Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אור, בחיים אל תניח דברים באיזור הדוושות\רגליים. לא כפכפים, לא בקבוקים ולא נייר טואלט. כל דבר עלול להיכנס מתחת לברקס ולמנוע ממך לבלום. (וקרו כמה תאונות כאלה בצבא...)

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אל תנהגו עם דברים על הברכיים, הרי ידוע שדבר קטן יכול להתקע בדוושה, תחשבו מה קורה אם הפלאפון החליק ונתקע מאחורי דוושת הבלם.

haters will hate

פורסם

אני שם את הכפכפים מתחת לכסא תמיד בצורת שליפה, לא יודע איך להסביר, אבל באיזור הדוושות, אין אפילו שטיח מרוב שאני פאנט (פעם אחת יותר מידי שטיח מתחת למצמד)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
אני שם את הכפכפים מתחת לכסא תמיד בצורת שליפה, לא יודע איך להסביר, אבל באיזור הדוושות, אין אפילו שטיח מרוב שאני פאנט (פעם אחת יותר מידי שטיח מתחת למצמד)

אני לא שם כלום באיזור.

 

בנצי, למה הציניות? הרי קרו מקרים מעולם.

פורסם

מה הקשר בין סופרה 1200 כוח סוס עם צמיגי אליאנס יבשים לדיון הזה?

 

שתיהם חופרים בלי לזוז לשום מקום.

כן כן, לא לא.

פורסם
אתמול מישהו נכנס בי בעוצמה מאחורה

הוא אמר שהכפכף התסבך לו עם פדלים והרגל שלו נתקעה על הגז והוא לא הצליח לבלום..

 

אז כשאתם רוצים מאוד ללכת עם כפכפים (לים יש סיבה טובה ללכת עם כפכפים)שימו נעליים כשאתם נוהגים ותחליפו לכפכפים כשאתם יוצאים מהרכב...

אם הייתי שומע אותו אומר לי שהכפכפים שלו נתקעו בדוושה וזה התרוץ שלו, היה לוקח לו שנה להוציא נייקי במידה 45 מהחור של ה***... אפשר לנהוג עם כפכפים אבל צריך קודם כל לדעת לנהוג ולהזהר פי כמה וכמה. איך הוא בדיוק לחץ על הדוושה? מלמטה?

פורסם

לא יודע לא כך כך הבנתי לא היה לי כח להתחיל לחקור אותו..

הבנתי ממנו הכפכף הסתבך לו עם הפדלים הנלחץ לו גז במקום ברקס

פורסם
לא יודע לא כך כך הבנתי לא היה לי כח להתחיל לחקור אותו..

הבנתי ממנו הכפכף הסתבך לו עם הפדלים הנלחץ לו גז במקום ברקס

קרה , קורה , יקרה ... בן אדם זה לא מכונה , עושים טעויות , אני בטוח שהוא לא ינהג יותר עם כפכפים :?

ים long time no

פורסם
מסקנה:

אם אתם נוהגים עם כפכפים - תכינו את רגל שמאל.

בידני אפילו יותר יעיל...

חשבת להיות מדריך נהיגה מתקדמת?

:?

אל תמציאו שטויות, מנסיון של יותר מאדם אחד - מסוכן לנהוג עם כפכפים, נקודה.

לא ממש יעיל לנהוג יחף, וזה מנסיוני האישי. בכף הרגל האנושית יש רק שני מקומות שבהם אפשר להפעיל לחץ כמו שצריך וזה בכריות הקדמיות ובעקב. מי שינסה לבלום בלימת חירום ויחטוף את הבום בפלטפוס, תחליק לו הרגל ותיפצע ובנוסף בלימת החירום לא תצליח - יצטער שלא נהג עם נעליים.

אותו דבר, אגב תקף גם לגבי נעלי עקב. אז כל מי שנוהג לנעול נעלי עקב (הבנתי שיש פה חובבי דראג) מומלץ שלא ינהג איתן.

פורסם

הרבה דברים יכולים להתקע מתחת לדוושות:

 

שטיחון שלא מוצמד לרצפה

בקבוקי מים

מטף כיבוי אש

דברים שמוציאים מהכיסים לפני נהיגה: פלאפון / ארנק / אקדח / סיגריות

מנעול הגה

נעלים

וכו. וכו.

 

העקרון ברור: השטח בתחום ה pan של הנהג צריך להיות ריק מחפצים חופשיים.

נמרוד

פורסם
הרבה דברים יכולים להתקע מתחת לדוושות:

 

שטיחון שלא מוצמד לרצפה

בקבוקי מים

מטף כיבוי אש

דברים שמוציאים מהכיסים לפני נהיגה: פלאפון / ארנק / אקדח / סיגריות

מנעול הגה

נעלים

וכו. וכו.

 

העקרון ברור: השטח בתחום ה pan של הנהג צריך להיות ריק מחפצים חופשיים.

נמרוד

נימ, שכחת AK47

UZI

וכמובן, מי מסתובב בארצנו בלי RPG בכיס :)

פורסם

מותר ללחוץ על הפדלים עם הידיים?

 

 

ולעניין, במקום לנהוג יחפים ובכפכפים, עדייף הייתם משתתים בג'מייקאה היום וזוכים בנעלי נהיגה...

פורסם

פעם אחת החלטתי לנסות לנהוג בכפכפים, נהיגה קצרה, להעביר את האוטו מחניה אחת לשני (בעיות של חניה במרכז חיפה...), במהלך ביצוע החניה, הכפכף נעמד ונתקע בין הריצפה לברקס, מה שמנע ממני ללחוץ על הברקס- הרגל לחצה על הכפכף ולא על הפדל, והאוטו המשיך לגלוש לכיוון רכב חונה אחר- נאלצתי לעצור את האוטו בעזרת בלם היד. מאותו יום, כפכפים ואני לא מסתדרים באוטו...


×
×
  • תוכן חדש...