Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום.

בשעה טובה קבעתי מחר עם מתקין שיעבוד לי על הרכב וירכיב את המגבר+הרמקולים+הטוויטרים שקניתי.

אני לא ממש בעניינים ואין מישהו שמבין ויכול לבוא איתי להתקנה.

אני אשמח אם תאירו את עיני לגבי פרטים חשובים שאליהם אני

צריך לשים לב בעוד המתקין עובד לי על הרכב.

 

תודה, שחר.

פורסם
מה אתה מתקין?

בשעה טובה קבעתי מחר עם מתקין שיעבוד לי על הרכב וירכיב את המגבר+הרמקולים+הטוויטרים שקניתי

נדב,

מה לא ברור?

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

שהוא עובד בנחת, שהוא לא מתלבט מה לעשות ובעיקר שזה לא נראה כאילו הוא מתקין מערכת בפעם הראשונה.

לוודא שאין קומבינות מוזרות, ואם משהו לא נראה לך תשאל ותתקיל אותו - בשביל זה אתה משלם לו כסף.

אל תפחד להעיר לו על מה שלא נראה לך - אתה אמור לצאת מרוצה מכל העניין וזה הרכב שלך שאתה אמור לנסוע עליו.

 

בקיצור , לוודא שאתה מבין כל דבר שהוא עושה, ולצאת רק ורק ורק כשאתה מבסוט מהתוצאה.

 

מקווה שלא בילבלתי יותר מדי (סטלה חרבות).

 

בברכה, שי.

פורסם
נדב,

מה לא ברור?

שלו.

הוא התכוון איזה דגמים של המוצרים שאתה רוצה להתקין

ואגב אם הולכים למקום טוב אין צורך להיכנס עם הראש לתוך העבודה של בעל המקצוע

אין סיבה שבנאדם שיש לו סדנא טובה וחנות עם שם טוב של המקום יעשה לך עבודה גרועה

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם

שלו את האמת שלא שמתי לב, העייפות הורגת...

 

שים לב שאין בסוף ההתקנה רעשים (אלטרנטור, פיקים)... שאין קומבינות עם החוטים (פתאום באמצע החוט נוצר לך פיצול שמכוסה עם איזולירבנד)

שהכל במקום ולא רופף, שהוא יודע מה הוא עושה ולא נראה חושב על כל דבר שעה, ואחרון חביב שתיהיה מרוצה מאיך ששומעים

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...