Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אף אחד לא יודע מאיזה פיא אני יכול להשתמש בחלקי חילוף שיתאימו ללאדה?
פיאט 124 או 125.

אפשר גם להזמין חלקים מרוסיה (זה לא מי יודע מה יקר), או לחפש רכבים בפירוקיות - כל הלאדות עם הנעה אחורית (2101-2107 כולל הסטיישן) כמעט זהות מבחינה מכנית, ההבדלים בנפח מנוע (יש 1300, 1500, 1600 ו-1700). חלקי ג'יפ ניבה גם יתאימו (חלקם אם לא כולם).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה בדיוק אתה מתכנן לאלתר שם?



 

 

איך בדיוק הגעת למסכנה שאני הולך לאתר משהו בלאדה?

 

מי שמחשזיק בלאדה ויש לו תקלות ואין חלקים מקוריים - אז הוא יצטרך לאלתר.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
גם אני ממש אוהב דריפטים, נראה לי שיש לי קצת יותר נסיון לפי מה שכתבת אבל עדיין הכי כיף זה התחלות חדשות אז בהצלחה אחי :)

אתה באמת מאמי בשטויות שאתה כותב?

דריפטים עם בלם יד?

 

 

יאללה ילדים, לישון ! בית ספר מחר !

פורסם

אם כבר לאדה אז 2106 .

 

המנוע זהה למנוע של 2107 ( גרסת ה 1.5 ) , היא חולקת את רוב החלקים של פיאט 125.

אפ אני לא טועה הרכב גם הרבה יותר קל מה 2107.

פורסם

2106 הייתה עם כל מיני מנועים כאשר האמתי שלה זה 1600.

1500 היה ב-2103.

 

שיהיו בריאים עם שמות קוד שלהם..............

מצד שני אחרי שאנשים היו ממתינים בתור 6-8 שנים לרכוש אחת כזו היה להם הרבה זמן ללמוד את כל הקודים.....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

תשמע אחי ******דבר עם אחיך בבית וחסוך מאיתנו**********

 

אחרי שראתי את כל מה שנכתב פה לדעתי הכי טוב בשבילך זה במוו שנת 80 עד 90 1800 גם יכול

להספיק לך

תדאג לצמיגים טובים מקדימה! ואל תזלזל בזה!

מאחור שים צמיגים משומשים אבל לא גמורים! בפיצוץ צמיג אתה תאבד את השליטה (מין הסתם אתה הולך להתחרע בכביש ציבורי)

סע בלילה כשאין תנועה מצא לך כיכר גדולה מספיק כנס בפול גז ותתחיל ללמוד לשלוט על הרכב

יש לך דרך ארוכה ממה שאתה חושב

בהצלחה,ועד שלא תצבור נסיון אמיתי אל תעשה את זה בתנועה עם עוד אנשים

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

E_M777 כתב:

 

סע בלילה כשאין תנועה מצא לך כיכר גדולה מספיק כנס בפול גז ותתחיל ללמוד לשלוט על הרכב

יש לך דרך ארוכה ממה שאתה חושב

איי, איזה זהב יוצא לאנשים מהפה.

 

ממש מקרה של הביצה שמנסה ללמד את התרנגול, או שזה הזרע את הביצית?

PUG-306 XSI MK2

פורסם

עוד אופצייה, יותר יקרה, אבל עדיין המחיר לא בשמיים, זה וולוו 740,(שנת 90 כזאת לפי מחירון תמכר בסביבות ה10 אלף שקל!) אם אני לא טועה יש דגם של וולוו, (שנת 80 ומשהו) שהוא הנעה אחורית, ואפילו יש לו מנוע 2.0 טורבו (אז עם הטורבו הנוכחי אולי היא גודשת מעט, ואין לה הרבה כוח, אבל להחליף טורבו זה אופצייה הגיונית ואני מתאר לעצמי, לא יקרה במיוחד) וזה גם חוקי! (נראה לי).

הבעיה שהיא שוקלת המון, אז באמת היא צריכה דיאטה רצינית, ומעבר להכל,

הרי לך זונת דריפטים אמיתית. (ועוד שוודית!!!).

 

נ.ב. זה רכב שרואים מדי פעם שמשתמשים בו באירופה בתחרויות דריפטים.

 

עמרי.

 

מצאתי עוד כמה דברים

--

רק תחשוב על הפוטנציאל של הרכב!! (בציניות)

שם לב בתמונה

http://www.thecarlounge.net/gallery/albums//Events/Enthusiast%20Shows/Carlisle%20Events/2006=Import%20Kit%20Replicar%20Nationals/156.jpg

 

אבל אני חייב לציין שהוולוו הזאת באמת נראת מדהים!

 

ועכשיו לסרטון (מנוע של קורבט יושב שם ממה שהבנתי)

http://www.sportbilen.se/index.php?page=blandat.php?id=460


×
×
  • תוכן חדש...