הנוכחי אולי היא גודשת מעט, ואין לה הרבה כוח, אבל להחליף טורבו זה אופצייה הגיונית ואני מתאר לעצמי, לא יקרה במיוחד) וזה גם חוקי! (נראה לי).

הבעיה שהיא שוקלת המון, אז באמת היא צריכה דיאטה רצינית, ומעבר להכל,

הרי לך זונת דריפטים אמיתית. (ועוד שוודית!!!).

 

נ.ב. זה רכב שרואים מדי פעם שמשתמשים בו באירופה בתחרויות דריפטים.

 

עמרי.

 

מצאתי עוד כמה דברים

--

רק תחשוב על הפוטנציאל של הרכב!! (בציניות)

שם לב בתמונה

http://www.thecarlounge.net/gallery/albums//Events/Enthusiast%20Shows/Carlisle%20Events/2006=Import%20Kit%20Replicar%20Nationals/156.jpg

 

אבל אני חייב לציין שהוולוו הזאת באמת נראת מדהים!

 

ועכשיו לסרטון (מנוע של קורבט יושב שם ממה שהבנתי)

http://www.sportbilen.se/index.php?page=blandat.php?id=460

עם תוספת של 2 שבלולים ומערכת ניטרו לייתר דיוק.

 

שי.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
אני במקומך הייתי משתמש בשיטה הזולה ביותר :)

דווקא גאלביה וכפכפי פלסטיק איכותיים.

ככה זה כשאתה חיי במדינה עם מחירי דלק כלכך נמוכים, אתה פשוט מתחיל לנסוע על אופניים.

:screwy:

מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים נראים חכמים עד שהם פותחים את הפה.


×
×
  • תוכן חדש...