Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי את הדוטק לא מזמן אצלי במאזדה 323 GL לא לאנטיס או F

הייתה לי בעיה לשים אותם מכמה סיבות

 

א. היו גרילים מובנים על הדלת שבאו מהחברה

ב. המידה 6 וחצי, אבל נראה כאילו שזה 5.25, הייתי חייב לחתוך

ג. בעיה שעוד לא נפתרה - החלונות לא חשמליים, הידית מפריעה בינתיים אין גרילים לרמקולים

 

טוב אז "קצת" חתכתי את המקום לרמקול, הוספתי הגבהה קטנה שהכנתי בגלל שהחלון הפריע לרמקול להיכנס, והעפתי לעזאזאל את הגריל המובנה שגם לא היה נראה משהו.

 

בינתיים הטוויטרים על הדש בורד, בעתיד על הקורה.

 

אם יש לכם עצות או רעיונות מה אני יכול לעשות בעניין שהרמקול חשוף אני אשמח לשמוע

חלונות חשמל זאת אופציה אחרונה, אני לא ידוע כמה זמן הרכב ישאר אצלי.

 

תמונות:

 

http://img428.imageshack.us/img428/441/dsc001802td.jpg

[/url]

 

http://img428.imageshack.us/img428/7751/dsc001812ne.jpg

מצטער על האיכות התמונות מהפלא'

פורסם

בתמונה הראשונה לא מבינים כלום, כדאי לערוך אותה.

 

נ.ב.

לידע כללי,

רמקול שיושב על טבעת עץ , ללא מכסה , קרוב לידית החלון,

 

זה לא נקרא בנייה, וגם אי אפשר לקרוא לזה ככה.

ZZR

פורסם

זה מה שנקרא לעשות לפני שחושבים...

 

הידית מגיע כמעט עד למרכז הרמקול... אתה לא תוכל לשים ככה לעולם את הגריל של הרמקול בכדי להגן עליו.

אם היתה לך דרך עכשיו להגביהה את הידית בעוד ס"מ וחצי אז הייתי יכול לשים את הגריל...

 

אתה גם לא יכול להחזיר עכשיו את הגריל המקורי למקום שלו... כי חתכת...

 

יש לך שתי אופציות:

א. להתקין חלונות חשמל! - תוודא שאתה עושה את זה אצל מישהו טוב, זה מערכת לא מקורית ולכן המפסקים והמנועים ברוב המקרים לא איכותיים.

ב. לגשת לאומן פיבר שיעשה לך בניה אמיתית ככה שמידבאס של הדוטק יהיה מוטה טיפה בזווית לראש שלך וזה גם לא יפריע לידית.

 

אני הייתי מציע לך דווקא ללכת על חלונות חשמל מסיבה פשוטה - זה פרקטי, זה נוח - זה מפנק וזה יכול להתחבר לאזעקה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אתה יכול לחתוך את הגריל של הסט בצורה של סהר, בדיוק איפה שהידית עובר על הרמקול, לא יודע את כמה זה פרקתי אבל זאת עוד אופצייה, עשיתי דבר דומה לפני שנתיים בג'אסטי

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

קודם כל זה לא לחשוב לפני שעושים

את הגריל העפתי לא בגלל שהוא לא נראה משהו .. הוופר יושב על ההגבהה

והגריל מצד שני והם יותר מדי צמודים

הייתי חייב להוציא אותו.

 

וחתכתי את הדלת מהסיבה שהחור היה קטן מדי בשביל הרמקול.

פורסם

לא זה תקיעה של רמקול במקום שהיה לך!

 

1. מפרק את הכיסוי של הדלת.

2. מוציא מהכיסוי את הכיס שמלמעתה יש ברגים מאחורי הכיסוי כנרא.

3. מוריד את הבד מהכיסוי

4. עושה חור חדש כמו שצריך ו איפה שצריך (למעתה יותר לכיוון הפינה של דלת)

5. סותם את החור הישן הלא רצוי אם דיקט.

6. אם החור בדלת (ברזל) לא מתאים אז חותך קצת בעזרת ג'קסון אם מסורית מיועדת לזה.

7. מבריג את הטבעת בחור הנכון בדלת, אחרי זה את הרמקול.

8 קונה בד בצבע הרציו ב 50 שקל מקסימום. ו אוטף את הדלת מחדש.

הדלת שלך ישרה בלי כלום כנרא זה יהיה קל לעשות לך. זה יהיה משהו דומה לבניה.

בהצלחה!

עריכה: אם אתה צריך עזרה אז פשוט צלם את השלבים שלך ו נינסה לעזור. צלם את הדלת כולה צלם מה קורה מתחת לקיסוי.

הנה עוד רעיון:

subaru dver 1.jpg

subaru dver 17.jpg

subaru dver 6.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

×
×
  • תוכן חדש...