Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה המחיר?

מה התאריך?

 

אני אישית מאד מעוניין

השאלה מבחינת זמנים..

 

איזה זמנים נוח ולמה דווקא שלושה אנשים?

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

אוקיי אחי אז ככה קודם כל צריך לפחות 4 אנשים כדי להוציא את האימון לפועל אני זה 1 חסר עוד 3

 

עכשיו לגבי המחיר תתקשר 03-6343002 ותברר מחיר זה בסביבות ה1000 ש"ח

לגבי התאריך הקטע הוא שהאימון שהוצע לי הוא ב25 לאוקטובר ואני מתחיל ללמוד באוניברסיטה ב22 ככה שאני חייב לעשות את זה מוקדם יותר אם יצטרפו אלי אנשים נוכל לקבוע לתאריך שיתאים לכולנו

מה אתה אומר? מעוניין?

פורסם

סבבה אחי עכשיו אנחנו 3 כי עוד חבר שלי הצטרף

קיצור תשאיר לי טלפון כדי שנוכל לסגור את העניין

דרך אגב אין לך עוד איזה חבר או מישהו שמעוניין?

חסר רק עוד בנאדם אחד אנשים......

פורסם

השאלה שלי היא למישהו שכבר עשה את זה

יש לי עוד מישהו שרוצה לעשות

אבל אין רכב

זה משנה?כאילו חייבים רכב לכל אחד?או שזה בזמן שונה ככה שאין בעיה שנתחלף?

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

תראה....ברור שיש עדיפות לרכב לכל בנאדם זה חוסך את ההחלפות ואפשר לתרגל יותר

הכי טוב שתבררבמסלולים כי אני עוד לא עשיתי את האימון מן הסתם

באימון אחר שעשיתי היו חברה שבאו ברכב אחד וזה לא היה כ"כ נורא אבל הכי טוב שתברר

וקודם כל אני צריך את המספר טלפון שלך כי אי אפשר לסגור סופי בפורום שלח לי אפילו בפרטי אם אתה לא רוצה שכולם יראו

פורסם

לא מסכים איתך אחי...

 

אנחנו לא מצוטטים היי מה המצב ודברים כאלה

אנחנו מדברים דברים רלוונטיים לשירשור שפתחתי מה גם שיש פה אנפורמציה לאנשים שחושבים לעשות אימונים (תראה כמה צפיות.....)

פורסם

ואללה, מה המצב אחי?

הכל טוב?

בוא נפתח דיון ככה בסבבה על האם צ'טים בשפת רחוב מתאימים לפורום.

יש מצב?

מגניב.

אני אומר שהם לא. אין מצב חבל על הזמן. ושמי שמעוניין להצטרף לאחשלו לקורס במסלולים שיפנה אליו בהודעה פרטית.

 

טוב, יאללה אחים שלי. אני חייב לנתק למה בא לי לא טוב הדיבור הזה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...