Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למיטב הבנתי מתוכננת STI בתצורת האצ'בק 2 דלתות או קופה 2 דלתות.

בשעה טובה ומוצלחת, סופסוף יהיה אפשר לקנות מכונית שמבוססת על מכונית ראלי ולא נראית כמו משפחתית אלא כמו מכונית ספורט!!

 

מוטי

פורסם

בטח העתק מדויייק של הסיוויק, אני מתכוון מבחינת קונספט ההצגה של האוטו.

בהתחלה הם מציגים האצ'בק סקסית ומפתה ואחר כךם 4 דלתות ל"עם"...

 

אני בטוח שהיא תעבור עוד מלא שיניויים, נראה מה יהיה עם ה5 דלתות אולי יצליח ואולי לא...

 

בהצלחה סובארו... !

Polo 2012

פורסם

אני אף פעם לא הייתי בעד מרכב האצ'בק עם שתי דלתות.

זה לא נוח ולא שימושי לדעתי, ובמיוחד לא מתאים לsti. אסתיאיי נכללת בקטגוריה משפחתית ספורטיבית(עד כמה שאני יודע), עם ייצרו STi בגרסת האצ'בק לדעתי זה בכלל לא יתאים לה.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

העיצוב נראה לא רע בכלל.

 

מה שבטוח, יתרגלו אליו מהר מאוד יחסית לעיצוב השנוי במחלוקת של הקודמת.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

אם ככה היא נראית בתמונות ריגול

יחד עם דמיון שעולה לי בראש לb4

כבר אני מקבל צמרמורת האיך שהיא אמורה להיראות מדהים!

מחכה בצפיה לסוברו שתשנה את העולם!

מוטו בחיים: חוץ ממה שלא טוב ,הכל טוב!

בכביש אל תנהג לאט ובעייפות, סע! מהר ובריכוז!!!!!!!!!!!! :evil:

×
×
  • תוכן חדש...