Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב שאמינותו גבוהה ועלות אחזקתו נמוכה כמו של דייהטסו שרייד

 

מעדיף משנת 2000 עד 2003

 

תודה למגיבים

פורסם

הייתי מציע לך דווקא כן לקנות שרייד מאותם שנים , רכב אמין וחסכוני ונהנה מסחירות גבוהה ואפילו במכירה מקבלים מחיר קרוב למחירון .

ואם תבחר בגרסת ה- 1.5 ליטר תהנה מתא מטען מרווח

פורסם

השרייד הכי איכותית(לדעתי) היא משנת 97

 

9 שנים לרכב ,זה הרבה זמן ,אפילו ל שרייד

 

מחפש רכב העל אותן איכויות אך משנתון גבוה יחסית (00-03)

 

תודה

פורסם

אם אתה מחפש (ובזול) מדוע שלא תשקול את הדייהטסו YRV ? (יאריס לעניים)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לאחר שמכרתי את שלי לפני כשבועיים אפשר להגיד:

לא כזאת אמינה כמו שחושבים וממש לא מצדיקה מחירון+.

מבחינתי, לפני שנה עשיתי טעות שקניתי אותה לאבי.

קוספת סרדינים.

אה... כן, זריזה בעיר אם מחזיקים את המנוע מעל 4000 סל"ד.

Veni Vidi Vici

פורסם

הסריון טובה מבחינת האמינות ועלויות האחזקה אבל גרועה מבחינת הבטיחות

 

האם יש רכב הדומה לסיריון מבחינת אמינות ועלויות אחזקה (נמוכות)

ו רמת הבטיחות שלו גבוהה=4 כוכבים ?

פורסם

האם זה נכון ש

 

רכב אמין (תלוי כמובן בטיפולים וכו...),זול לאחזקה(טיפולים וצריכת דלק)

בטיחות סבירה (אם כי לא בשמיים)=>דייהטסו סיריון

 

ואין רכב אחר (מיני או סופר מיני) שיכלול את שלושת הפרמטרים גם יחד?

פורסם

בכל הדיון הזה אתה לא נתת את התקציב לקניה!

 

מחזק את ההמלצות לסיריון.

בנוסף יש את היאריס, דובר עליה רבות.

דמיו - אמינה, די חסכונית, מחיר הטיפולים זהה +- לסיריון, בסה"כ זולה להחזקה גם כן. די זריזה. הנוחות לא בשמיים אבל אי אפשר לקבל הכל. יקרה יותר מסיריון בקניה.

פורסם

התקציב=כ 50K

והשנתון שאני מחפש זה 01-03

 

אז היוריס יורדת מהפרק

יש גם את הפונטו ספייס (האם הסיבה שהיא לא הוזכרה עד כה,היא האמינות הבעייתית לפעמים ?)

 

לאחר קריאת כמה נושאים הדנים במכוניות קטנות ,הבנתי שאחזקה של הפונטו די נמוכה

אבל , לגבי האמינות יש חילוקי דעות

פורסם
לאחר קריאת כמה נושאים הדנים במכוניות קטנות ,הבנתי שאחזקה של הפונטו די נמוכה אבל , לגבי האמינות יש חילוקי דעות

האמינות של הפונטו טובה יותר ממה שחושבים והאמינות של הדיהטסו נמוכה יותר ממה שחושבים. כמובן שבכל שאר התחומים אין בסיס להשוואה משום שההבדל הוא שמים וארץ לטובת הפונטו (בטיחות, נוחות וכיו"ב).

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

×
×
  • תוכן חדש...