Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להוציא 6K על סט שמע מאוד אנשים שמעו וכמות חוות הדעת שמופיעות עליו ברשת ובכלל הם מינימיות לא נראה לי צעד נבון במיוחד.

 

- מגזינים אינם מהווים חוות דעת רלוונטית לטעמי. מי שחי על תקציבי מפרסמים לא ראוי להתייחסות רצינית.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

אני בעיה.

אני מחפש סט קומפוננט. חזק מעוד! ואיכותי. (פחות אודיו פילי)

שהסט פשוט לא יתעוות.

 

מבחינת תקציב. התקציב הוא בסביבות ה 5K. לסט קומפוננט.

ושהוא יהיה או 6 אינטש' שהוא מעוד מידי. או שיכלול אלמנט 4 או 3 אינטש.

 

ומבחינתי. אני יחליט על רכב בקרוב. יתהיה אפשרות של בניה ל 3 אלמנטים

דבל 6.5 ו 4 או 3 אז זה מה שיהיה.

לגביה הגברה נסתדר

 

ואגב

אני ממש לא בקטע של לי יש את הכי טוב. וכו. זה פשוט מציאה שאני יכול לארגן.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אם אתה מחפש סט חזק, איכותי אך לא בהכרח אודיופילי, שיוכל להתמודד עם סאב דומיננטי אני בטוח שברליום No.7 לא יענה על דרישותיך - אולי עם שילוב של 13WS?

 

אחת הבעיה הקשות בשילוב סט קידמי עם סאב דומיננטי היא מחסור במיד-באס.בעזרת יצרתיות בהתקנה (והשקעה הכספית לא מבוטלת בהתקנה שכזו) ניתן להשתמש מקדימה בדלתות בסאב שטוח בגודל 8" שינגן 40-150 ומ150 ולהלאה לשתמש בסט קומוננט איכותי לפי העדפותיך

פעם היה לי איזה רעיון שלא הגיע לכדי מימוש של סאב בדלתות, האופציה הטובה ביותר התגלתה כסאב שטוח מסדרת SWS של EARTHQUAKE - ל8" שלהם יש עומק של 2.5 אינץ וXMAX של 23 מ"מ.

http://www.earthquakesound.com/IMAGEJP/CAR/PDF/SWS%20manual.pdf

אם הרכישה מתבצעת בארץ אז האלייט 9 מהווה אופציה מעניינת גם כן.

 

אני חושב שעדיף להשתמש בוופר/מידבאס אחד גדול (7-9) מאשר להשתמש בזוג קטנים יותר (5.25-6.5) עקב בעיות בהתאמת פאזות, הפרשי זמן כתוצאה ממיקומים ולפעמים גם כאב ראש גדול יותר בהתקנה.

 

אם אתה מחפש "סט מוכן" אז לפי דעתי אופציה של סט אלייט 3 חלקים עם מידבאס/וופר 9 נשמעת מעניינת ותהיה קרוב לוודאי זולה באופן משמעותי מכל האופציה אקזוטיות אחרת.

 

אולי בעזרת השקעה ב"אופציות אקזוטיות" תוכל לממן האופציות האקזוטיות לרכב....

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

oogee יצא לי לראות אותך מדבר הרבה על כל מני דברים ברמה רציתי לדעת מה מותקן אצלך או מה היה מותקן אצלך כי נדמה לי שאמרת שגנבו ועם אפשר לראות תמונות?? דרך אגב איפה שמעת את הסט בריליום?? בתחרות בארץ??

פורסם
אם אתה מחפש סט חזק, איכותי אך לא בהכרח אודיופילי, שיוכל להתמודד עם סאב דומיננטי אני בטוח שברליום No.7 לא יענה על דרישותיך - אולי עם שילוב של 13WS?

 

אחת הבעיה הקשות בשילוב סט קידמי עם סאב דומיננטי היא מחסור במיד-באס.בעזרת יצרתיות בהתקנה (והשקעה הכספית לא מבוטלת בהתקנה שכזו) ניתן להשתמש מקדימה בדלתות בסאב שטוח בגודל 8" שינגן 40-150 ומ150 ולהלאה לשתמש בסט קומוננט איכותי לפי העדפותיך

פעם היה לי איזה רעיון שלא הגיע לכדי מימוש של סאב בדלתות, האופציה הטובה ביותר התגלתה כסאב שטוח מסדרת SWS של EARTHQUAKE - ל8" שלהם יש עומק של 2.5 אינץ וXMAX של 23 מ"מ.

http://www.earthquakesound.com/IMAGEJP/CAR/PDF/SWS%20manual.pdf

אם הרכישה מתבצעת בארץ אז האלייט 9 מהווה אופציה מעניינת גם כן.

 

אני חושב שעדיף להשתמש בוופר/מידבאס אחד גדול (7-9) מאשר להשתמש בזוג קטנים יותר (5.25-6.5) עקב בעיות בהתאמת פאזות, הפרשי זמן כתוצאה ממיקומים ולפעמים גם כאב ראש גדול יותר בהתקנה.

 

אם אתה מחפש "סט מוכן" אז לפי דעתי אופציה של סט אלייט 3 חלקים עם מידבאס/וופר 9 נשמעת מעניינת ותהיה קרוב לוודאי זולה באופן משמעותי מכל האופציה אקזוטיות אחרת.

 

אולי בעזרת השקעה ב"אופציות אקזוטיות" תוכל לממן האופציות האקזוטיות לרכב....

שני וופרים של פוקל נישמעים יותר חזק מוופר אחד של מורל 8 אינצ'!
פורסם
דרך אגב איפה שמעת את הסט בריליום?? בתחרות בארץ??
יצא לי לשמוע למספר דקות רמקול מדפי מסדרת ברליום - micro utopia be. אם ניתן להיחס אליו כאל אינדקטור לפוטנציאל הגלום בסטים לרכב מהסידרה אז מדובר באמת בסטים יוצאי דופן.

לגבי המערכת העכשווית, חיפוש יראה לך מספר תמונות. לאחר השוק מהבזיזה אני נמנע ככל האפשר מחשיפת איזה שהם פרטים מזהים אודות הרכב.

כרגע בכל מקרה, יש כרגע H/U CD45Z, קרוס אודיו קונטרול 4XS, מגבר TNT600 שמגביר בגישורים מיד-באס של אקטרמה 216, JBL75.4 שמגביר טוויטרים של אקטרמה 216 וסאב פייז THRILLER 2500.

אני זוכר שהוצגו בפורום תמונות של חלקים מהמערכת מותקנים

 

 

הסט-אפ שנגנב כלל MB100, מידבאסים של Beyma Competition 6, טוויטרים של hiquphon מדגם OW I, קרוס אודיו קונטרול, מגבר 4 ערוצים פניקס גולד מדגם Sapphire SA3.0X, מגבר ORION HCCA250, סאב VGW-10.

 

 

 

 

רומן, לא יצא לי להשוות אחד מול אחד מיד-באסים של פוקל מול מורל. אבל , אני אהיה מופתע עם ל- 5WS תהיה תפוקה גבוהה יותר מאלייט 9 למשל.

בניה של 5WS או 13KS בכל דלת (tו זוג בכל דלת אם המיקום והתקציב מאפשרים) יכולה להיות אפשרות מעניינת גם כן.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

אני מחפש מידים דומיננטים.

וטיווטרים מדוייקים. וחמים. ולא צווחניים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...