Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

3 צילינדרים פועלים


Jeni4ka
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

יש לי בעיה בזמן אחרון כשאני מניע את הרכב רק 3 צילינדרים פועלים וכשאני נותן כמה פעמים גז חזק הכל מסתדר .

מה יכולה להיות הסיבה?

יש מצב שאחד מכבלי ההצתה פגום!

או שזאת יכולה להיות גם בעיה במפלג?

FAVORIT LX לא מה שחשבתם.:king:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצוק האוטומטי שלך תפוס , מה שגורם לחניקת המנוע והצפת ופיוח הפלגים, עם חימום הרכב, הצוק משתחרר הדרגתית, עודף הפיח בפלג שלא מתפקד נשרף,הרכב מתפקד סדיר, עד לאחר התנעת חוזרת של מנוע קר.

בלי קשר לאבחנה המצוצה מהאצבע שלי, אין לפסול על הסף החלפת חוטי הצתה ומצתים, לפי הצורך בלבד,

אם כי הייתי מסתכן ואומר, שהאבחנה הראשונה שמצוצה מהאצבע והזוייה, היא הנכונה.

שאלה שאלתית, האם צינור הפליטה פולט עשן שחור בעת התנעת מנוע קר?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נצל"ש- אני דיי בטוח על הנקודות הבאות אבל הייתי שמח עם צביקה או מישהו אחר יאשר.

האם ברכב בעל הזרקה אלק' (חד ורב נק') ישנה אפשרות להצפת דלק ע"י לחיצה על הגז כאשר הרכב למשל איננו מונע אך הסוויטץ' פתוח (כמובן במקרה של מצערת חצי מכאנית)? נשמע לי הזוי לחלוטין.

מעבר לכך האם יש אפשרות שהמחשב יאפשר הזרקת דלק בכמות גדולה מזו הוא מסוגל לשרוף ובכך תגרם עלייה בצריכת דלק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביב שלום רב!

לגבי שאלתך הראשונה, אני סבור שלא תיתכן אפשרות להצפה, ומצפה שיתקנו אותי,

לגבי שאלתך השניה, במקרה של מזרק סתום, המחשב אוטומטית מעשיר תערובת, כמו במקרה של חיישן טמפרטורה תקול, ובכך תורם להגדלת תצרוכת הדלק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרק מצתים לפני התנעה בבוקר. אם אחד מהם לבן מאוד, לח או רטוב, יש כניסת מים לחלל השריפה, מה שמעיד על בעיה באטם ראש או סדק בראש. לאחר כמה סיבובים של המנוע, המצת מתייבש ומחיל לתפקד.

 

פרק שוב אחרי שהתנעת, והמנוע עבד על 3 צילינדרים מבלי שנתת גז, ומבלי שהוא התחיל לעבוד עגול. אם במצב זה אחד המצתים רטוב ומריח מבנזין, ישנה בעיה במזרק, או שסתום יניקה דבוק, או משהו בסעפת היניקה.

 

בהצלחה,

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורן ידידי שלום רב!

במקרה של חדירת מים לתא השריפה. במשך הלילה הפלג מתייבש, ותופעת פלג הנרטב במים,

תורגש יותר במנוע חם ולא במנוע קר, במנוע חם כידוע לך ראש המנוע מתפשט ומאפשר מעבר מים לתא השריפה, במנוע קר הראש מכוון ולכן אינו מאפשר חדירת מים לתא השריפה, לכן אני נאלץ לצערי, לא להסכים איתך.

לגבי הבדיקה השניה אני אכן מסכים איתך חלקית, במידה והפלג יהיה רטוב עם שמן(בספק)הבעייה בטבעות השמן, במידה והוא יהיה מפוייח, הבעייה תיהיה בצוק האוטומטי.

תיקון קטן אבל חשוב, מדובר ברכב בעל קרבורטור ולא מערכת הזרקה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי צביקה,

 

תופעת המצת הרטוב בבוקר מוכרת לי מנסיון, אולם גם אם הוא יבש ולבן מאוד כפי שכתבתי, יש בעיה של חדירת מים.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אורן!

מי אמר שקיים מצב של פלג רטוב, פותח השרשור לא מתלונן על אובדן מי קירור, ואני חוזר ואומר

במידה וחודר מים גם בכמות קטנה, במנוע קר הוא לא יורגש אלא במנוע קר, ובמנוע חם מאוד במקרה של חדירה קטנה, הרכב יעשן ,עשן בצבע לבן, אם כי הפלג אכן ישאר נקי ולבן ללא פיח.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצב חדירת מים לצילינדר אכן אפשרית. זה שפותח השרשור לא ציין תופעות נלוות לא אומר שאין לו אותן או שהוא מודע אליהן.

 

 

בכל מיקרה, המלצת פירוק המצתים לפני ההנעה הראשונה בבוקר, היא הנכונה בשלב זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל ידידי,ומה יתברר באם יתברר שהפלגים מפוייחים, ולא קיים אובדן מי קירור ברכב?

אודה לפותח השרשור באם יועיל לאשר או לשלול אובדן מי קירור, מבלי לשלול , פתיחת הפלג הבעייתי לפני ההתנעה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ברכב בעל הזרקה אלק' (חד ורב נק') ישנה אפשרות להצפת דלק ע"י לחיצה על הגז כאשר הרכב למשל איננו מונע אך הסוויטץ' פתוח (כמובן במקרה של מצערת חצי מכאנית)? נשמע לי הזוי לחלוטין.
עד שאין פולסים מחיישן הקרנק (או החיישן המקביל לו, במקרה של רכבים אחרים עם שיטות עבודה אחרות) , כלומר, המנוע מסתובב, אין פולסים של הזרקת דלק. אתה יכול לשחק עם הגז חופשי.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ברכב בעל הזרקה אלק' (חד ורב נק') ישנה אפשרות להצפת דלק ע"י לחיצה על הגז כאשר הרכב למשל איננו מונע אך הסוויטץ' פתוח (כמובן במקרה של מצערת חצי מכאנית)? נשמע לי הזוי לחלוטין.
חנן ענה יופי.

מעבר לכך האם יש אפשרות שהמחשב יאפשר הזרקת דלק בכמות גדולה מזו הוא מסוגל לשרוף ובכך תגרם עלייה בצריכת דלק?

בודאי, תקלה במערכת הההזרקה כמו חיישן טמפ', לחץ דלק גבוה, דליפות מרססים, מערכת הצתה וכו' עלולות לגרום לכמות דלק גדולה מהדרוש עד להצפת המצתים.

 

אגב, במערכות ההזרקה הישנות של GM (לפני שנת 96') התנעה עם דוושת מצערת פתוחה עד סוף מהלכה, מנתקת את המזרקים ולמנוע לא יוזרק דלק. אופציה זאת נועדה לנקות מנוע במהירות במקרה של מנוע מוצף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...