Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

באפשרותי לבחור רכב 1600 סמ"ק אותו אקח בליסינג מהעבודה.

שיקולים של נוחות נסיעה, "שיקיות" ובטיחות נלקחים בחשבון.

שיקולים של צריכת דלק ואמינות לאורך זמן פחות חשובים.

 

באיזה רכב כדאי לבחור מכל המבחר?

חשבתי על מאזדה 3 עם 5 דלתות, רנו מגאן וכו'. האם אני חושב נכון? איזה אופציות טובות קיימות?

 

תודה מראש

פורסם

מאזדה 3, 5 דלתות שיקית במיוחד:twisted:.

מציעה 6 כריות אוויר.

באם מדובר בגרסת ה- 1.6 COMFORT מצויידת בג'אנט מגנזיום 16"...

מצויידת בהרבה יותר אביזרי נוחות מהמגאן לדעתי.

 

ומה שבטוח הרבה יותר צעירה מהמגאן, שנראת מכונית של סבתות לטעמי.

 

בהצלחה בבחירה. :-)

DARK Purple MAZDA 3

 

ZOOM - ZOOM

פורסם

תראה:

הפוקוס גדולה ומפנקת אבל פשוט עגלה שלא זזה

ה טויוטה מהיר [115 כ"ס] אבל הגה לא מתקשר

ה מיצובישי קטן צפוף ודי מפגר מבחינה טכנולוגית

מה שנשאר [מבחינתי] זה או 3 שהיא זריזה אבל צפופה רצח [עם הגה שנותן פידבק וכיף]

או מגאן שהיא די גדולה מרווחת ונוחה אבל לא כל כך זריזה וכיפית לנהיגה אז תחליט.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
מאזדה 3, 5 דלתות שיקית במיוחד:twisted:.

מציעה 6 כריות אוויר.

באם מדובר בגרסת ה- 1.6 COMFORT מצויידת בג'אנט מגנזיום 16"...

מצויידת בהרבה יותר אביזרי נוחות מהמגאן לדעתי.

 

ומה שבטוח הרבה יותר צעירה מהמגאן, שנראת מכונית של סבתות לטעמי.

 

בהצלחה בבחירה. :-)

גירסת הליסינג של המאזדה 3 מגיעה עם טאסות וג'אנט ברזל של 15".

ומציעה 2 כריות אויר בלבד.

 

לטעמי היא המתנהגת הכי טובה בסגמנט המשפחטומתיות (לא נהגתי על הפוקוס החדשה עדיין), היא אכן יותר נוקשה לטובת הכיול ה"קשיח" יותר (שוב, באופן יחסי).

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

מאזדה 3 5 דלתות כלל אינה קיימת בגירסת ליסינג, כך שכנראה שפותח השרשור לא הכין את שיעורי הבית שלו לפני שבא להוועץ בנו...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מצטרף להמלצה על המאזדה.

אם אתה חובב הגה, ואין לך ילדים, המאזדה היא הבחירה המועדפת.

כן היא קצת יותר צפופה, במיוחד מאחורה, אבל לא בטוח שזה צריך להפריע לך.

קח בחשבון שה-5 דלתות מתנהגת יותר טוב בגלל שאין "זנב", אבל העיצוב שלה יותר "חריג" מה-4 דלתות (לא כולם אוהבים...).

 

תרים טלפון לסוכנות של מאזדה, תגיד שאתה רוצה נסיעת מבחן, ותתרשם בעצמך. נעליים אתה מודד שאתה קונה, לא? אז למה לא לנסות רכב?

רק אל תציין שאתה לוקח בליסינג, כי אז אולי לא יתייחסו אליך כל כך - תתנהג כאילו אתה שוקל לקנות.

 

ניר

פורסם

פותח השרשור לא ציין ביצועים בכלל.

בתנאים האלו אפשר לפזול לכיוון הפוקוס - 6 כריות אוויר (כולל בגרסת הליסינג!), ציון מירבי במבחן ריסוק, נוחה, מרווחת, הגה לא רע בכלל, מאובזרת לא רע.

הבעיה - מנוע 101 כ"ס עייף על משקל של יותר מ-1300 קילו. עגלה. אם זה לא מפריע - זה אוטו מעולה.

אגב - את הפוקוס ניתן לקבל 4 דלתות או 5 דלתות באותו מחיר, שתיהן בקבוצה 2, לפי הטעם האישי. לדעתי ה-5 דלתות יותר "שייקית".

 

מזדה3 בליסינג קב'2 קיימת רק 4 דלתות, גרסת ההצ'בק לא מגיעה ברמת הגימור הנמוכה הנדרשת לעמידה במחיר קב'2.

המזדה יותר נמרצת מהפוקוס, ההגה טוב, אבל היא צפופה, קופצנית למדי ופתח ההטענה של הבגאז' צר.

גם במאזדה יש 6 כריות אוויר החל משנת הדגם 2007, כולל בגרסת הליסינג.

 

 

אגב- יש אוטו מאוד מעניין היום שהוא גם 1600 וגם קבוצה 2... אבל נראה אותך משכנע את קצין הרכב לקחת אותו בליסינג.

סיטרואן C2 VTS.

לדעתי עם קצין רכב שפוי אין סיכוי. (אף אחד לא יסכים לרשת רכב כזה ממך, פצפון 3 דלתות ידני)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
מאזדה 3, 5 דלתות שיקית במיוחד:twisted:.

מציעה 6 כריות אוויר.

באם מדובר בגרסת ה- 1.6 COMFORT מצויידת בג'אנט מגנזיום 16"...

מצויידת בהרבה יותר אביזרי נוחות מהמגאן לדעתי.

 

ומה שבטוח הרבה יותר צעירה מהמגאן, שנראת מכונית של סבתות לטעמי.

 

בהצלחה בבחירה. :-)

אני מסכים שה-3 נראית טוב יותר אבל היא איבדה הרבה מהקסם עקב הצפת האקזמפלרים וכבר אף אחד לא יסתכל עליך.

וגם עם 6 כריות אוויר למאזדה 3 היא לא תהיה בטוחה כמו המגאן, רנו מוסיפה ESP כסטנדרט וידועה כפדנטית בתחום הבטיחות.

 

לדרישות של פותח השרשור המגאן יותר מתאימה.

פורסם
אלדר, החל מדגמי 07 יש 6 כריות אויר.

נו, למדתי משהו היום.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
מאזדה 3 5 דלתות כלל אינה קיימת בגירסת ליסינג, כך שכנראה שפותח השרשור לא הכין את שיעורי הבית שלו לפני שבא להוועץ בנו...
אתה טועה.

ואני אשמח להיות זה שמאיר את פניך בנושא.

בליסינג יש כל רכב שאתה רוצה.

אבל וזה אבל דיי גדול, החברה בה אתה עובד בוחרת מתוך הרשימה אותה מציגה לה חברת הליסינג

(ניו - קופל וכו') את הרכבים אותם היא מעוניינת להציע לעובדים (בדרך כלל אלו הרכבים אשר חברת הליסינג מציעה עליהם מחירים מופחתים).

זה שאתה לא רואה הרבה כאלו זה בגלל שחברות הליסינג מתמחרות את הרכבים האלה במחירים גבוהים בהרבה! (למשל בחברה של אבי מאזדה 3 1.6 COMFORT שזו הגרסה המפוארת, עולה 1000 ש"ח לחודש יותר מהגרסה הבסיסית).

אני ראתי מספר לא מבוטל של מאזדה 3, 5 דלתות של חברות שונות.

 

ככה שלומר שאין בליסינג מאזדה 3, 5 דלתות זה רחוק מאוד מהמציאות.

יש הכל, רק תלוי כמה כסף אתה מוכן להשקיע.

 

 

will:

גם במאזדה 3 בגרסה הבסיסית ביותר יש 6 כריות אוויר החל מדגם 2007.

ויש הבדלי מחיר בליסינג בין גרסת ה- 4 וה- 5 דלתות של הפוקוס החדשה.

DARK Purple MAZDA 3

 

ZOOM - ZOOM

פורסם

אני לא יודע מה הוא יכול לבחור ומה מוצע לו, אבל אני הייתי הולך על RUNX!!!

אוטו איכותי וממש נחמד לטעמי. תבחר צבע יפה וגם תבחר בז' בפנים לא כמו ב3 שהכל שם שחור ומעורפל

 

זה מה שאני הייתי בוחר

Polo 2012

פורסם
אגב- יש אוטו מאוד מעניין היום שהוא גם 1600 וגם קבוצה 2... אבל נראה אותך משכנע את קצין הרכב לקחת אותו בליסינג.

סיטרואן C2 VTS.

לדעתי עם קצין רכב שפוי אין סיכוי. (אף אחד לא יסכים לרשת רכב כזה ממך, פצפון 3 דלתות ידני)

סליחה אבל אתה טועה :-(

ה VTS היא קבוצה 4 או 5 [תיכנס ל http://www.dorent.co.il ותראה בעצמך]

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...