Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין בעיה לשפר, האוטו יהיה חזק מאוד רק קח בחשבון שכל פעם שתרצה לחזור הביתה תצטרך להקיף את העולם.:twisted:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אתה אומר שזה לא רכב לשיפורים מאיפה יש לך את הידע
אני נביא!

 

הודעה אחרונה שלי בנושא, כי נראה כאילו אתה כבר משוכנע שזה ה-רכב : כל רכב ניתן לשפר, אבל התוצאה שתתקבל לא תמיד תהיה שווה את ההוצאה.

אבל מי אני שאדבר - קח 100,000 שקל, שפר קוואליר קופה, ותוכיח לי שטעיתי.

 

תראה אני ראיתי אולי לא בארץ אבל בחו"ל שברולט קוואליר קופה g.t.i מנוע 3,000 אני לא רוצה להגיד לך סתם אבל אני לא ממש זוכר את הכח סוס שלו..
ואני ראיתי עגלת ילדים עם טורבו שנתנה רכבות לזקנה עם הליכון. מה הקשר?

PUG-306 XSI MK2

פורסם

לא הבנתי את הקח בחשבון תצטרך להקיף את העולם תסביר לי וכן גם אני ראיתי סוס עם אגזוז לחץ זה גם לא קשור אני סה"כ מתייעץ איתך.. ומוכיח לך שזה ניתן רק תענה לי על השאלה שלי בקשר ללהקיף את העולם לא הבנתי.. למה צריך להקיף את העולם בשביל להגיע הביתה אני לא מתכוון לשים לו כנפיים סה"כ בכמה כוחות סוס.!

פורסם

נשמע שאתה נעול על הקאווליר, אז לך על זה ודווח לנו איך זה לשפר אותה.

לגבי הקפת העולם, לפי דעתי זו היתה הבדיחה המוצלחת של השבוע בפורום ולא נוהגים להסביר בדיחות.

 

בהצלחה בקניה ובשיפור.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

טוב חבר'ה, ברור שפותח השרשור לא ממש מבין על מה הוא מדבר, אין צורך לפתוח Gang שלם נגד.

הקוואליר היא אוטו זוועתי, מיושן, ועם פוטנציאל שיפורים של מכונת כביסה.

 

אתה רוצה מהירות בקו ישר, יש הרבה מכוניות שייתנו גם לקוואליר משופרת להריח עשן.

 

אתה רוצה התנהגות בסיבובים, תתחיל מכל אוטו אחר חוץ מקוואליר, זה בערך האוטו האחרון שתמצא בו את מה שאתה מחפש, עדיף להתחיל משיפורי התנהגות על מדיח כלים, בחיי.

 

אתה מחפש אמינות, כל רכב משומש שתוחזק היטב יראה נטיה גבוהה יותר לאמינות, חלק קצת יותר וחלק קצת פחות, אבל רכב שלא תוחזק היטב גם לא יהיה אמין באופן יחסי.

 

צריכת דלק?

אל תצחיק אותנו, אף אחד לא משפר מנוע ל-200 כ"ס כדי לזכות בצריכת דלק טובה, בטח לא עם חישוקי "19.

 

לגבי שיפורי התנהגות, יש לך עוד די הרבה מה ללמוד, אין תרופות פלא כמו מוט מייצב שיהפוך את האוטו לחיית טרף בסיבובים.

אם תקרא את השרשור הזה לפחות תבין כמה הדברים יותר מורכבים.

 

מוטי

פורסם

מוטי,

אתה חייב להודות שהקטע על הקפת העולם היה חזק! :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אתה יודע מה הבנתי פה... בפורום הזה! שייש פה פול עקיצות וקצת התלהבות מ- ידע שלא נראה לי ממש נכון!!! אבל תודה בכל זאת ודרך אגב בקשר להקפת העולם לא לא נראה לי זה מצחיק ! אולי זה יצחיק ילד בן 4 תנסה! רשום פה לדבר לעניין ןאני לא ממש רואה אנשים רציניים פה..! באמת אבל תודה רבה רבה על העזרה!!! ניכנס לי הרבה ידע (: ביי ביי וחג שמח!!!

פורסם

אצל מוטי בוקר עכשיו. הוא לא עייף.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...